Автор |
Съобщение |
Павел Василев
Регистриран на: 22 Дек 2012 12:40 Мнения: 160
|
Явно ще трябва да се спасявам сам, нека да видим какво мога да направя, за новия ми гигабитов рутер е ясно че е достатъчно да звънна по телефона и да ми подкарат новия мак адрес, като вече стъпка по стъпка чрез упътването на рутера все някак ще го подкарам, сега обаче по-важното, моя пон където е включена оптиката не е гигабитов, има ли вариант да го купя въпросния гигабитов пон който го слагат от Була техниците DLine GPN-1G10, ако успея да го купя отнякъде, като и него да го подкарат така както се прави при нов рутер по телефона, възможно ли е?
|
20 Окт 2022 17:05 |
|
|
solo5
Регистриран на: 08 Яну 2013 13:24 Мнения: 78
|
И да го намериш някъде, няма да можеш да "завариш" оптиката Булсата си идват с апаратурата, тестват за затихване и т.н. Няма особен смисъл да търсиш и да даваш пари за нещо, което те ще ти доставят безплатно, а и най-важното че не можеш да вържеш сам Нямаш друг избор освен да ги изчакаш Странно е че се бавят толкова дълго Аз повече от 2-3 дни не съм ги чакал в Бургас
|
20 Окт 2022 18:24 |
|
|
Павел Василев
Регистриран на: 22 Дек 2012 12:40 Мнения: 160
|
Докато ми се обадят за да ми сложат гигабитовия пон, реших да подкарам новия рутер, как ще е най-добре да им кажа новия мак адрес на рутера, не ми се иска по телефона че ако сбъркат и една буква ще е разправия, ако им пиша на имейл и прикача снимката на рутера с Мак адреса, дали ще стане така, или по чата?
|
21 Окт 2022 08:19 |
|
|
solo5
Регистриран на: 08 Яну 2013 13:24 Мнения: 78
|
По телефона не е проблем, защото ще го правиш в реално време с техен администратор и ще се разбере ако нещо не е както трябва
|
21 Окт 2022 09:37 |
|
|
Павел Василев
Регистриран на: 22 Дек 2012 12:40 Мнения: 160
|
Днес пак попитах към Була, защо вече днес е 5 ден, и все още нямам обаждане от техниците за подмяна на моя Мини Пон 100 с гигабитов такъв, попитах ги любезно, вашите колеги имат ли много запълнен график или не могат да намерят гигабитов пон, тя, нямали как да получат такава информация, може би остранявали аварии, уведомила ги е да ми се обадят бързо, но това го каза онзи ден и вчера, не знам вече как да постъпя, явно Була наистина вече почват да не им пука за малкото останали дългогодишни клиенти, аз съм им клиент от над 15 години, жалко за такова отношение, разочарован съм Жалко че тук никой от работещите към днешна дата към Булсатком не влизат тук, наясно съм че тук са останали хора които чисто и просто на приятелски начала помагат с каквото могат със съвети. Какво да правя, кажете ми, да отида до техен офис, едва ли ще има смисъл...
|
21 Окт 2022 18:41 |
|
|
pepy1
Регистриран на: 15 Ное 2008 23:07 Мнения: 655 Местоположение: София Младост
|
Отиди в офис и ги попитай - искате ли ми парите или да ги дам на конкуренцията? Естествено, след като обясниш че чакаш 5 дни/утре 6/.
|
21 Окт 2022 19:38 |
|
|
DevNull
Регистриран на: 08 Дек 2007 16:33 Мнения: 717 Местоположение: Сателитната телевизия и интернет не е за всеки
|
Виж си MAC-а в стария рутер и го клонирай в новия и не се занимавай с глупости.
|
21 Окт 2022 20:10 |
|
|
Павел Василев
Регистриран на: 22 Дек 2012 12:40 Мнения: 160
|
DevNull написа: Виж си MAC-а в стария рутер и го клонирай в новия и не се занимавай с глупости. За рутера Ок, а какво правим с моя Mini Pon 100, нали трябва да ми бъде сменен с такъв гигабитов, инак и на новия рутер ще си остана на 100 Mbps, а вече съм на 200 Mbps от седмица
|
21 Окт 2022 20:14 |
|
|
Павел Василев
Регистриран на: 22 Дек 2012 12:40 Мнения: 160
|
pepy1 написа: Отиди в офис и ги попитай - искате ли ми парите или да ги дам на конкуренцията? Естествено, след като обясниш че чакаш 5 дни/утре 6/. В понеделник така мисля и да направя.
|
21 Окт 2022 20:15 |
|
|
Павел Василев
Регистриран на: 22 Дек 2012 12:40 Мнения: 160
|
Преди малко се връщам от офис на Була, попаднах на същата служителка която още в понеделник заявих от 100 на 200 Mbps интернет, обясних и спокойно всичко и че в крайна сметка все още нямам обаждане вече 6-ти ден, тя почна да звъни пред мен на няколко телефона и познайте, нито един не вдигна от въпросните телефони, накрая тя предложи и почна да им пише някакъв имейл и да очаквам обаждане....
