|
Никъде във Варна няма инет от Булсатком?
Автор |
Съобщение |
RUS
Регистриран на: 24 Юни 2014 21:01 Мнения: 5
|
В момента пиша от интернет през модем и то след седмица чакане за одобрение на профила от админ . 10 -ти ден нямам интернет - живея в кв.Левски на ул.Никола Козлев.Всеки ден звънях по няколко пъти на оператор и де факто в резултат поетапно оправиха всички абонати около мен - съседи,познати в квартала вече имат нет,а аз нямам.Предплатил съм за 3 месеца - май,юни,юли.Явно са решили че няма къде да бягам и затова просто са ме оставили ей така за най накрая.Върха на сладоледа беше когато на 26 юни разбрах от мой съсед който живее на 25 метра от моята къща че от 24 юни на обед има интернет.Техниците са били до нас ,никой не ми е звънял -оправили са това за което са били пратени и са заминали.Това преля чашата и от 26 юни спрях да се заминавам с тези доказани за мен непрофесионалисти и сключих договор за оптичен интернет който очаквам за включване.Съжалявам че загубих толкова време с лъжци които ме будалкаха толкова време.Моя си е грешката.Жалко че нямам стълба да се кача и сам да си сменя порта в суича щом като около мен имат нет и явно линията им работи.В краен случай и суича мога да си сменя. Подарявам им 10 лева едномесечна такса за интернет - да им приседне дано и на техниците и на техните началници и на всички до върха на цялата им скапана фирма накуп.Не ми се занимава повече с простотии.Отвратен съм от отоношението и лъжите им демонстрирани дотук.Толкова дни да ме лъжат по телефона,техниците са били до моята къща и накрая нулев резултат.Не след дълго със сигурност ще се откажа и от сателитния им приемник който при облаци просто губи сигнал.По оптичния кабел и телевизията си върви.За такса от 11,90 лева получавам 2 реални IP адреса плюс 50Мб/с по оптичен кабел до дома уважаеми собственици и шефове на булсатком. Специално за админа и екипа модератори - не се притеснявайте повече няма да ви пиша в скапания форум който така или иначе явно никой от фирмата ви не поглежда.Нека се знае колко струвате и какви сте. Това ми е първия и последен пост тук. Сбогом от мен.
|
29 Юни 2014 08:30 |
|
|
malice
Регистриран на: 09 Яну 2013 18:37 Мнения: 52
|
RUS написа: В момента пиша от интернет през модем и то след седмица чакане за одобрение на профила от админ . 10 -ти ден нямам интернет - живея в кв.Левски на ул.Никола Козлев.Всеки ден звънях по няколко пъти на оператор и де факто в резултат поетапно оправиха всички абонати около мен - съседи,познати в квартала вече имат нет,а аз нямам.Предплатил съм за 3 месеца - май,юни,юли.Явно са решили че няма къде да бягам и затова просто са ме оставили ей така за най накрая.Върха на сладоледа беше когато на 26 юни разбрах от мой съсед който живее на 25 метра от моята къща че от 24 юни на обед има интернет.Техниците са били до нас ,никой не ми е звънял -оправили са това за което са били пратени и са заминали.Това преля чашата и от 26 юни спрях да се заминавам с тези доказани за мен непрофесионалисти и сключих договор за оптичен интернет който очаквам за включване.Съжалявам че загубих толкова време с лъжци които ме будалкаха толкова време.Моя си е грешката.Жалко че нямам стълба да се кача и сам да си сменя порта в суича щом като около мен имат нет и явно линията им работи.В краен случай и суича мога да си сменя. Подарявам им 10 лева едномесечна такса за интернет - да им приседне дано и на техниците и на техните началници и на всички до върха на цялата им скапана фирма накуп.Не ми се занимава повече с простотии.Отвратен съм от отоношението и лъжите им демонстрирани дотук.Толкова дни да ме лъжат по телефона,техниците са били до моята къща и накрая нулев резултат.Не след дълго със сигурност ще се откажа и от сателитния им приемник който при облаци просто губи сигнал.По оптичния кабел и телевизията си върви.За такса от 11,90 лева получавам 2 реални IP адреса плюс 50Мб/с по оптичен кабел до дома уважаеми собственици и шефове на булсатком. Специално за админа и екипа модератори - не се притеснявайте повече няма да ви пиша в скапания форум който така или иначе явно никой от фирмата ви не поглежда.Нека се знае колко струвате и какви сте. Това ми е първия и последен пост тук. Сбогом от мен. най-вероятно има изгоряло устройство във вас(рутер суич лан........ там каквото ползваш) но иначе съм съгласен с теб че не ги е.. за клиентите им
|
29 Юни 2014 14:32 |
|
|
RUS
Регистриран на: 24 Юни 2014 21:01 Мнения: 5
|
malice написа: ..........
