Автор |
Съобщение |
anamineva
Регистриран на: 17 Ное 2015 13:41 Мнения: 4
|
Защо трябва да върна оборудване, за което съм заплатила, при закриване на абонамента? Оборудването (вече платено) е мое. Защо не мога да закрия абонамента без да върна оборудването, което вече не принадлежи на Булсатком?
|
17 Ное 2015 13:48 |
|
|
Atom Heart
Регистриран на: 10 Май 2009 22:33 Мнения: 385 Местоположение: Всичко, което пиша тук се базира на строго лично мнение!
|
Всичко си е написано в договора. Ако сте сигурни не връщайте нищо.
|
17 Ное 2015 14:11 |
|
|
anamineva
Регистриран на: 17 Ное 2015 13:41 Мнения: 4
|
В договора не могат да се пишат неща, които противоречат на закона. Поне така ми каза адвокатът. Оборудването е старо и не ми трябва. Въпросът е принципен. Факт е, че отказаха да закрият абонамента, без да върна оборудването. А оборудването след закупуването не е тяхно. Мога да си го изхвърля сама или да си го сложа в рамка за спомен. Доколко е законно изискването да върна моето оборудване, за да бъде закрит абонамента?
|
17 Ное 2015 14:35 |
|
|
Atom Heart
Регистриран на: 10 Май 2009 22:33 Мнения: 385 Местоположение: Всичко, което пиша тук се базира на строго лично мнение!
|
Не сте ме разбрали. В договора си пише при какви условия ползвате оборудването. Има договори, в които пише, че става ваше при подписването (или пък когато изтече договора), има и такива, при които оборудването е собственост на оператора. Наистина ли сте разговаряли адвокат без да му покажете договора си с Булсатком? Или е било просто приятелска раздумка?
|
17 Ное 2015 15:39 |
|
|
vanderel
Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24 Мнения: 2862 Местоположение: Pleven/Gabrovo
|
Ако ти е изтекъл договорът, антената със сигурност е твоя. Нея не бива да връщаш в никакъв случай. Тунерът в повечето случаи не е твой. Ще стане твой, ако платиш за него 4,80. Не те съветвам да го правиш. Или им го върни и приключи взаимоотношенията с Була, или си го задръж - след време може срещу едни 3 лв. да го активираш пак. ... и само да ти кажа, че този тунер ако остане у вас, няма да можеш да го ползваш за абсолютно нищо, докато не решиш евентуално отново да го активираш. Това е !!!
|
17 Ное 2015 18:41 |
|
|
anamineva
Регистриран на: 17 Ное 2015 13:41 Мнения: 4
|
В договора ми пише: "Абонатът закупува описаното оборудване. Настоящият договор се сключва без ангажимент от страна на Абоната към Оператора." Ще си задам още веднъж въпроса: Защо трябва да го връщам при закриване на абонамента? В офиса на Булсатком (в Люлин, на бул.Панчо Владигеров) потвърдиха закупуването на приемника, кабелите и дистанционното. Разбира се, приемникът не ми е необходим, но това какво общо има с връщането му на Булсатком? И не, не е приятелска раздумка с адвокат. Каква е разликата между това да си купил оборудването и да не си? Освен, че купувайки оборудването съм сглупила?
|
21 Ное 2015 18:05 |
|
|
Atom Heart
Регистриран на: 10 Май 2009 22:33 Мнения: 385 Местоположение: Всичко, което пиша тук се базира на строго лично мнение!
|
Точно там пише и други неща - като заплатената цена, например. И това, което сте цитирали е единия от вариантите - сигурни ли сте, че точно това е била офертата при сключване на договора - трябва да е задраскано квадратчето пред избраната оферта. Може да ми изпратите номер на картата и ще проверя дали оборудването си е ваше. Ако е така няма да връщате нищо, въпреки досадните обаждания.
|
21 Ное 2015 18:26 |
|
|
anamineva
Регистриран на: 17 Ное 2015 13:41 Мнения: 4
|
Уверявам Ви, че аз не съм малоумна, мога да чета и цитирах точно това, за което питахте. В офиса потвърдиха закупуването на оборудването. Вече върнах приемника и т.н, защото спорът със служителката в цитирания офис е подобен на спор с робот, научил 5 изречения, най-често повтаряното от които е: "Такива са правилата при нас." Смехотворно. Както многократно написах, оборудването не ме интересува. Загубих си времето обаче и скъсах няколко нерви. Булсатком загуби клиент. Голяма работа. Всъщност, въпросът е принципен и ще се поровя още малко, за да съм напълно сигурна. След това ще реша.
|
23 Ное 2015 21:00 |
|
|
Atom Heart
Регистриран на: 10 Май 2009 22:33 Мнения: 385 Местоположение: Всичко, което пиша тук се базира на строго лично мнение!
|
Няма какво да ровите. Не ми пратихте номер на картата. Ако оборудването е било ваше, няма служител на света, който да има правото да ви го отнеме. Или е било ваше, или не е било. Говорили сте с адвокат. Аз повече не бих говорил с него. Толкова.
|
23 Ное 2015 22:11 |
|
|
redchampions
Регистриран на: 02 Дек 2009 17:32 Мнения: 161 Местоположение: София
|
А да не отварям нова тема, какво ще стане, ако спра да плащам за няколко месеца? Ще ми спрат телевизията, това е ясно, но мога ли след известно време пак да започна да плащам и да гледам, ще ми искат ли през това време да си върна приемника, или мога да го "крия" у нас Мисля, че не е мой след изтичането на първоначалния договор.
|
22 Мар 2016 09:51 |
|
|
Петър
Регистриран на: 02 Ное 2011 20:32 Мнения: 489
|
redchampions написа: А да не отварям нова тема, какво ще стане, ако спра да плащам за няколко месеца? Ще ми спрат телевизията, това е ясно, но мога ли след известно време пак да започна да плащам и да гледам, ще ми искат ли през това време да си върна приемника, или мога да го "крия" у нас Мисля, че не е мой след изтичането на първоначалния договор. Ако ти е изтекъл договора, можеш да не плащаш няколко месеца и да не гледаш Булсатком. След това отново можеш да започнеш да гледаш, но плащаш еднократно и допълнителна такса "включване"
|
22 Мар 2016 12:55 |
|
|
user6396
Регистриран на: 23 Ное 2015 16:01 Мнения: 657
|
Тази такса е на стойност 3 лв.
|
22 Мар 2016 15:15 |
|
|
kitomaza
Регистриран на: 21 Апр 2014 00:56 Мнения: 55
|
едно време имаше офета комплект булсатком за 148 или 98 или 68 лева ,но защо вече не се предлагат и то ти остава за теб.
|
16 Яну 2017 14:30 |
|
|
Viktor Pavlov
Регистриран на: 27 Яну 2009 13:14 Мнения: 311 Местоположение: София
|
И за какво ти е?
|
16 Яну 2017 17:01 |
|
|
sa6o91
Регистриран на: 02 Юли 2009 17:43 Мнения: 48
|
Те и при офертата от 148 лева пак ти звънят да си върнеш оборудването.
|
17 Яну 2017 15:43 |
|
|