zdravkos написа:
vanderel написа:
Не знам онлайн системата дали би приела пари и за Премиум+ и за Фюжън. Не би трябвало.
Приема
ВНИМАВАЙТЕ
, не маркирайте и двете опции Премиум+ и Фюжън, защото ще платите едни и същи канали два пъти ! Дори и да е оставено така за да може абонатите да изберат единият от двата пакета, то най-малкото трябва да е обяснено
Хайде, при онлайн колкото и заблуждаващо да е, все пак човек ако внимава, няма да сбърка,
НО при ИЗИПЕЙ - ТАМ НЕЩАТА СА направо ЗА някоя наказателна институция
Големият процент от хората използват именно ИЗИПЕЙ за разплащане. Там принципът е следния - фирмите подават информация към Изипей, за задължението на абонатите към тях. И в повечето случай тези задължения не могат да се коригират.
ВИЖТЕ какво подават БСК
Пакет Стандартен - 12.80 лв
Пакет Премиум+ - 7,19 лв
Пакет Фюжън - 5.00 лв
Допълнителен приемник - 2.99 лв
Пакет ДЕ - 7.99 лв
... и т.н.
За горното примерно плащане общата цена е 35.97 лв. При положение че обикновено не се плаща само БСК, а ток, вода и пр., как мислите че в общата сметка от над 100 лв някой ще разбере че Була са го цакали с 5 лв. И да разбере, то ще е в къщи. А Изипей пари назад не връща. Много хора платили грешна сума в Изипей, после тичат в офисите на БСК. Но и от там нищо не могат да направят, защото дефакто парите на са влезли при тях.
АЛОУ БУЛА, имате все още време. Ако не реагирате веднага, ще надвземете пари на много хора ...
Оправданието на Була и начинът това да не стане, е хората да променят пакета си в офис на БСК. Болшинството хора обаче ще забележат промяната, когато вече е късно. Да не говорим, че ще има и такива дето въобще няма да разберат. Или ще разберат в някой по-късен месец, защото предплатено така за юли, то ще влезе същото и за август и за септември ... , докато абоната не се осети и да смени пакета в офис.
НЕ МОЖЕ оправданието да бъде - АМИ ДА СА ГЛЕДАЛИ
Тези които четат форума, ще внимават, но останалите ...