най-вероятно има изгоряло устройство във вас(рутер суич лан........ там каквото ползваш)
но иначе съм съгласен с теб че не ги е.. за клиентите им От техническа гледна точка напълно основателен коментар и аз на твоя място бих решил същото.Но този вариант отдавна е проверен и тестван на друга LAN карта на различни скорости - пробвах и на 10 MB/s пак няма връзка със суича отсреща на стълба на ул.Басанович ( това инфо е за техниците по специално).Рутера си е с напълно здрав WAN порт и е тестван на връзка със суич който имам у дома.Изградил съм вътрешна мрежа на два етажа от къщата (фамилна) с 5 суича и 6 компютъра ползвани от различни членове на фамилията,което предполага все пак някакви базови познания.Както и да е ...булсат са приключена тема за мен.
|
29 Юни 2014 15:53 |
|
|
doggeddogg
Регистриран на: 23 Яну 2013 10:49 Мнения: 8
|
RUS, сподели, моля те, на коя фирна премина и офертата, която ти предложиха. Благодаря.
|
29 Юни 2014 16:35 |
|
|
niki179
Регистриран на: 07 Авг 2007 08:46 Мнения: 5 Местоположение: варна
|
И аз от миналия четвъртък нямам интернет, тоест от 19.06 - вече 11 дена, улица Солун 18 във Варна, коментарите са излишни .....
|
29 Юни 2014 19:58 |
|
|
RUS
Регистриран на: 24 Юни 2014 21:01 Мнения: 5
|
doggeddogg написа: RUS, сподели, моля те, на коя фирна премина и офертата, която ти предложиха. Благодаря. Отговорил съм на ЛС - офертата на фирмата съм я споменал в поста си. Не мисля че е коректно и етично във форум на булсатком да рекламирам техни преки конкуренти.
|
29 Юни 2014 20:23 |
|
|
svilen_radoev
Регистриран на: 28 Сеп 2012 22:13 Мнения: 42 Местоположение: Варна
|
Касиерките като плащаш те питат къде живееш и имаш ли нет . Доста части от града били без мрежа и не се знаело кога ще се оправят! Това не е сериозно бе хора! 10 дена да не може да възстановите услугата си е недопустимо за която и да е фирма!
|
29 Юни 2014 20:44 |
|
|
vannko1
Регистриран на: 19 Окт 2011 23:05 Мнения: 42
|
Когато подадете заявка на *4800 от тогава текат 72 часа за да ви оправят проблема. От къде иначе да знаят кой има и кой няма. Представете си че след буря трасето до вас е възстановено, но вашият рутер се е скапал от токов удар или Лан картата се е забранила сам, а вярвайте ми от токови удари това с Лан картите става, та от къде доставчика ви ще знае, че проблема е във вас? Замислете се. А за обещетение да сметнем на такса 8, 9 или 10 лв на месец тоест 30 дена, по колко ви се пада на ден за интернет.... стотинки на ден, и ако речем че 5 дена нямаш нет, три от тях не се броят понеже са си регламентирани за отстраняване на проблема, то реално остават 2 дена и какво се получава 50 стотинки горе долу. А да ви кажа само, че при оранжевите срока за отстраняване на авария е 7 работни дена, което на практика се получава 9 дена. А след това каква компенсация, та вие там сте на срочен договор плащаш и това е. Докато при булсат договора е необцързващ. При червените как стоят нещата, ако нямаш нет по тяхна вина, тоест не буря, прерязан кабел или нещо подобно, те компенсират с времето през което си нямал ако е 3 дена ти ги слагат уж да ги ползваш от следващит месец. Да ама там не ти спират нета дори и да не го плащаш, просот като ти мине договора, ще си потърсят 400 лв чрез съда, а трите дена и да плащаш и да не плащаш не може да ги хванеш къде са. Тоест ако се откажеш от тях и имаш три дена да ползваш няма как да стане, защото ще те спрат точно в края на месеца, дали три или седем.... отдавна ще си ги забравил.
|
29 Юни 2014 23:53 |
|
|
DJPlamen
Регистриран на: 08 Фев 2010 20:27 Мнения: 187 Местоположение: Баба ти само HD е гледала!
|
Пък аз да ви кажа, че на моя доставчик, на който съм от 4-5 години поне, веднъж нямаше 8 часа интернет и ме компенсираха с 8 дена отлагане на срока за плащане (тоест 8 безплатни дена интернет).
|
30 Юни 2014 09:38 |
|
|
malice
Регистриран на: 09 Яну 2013 18:37 Мнения: 52
|
vannko1 написа: Представете си че след буря трасето до вас е възстановено, но вашият рутер се е скапал от токов удар или Лан картата се е забранила сам, а вярвайте ми от токови удари това с Лан картите става, та от къде доставчика ви ще знае, че проблема е във вас? Замислете се.
