Аз съм на друго мнение.Тук скоростта и свързаността са друго нещо. Все едно да ми дадат достъп до сайтове на порт 80/443 и да ти кажа, че ги отваря и всичко е наред с интернета ама примерно порт 25 да ти е филтриран и да не можеш да изпращаш мейли или на порт 21 да не ти дава достъп до FTP сървър и т.н. (темата се измества). Та въпросния хъб е рутер, който се свързва към интернет, а щом интернета не му позволява достъп до даден сървър (входящи/изходящи пакети до даден ip/порт), значи, че проблема е в интернета. Това е според мен. Към хъба се добавят и други устройства, като датчик за врата и аларма, но за да се добавят той трябва да има връзка с интернет и по специално да е видим като онлайн устройство в приложението на телефона ми.
Няма как на други интернет доставчици да работи без проблем И на корпоративния (бизнес) интернет на Булсатком също а на домашния да не иска.
Ще пробвам още веднъж да му натна всички портове от 0 до 65535 към неговия IP адрес, но мисля че това вече го правих няколко пъти.
Накрая защото съм много инат и защото предплащам с по 6 месеца таксите си, ще се преместя барабар със 4-5 приемника (който забиват постояно/друга тема.../) и два интернет договора на алтернативни доставчици и нещата ще се оправят (прозвуча като заплаха, но не е
). Просто се ядосвам за неща, които знам че не са непреодолими и знам че има начин как да се оправят, въпроса е да ги види системен администратор а не "фирми за видеонаблюдение"... Самото устройство е с достатъчно опростен интерфейс и настройки, че не е нужно да викам такива фирми.