Платих пакет "Премиум" онлайн. При плащане за следващ месец отново излиза като допълнителна сума за плащане към "Стадартен" пакет. Спирането на пакета "Премиум" само с поцещение в офис на Булсатком ли може да се случи?
Ми не го плащай като не искаш. Не е нужно никой да идва у вас. Ако го плащаш в офис на була казваш без премиум. Ако го плащаш онлайн не маркираш премиум.
25 Сеп 2020 10:52
Rambo
Регистриран на: 05 Апр 2009 14:33 Мнения: 367 Местоположение: София
Знам, помислих за изипей... затова и му споменах двете опции - офис булсат или онлайн, но през сайта на булсат, както ти си споменал. Иначе и аз плащам от epay, но влизам пре сайта избираш пакет и просто вместо дебитна/кредитна карта избирам epay.
25 Сеп 2020 11:20
Rambo
Регистриран на: 05 Апр 2009 14:33 Мнения: 367 Местоположение: София
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл