 |
 |
 |
|
Страница 1 от 1
|
[ 2 мнения ] |
|
Невъзможност за плащане през профила си на страницата на Бул
Автор |
Съобщение |
omax
Регистриран на: 28 Юни 2011 16:38 Мнения: 4
|
Добър ден След невъзможен опит да платя през каса на представител на Булсатком в гр. Царево (не можело вече при тях ако имам прекъсване на услугата дори и за ден) реших да платя през профила си, както съм правил винаги през последните години. Влизам в профила си и при избиране на бутона ПЛАЩАНЕ получавам следното съобщение: "Ако вече имате отворена сметка/плащане, не е разрешено създаване на нова. Моля свържете се с Обслужване на клиенти" Нали се сещате как се свързва човек с тях и колко са ми решили проблема, щом пиша И тук. Опитах с друг браузер, друг компютър, изтриване на кеш....нищо не се случва. Дали имате идея кой и как може да ми помогне. Благодаря
|
09 Май 2023 12:45 |
|
 |
zdravkos
Регистриран на: 06 Юни 2007 01:30 Мнения: 1924 Местоположение: EU
|
Пробвай с: Телефон за връзка с нас от чужбина +35942 93 72 00 Реагират бързо....
|
15 Май 2023 12:42 |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 2 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |
|