Да споделя малко за обслужването в един от офисите на "Булсатком".
Вчера основния ми приемник ZHD-100 започна сам да се изключва и рестартира. Изключва се, изписва надпис boot, после load , 101 и след секунди пак отначало. Като го пипнах беше много загрял. Даже усетих мирис на изгорели чарколяци.
Днес след работа посетих офис "Константин Величков" - София. Обясних ситуацията, приемника беше тестван и отново същото. Дамата /не видях никъде името и/ каза, че ще го замени. Започна да пише протокол. Подписах го. След което ми подаде приемник ZHD-100 с лек луфт в предния панел. Казах, че ми се полага нов ZHD-210, но служителката не обърна кой знае какво внимание на думите ми. Такива имало, такива давала. Направи ми впечатление, че в кашоните имаше кутии. Определено не са втора употреба устройствата вътре. Като попитах дали на нови абонати дават стари приемници, тя каза че сега дори и нови абонати не включвали, а отказвали заявките.
Да не говорим, че от месец допълнителния "202" също създава ядове. Той е заменян и също е незнайно коя употреба. Сменяха му и адаптора преди време. Служителката каза да го оставя да се тества, но така няма как да гледам телевизия вкъщи, а си плащам за услугата.
Като поисках да подпиша едномесечно предизвестие за прекратяване на взаимоотношенията, дамата каза само: "Най-добре така". За първи път ми се случва доставчик на услуга или негов представител да не отправи търговско предложение за да запази своя клиент и потребител. А аз съм потребител от 2009-та година и редовен платец. Но някак вече ми писна това ходене и разнасяне на тия бракми.
Ако има служител, който може да помогне по казуса, нека пише на лични.
Няма смисъл да подавам оплакване до Булсатком, тъй като при преден проблем отговор не получих.
И така едномесечното предизвестие почна да тече. Казаха ми че ще ми звъннат да се разберем кога техници да минат и да вземат оборудването. А аз знам че то остава за мен. Искам ритуално да размахам чука и секача и да заснема този сюблимен момент