Относно рутера ми каза да не го слагам още, нямало смисъл докато не ми сложат гигабитов пон, обясних и че съм им клиент от над 15 години, опитах всичко което зависи от мен в рамките на добрия тон, вече ако до края на другата седмица няма развитие, ще се откажа от тях, колкото и да не ми се иска заради това че съм на безсрочен договор и не ми се обвързва с друг оператор с договор, но това е положението, силно се надявах тук от форума да попадна на колега или с връзки към Булсата и да удари едно рамо...
|
22 Окт 2022 11:56 |
|
|
DevNull
Регистриран на: 08 Дек 2007 16:33 Мнения: 717 Местоположение: Сателитната телевизия и интернет не е за всеки
|
Павеле Василев - по-мързелив си от булшата. Как може да имаш нов рутер и да не го пуснеш в действие? Аз не си лягам вечер ако имам ново устройство и не го разръчкам до последно и да му изцедя всички качества. Пусни си рутера и тествай скоростта!!!!! Писах ти как!!!! Относно закъснението на техниците - прецени сам. Мой приятел като нов абонат и то на фирма заяви свързване и чака 2 седмици и половина. Какво остава за теб като си пациент.
|
22 Окт 2022 15:36 |
|
|
Павел Василев
Регистриран на: 22 Дек 2012 12:40 Мнения: 160
|
Техниците дойдоха, сложиха ми гигабитов пон, вкараха ми новия Мак адрес на рутера, настроихме го на бързи настройки и ето резултата: Тук със обикновения пон и стария ми тп линк рутер Wi-Fi 4 - 2.4 GHz - тест: PING 20 DOWNLOAD. Mbps 79.33 UPLOAD. Mbps 83.42 Тук вече с монтиран гигабитов пон и с гигабитовия Асус рутер тест при заявени 200 Mbps чрез Wi-Fi 6 - 5GHz: PING 2 DOWNLOAD. Mbps 163.72 UPLOAD. Mbps 201.78 Мобилното приложение My ASUS е голяма работа, има пълен достъп до всички настройки на рутера, не само това ами мога независимо къде съм, да следя в реално време кои устройства са свързани с рутера, кой работи в момента и даже ми показва с каква скорост се свалят данните от дадено устройство, това е много полезно дотолкова че мога да следя ако непознато устройство се свърже с рутера ни без мое знание, има още куп възможности, този Асус се оказва много добро изпълнение, ще видим като го разуча напълно. Мога да управлявам wi-fi мрежите, дали и двете мрежи да са активни на 5 GHz , 2.4 GHz или само една от двете, изобщо не съм вярвал че един рутер може да има цяла операционна програма само за нея, впечатлен съм. За първи път виждам на смартфона ми на горното лого Wi-Wi да има и малка цифра до нея 6, връзката определено е по-бърза. Доволен съм като за първи впечатления
|
25 Окт 2022 13:54 |
|
|
pepy1
Регистриран на: 15 Ное 2008 23:07 Мнения: 655 Местоположение: София Младост
|
О, говори ми, от година ползвам Асус рутер.... нямам думи. Избрах си модел да си го ползвам за облак/чрез ю ес би закачено към него/. апа на тела е як, но на компа е още по яко! Много неща можеш да променяш. Със здраве да си го ползваш, не си сгрешил с инвестицията си!
|
25 Окт 2022 20:43 |
|
|
Павел Василев
Регистриран на: 22 Дек 2012 12:40 Мнения: 160
|
Забелязах на сайта на Булсатком че премахнаха предлагането на 200Mbps интернет по оптика, аз съм си все още на него и ги има почти тези скорости, но ми е странно защо не го предлагат а е вече само до 100Mbps, аз даже чакам да предлагат скорости 500 Mbps - 1000Mbps а те какво правят, връщат назад?
Едно хубаво нещо имат Була и това е оптиката по нета, сега и него ли ще го развалят, ужас просто.
|
18 Окт 2023 18:34 |
|
|
n.botov
Регистриран на: 08 Авг 2015 17:33 Мнения: 63
|
И аз бях на 200 след това минах на 100 и вече на 200 не може. Това за район Пловдив.
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
19 Окт 2023 01:12 |
|
|