Много лесно като ползва това http://lan.neomontana-bg.com/picoip.php сложени на подходящи места в мрежата стават чудеса и улесняват работата на техниците. И като звъниш на *4800 да не ти отговарят автоматично ами да проверят дали случайно някои техник не се объркал да отстранил глобалния проблем.
|
30 Юни 2014 10:14 |
|
|
RUS
Регистриран на: 24 Юни 2014 21:01 Мнения: 5
|
malice написа: vannko1 написа: Представете си че след буря трасето до вас е възстановено, но вашият рутер се е скапал от токов удар или Лан картата се е забранила сам, а вярвайте ми от токови удари това с Лан картите става, та от къде доставчика ви ще знае, че проблема е във вас? Замислете се.
Много лесно като ползва това http://lan.neomontana-bg.com/picoip.php сложени на подходящи места в мрежата стават чудеса и улесняват работата на техниците. И като звъниш на *4800 да не ти отговарят автоматично ами да проверят дали случайно някои техник не се объркал да отстранил глобалния проблем. A още по лесно и безплатно е да се ползва командата arping в Линукс през написан скрипт който да включва IP адреса на всеки клиент на фирмата.Характерното за тази команда е че отговор от машината има независимо дали има включен firewall или е спрян отговора от Control Message Protocol (ICMP) в настройките на ОС или на рутер.Образно казано по този начин се прави пингване на хардуера на ниско ниво като отговор от ОС не се изисква. За справки и повече инфо : http://archive09.linux.com/feature/50596И като няма отговор по arping от клиента просто се търси проблема от техниците. EDIT:Бях блокиран по IP от модераторите или админа на форума.Господа нека ви е известно че при рестарт на модем се взима ново IP -това за пореден път издава колко сте боси в бранша.
|
30 Юни 2014 12:22 |
|
|
vannko1
Регистриран на: 19 Окт 2011 23:05 Мнения: 42
|
Е то добре с арпинг ама ако ти изгоряла Лан картата или е забранена нямам как да стане а ако ти е изключен и компа ефекта е същият... А ние говорихме, че ако не се обадиш няма как да се знае кой има кой няма, кой си е спрял компа или е изгоряло нещо.
|
30 Юни 2014 14:02 |
|
|
mtom
Регистриран на: 24 Юни 2014 19:33 Мнения: 7
|
Vannko, изобщо не ми дреме ако ще и 5 стотинки да ми е компенсацията. Тук става въпрос за отношението им към абонатите. Някъде на сайта им видя ли поне едно съобщение, че има проблем? Обадиха ли се да кажат "така и така, имаше такъв и такъв проблем, няма да имате интернет толкова дни, много съжаляваме, правим всичко възможно". На тия крави (без грам извинение) в кол центъра каква им е работата? Освен да се държат арогантно и надменно с хората, които се обаждат? Айде без тия глупости, че те не знаели къде има проблем. ВСЕКИ ден им звънях и мнооого добре знаеха за проблема. Тук всичко опира до човешко отношение. Ето в момента в съм в live чата им и ОТНОВО никой не намира за нужно да ми отговори на въпросите, въпреки, че гордо са написали "На линия сме".
|
30 Юни 2014 14:18 |
|
|
doggeddogg
Регистриран на: 23 Яну 2013 10:49 Мнения: 8
|
mtom написа: Vannko, изобщо не ми дреме ако ще и 5 стотинки да ми е компенсацията. Тук става въпрос за отношението им към абонатите. Някъде на сайта им видя ли поне едно съобщение, че има проблем? Обадиха ли се да кажат "така и така, имаше такъв и такъв проблем, няма да имате интернет толкова дни, много съжаляваме, правим всичко възможно". На тия крави (без грам извинение) в кол центъра каква им е работата? Освен да се държат арогантно и надменно с хората, които се обаждат? Айде без тия глупости, че те не знаели къде има проблем. ВСЕКИ ден им звънях и мнооого добре знаеха за проблема. Тук всичко опира до човешко отношение. Ето в момента в съм в live чата им и ОТНОВО никой не намира за нужно да ми отговори на въпросите, въпреки, че гордо са написали "На линия сме". True, true...
|
30 Юни 2014 17:27 |
|
|
mtom
Регистриран на: 24 Юни 2014 19:33 Мнения: 7
|
О, чудо! Днес ходих до един от офисите им за да питам дали изобщо смятат да компенсират абонатите си по някакъв начин. От там ми казаха да звънна на *4800 за да ме запишат. След като звъннах, служителката в кол центъра ми записа телефонният номер и с монотонен глас и ме уведоми, че ще ме препрати към ръководството за компенсация. Предполагам ще влезе в сила чак Август месец, но пак да повторя, грам не ми дреме за парите, просто самото им отношение беше грозно и неадекватно. В крайна сметка не искам нищо повече от това да ме уважават като клиент.
За това, колеги, ако искате звънете и вие и си търсете правата.
|
30 Юни 2014 18:34 |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|