Nikolow
Регистриран на: 11 Фев 2017 00:33 Мнения: 2
|
Здравейте , Случая ми е следния: преди 7 месеца посетох офис на Булсатком в гр. Варна ( Мол Варна ) , при което служителката ми обяви оферта , която гласеше следното : " Ще ви пусна Великденска промоция , която е месец за месец заплащане и при евентуален отказ от Ваша страна ( тоест наша) съвсем спокойно и безпроблемно ще можете да се откажете без заплащането на никакви неустойки. " В последствие след инсталирането на приемника около две седмици качеството на телевизията и интернета беше меко казано ОТВРАТИТЕЛНО . След безброй разговори по телефона с отдел "Обслужване" стигнахме до великия момент да ни сменят приемника с нов. Около близо месец след подмяната на приемника всичко изглеждаше сравнително добре като изключим интернета( бавен , прекъсва) . На 27.01.2017 (петък ) нямах достъп до интернет и телевизия като се има в предвид , че се опитвах около 60 пъти да се свържа с отдел "Обслужване на клиенти " , в които половината пъти ме пускаха на изчакване ( да слушам музика може би ) , а другата половина директно ме изключваха. ПО НИКАКЪВ НАЧИН НЕ УСПЯХ ДА БЪДА ИНФОРМИРАН ЗА КОНКРЕТНАТА СИТУАЦИЯ , нито от сайта , нито по телефона .(КОЕТО Е ПРОСТО НЕПРИЕМЛИВО И НЕУВАЖИТЕЛНО СПРЯМО МЕН). До 09.02.2017( четвъртък ) при посещение от моя страна в гореспоменатия офис (гр.Варна , Мол Варна ) получих некомпетентността и подигравателния тон на служителката , която очевидно не беше запозната по абсолютно никакъв начин с процедурата относно прекратяването на договора ми ( явно и не само , при положение , че при подписването на договора още в самото начало ме е информирала грешно( незнайно от мен дали е от некомпетентност , или подтикнато от лични подбуди). Попитах служителката два пъти как се процедира за прекратяването на договора ( при неизтекъл срок на договора , при положение, че не получавам това , за което плащам ). Нейния отговор беше , че не знае и не е изпадала в такава ситуация , за да има компетентност по този въпрос . При трето мое запитване на същия въпрос , тя отговори , че трябва да се обадя в call center-а . От центъра ми отговориха , че трябва да посетя офис на Булсатком.( Явно въпросната служителка гледаше да ме разкара и може би си е мислила , че ще я освободя от моите НЕУДОБНИ въпроси ) . Заяви ми , че няма молби , а аз продължих да настоявам и тя намери незнайно от къде . При въпроса ми дали ще дължа неустойки , отговора й беше : МОЖЕ БИ НЕ . В същото време при нея имаше двама служители ( техници ) , единия от които ми даде телефонния си номер и заяви , че не е необходимо едномесечно предизвестие. Каза ми да му звънна в края на месеца , за да дойде до адреса и да вземе устройствата като отговори , че няма да дължа никакви неустойки (изглеждаше убедителен).
Може ли някой компетентен тук да ми отговори на въпроса : Защо след като не получавам обслужване и качество , за което ПЛАЩАМ при прекратяването на договора от моя страна трябва да заплатя и неустойка ?
|
user6396
Регистриран на: 23 Ное 2015 16:01 Мнения: 657
|
Договорите при Булсатком са относително нещо. Услугата си остава предплатена, та така че в момента, в който не сте предплатили за следващия месец, просто няма да използвате услугите през него, докато не платите. Иначе никой не иска никакви неустойки. Това, между другото е доста голям плюс на тази фирма, ако не се лъжа и от много години е така, май от самото начало. Това бе една от основните причини, когато избрах тях преди време.
|