Автор |
Съобщение |
Лазар Велинов
Регистриран на: 05 Фев 2016 21:45 Мнения: 5
|
Здравейте, От село Лесичово (област Пазарджик) съм. Искам да попитам, как е възможно при предишните собственици на мрежата в селото, да нямахме никакви проблеми с интернет връзката, а сега, след като мрежата беше закупена от Булсатком, интернета спира на всеки 5 минути, особено вечер. Няколко пъти съм се оплаквал по телефона, за лошото качество на интернета, но промяна няма. Моля, да ми бъде дадена поне някаква информация, защо се влоши качеството на интернет връзката. Благодаря ви!
|
05 Фев 2016 21:54 |
|
|
user6396
Регистриран на: 23 Ное 2015 16:01 Мнения: 657
|
Компютъра Ви под Windows ли е? Ако да, опитайте следните стъпки, докато сте свързани с интернета на БСК: 1. Стартирайте Comand Promt. Може да напишете в търсачката "cmd" или да натиснете клавишната комбинация Windows бутона и R и в отворилия се прозорец да изпишете "cmd". В двата случая, това трябва да се случи без кавичките. 2. В отворилия се команден прозорец, въведете следното "ping -t -l 50000 bulsat.com" без кавичките! 3. Оставете прозореца така 15-20 минути. 4. За да прекратите теста, без да затваряте прозореца, за да видите резултата, натиснете клавишната комбинация Control + C. Публикувайте резултата. Накрая ще видите средноаритметичното време и загубите на пакети. Ако те са големи, то интернет връзката Ви наистина прекъсва. Това е тест към сайта на Булсатком. Може да направите проверката и към други сайтове, като още в стъпка 2, промените "bulsat.com" с някакъв друг сайт/IP адрес. Може да пробвате и с някакъв вътрешен IP от мрежата на Булсатком. Аз не съм клиент на интернет от тях и не знам за такива. Може да направите и други проверки като тест за скоростта и т.н.
|
06 Фев 2016 16:06 |
|
|
Лазар Велинов
Регистриран на: 05 Фев 2016 21:45 Мнения: 5
|
Благодаря, но всички проверки съм правил. Вечер ping-a е най-висок и непостоянен, варира от 60(което е нормалното) до около 350-400ms. С предишните собственици на мрежата, такива проблеми нямаше. През деня, интернета може да се каже, че е нормален, но мине ли 6 часа и край. Да не говорим, че понякога убивам време, с една игра в реално време и вечер е просто невъзможно да се играе. Не знам поради каква причина е това, но е наистина досадно и дори изнервящо понякога.
|
06 Фев 2016 20:38 |
|
|
Лазар Велинов
Регистриран на: 05 Фев 2016 21:45 Мнения: 5
|
Тази вечер пуснах проверка, за около 25 минути и ми отчете загуби от 13%, като за няколко минути интернета дори беше спрял, а най-високият отчетен ping е 1487ms. И това, ако е интернет, аз съм автобус.
|
06 Фев 2016 21:35 |
|
|
user6396
Регистриран на: 23 Ное 2015 16:01 Мнения: 657
|
Очаквах доста по-голямо количество загуби (не че и това е малко). Подайте заявка за монтажист в офис на Булсатком и споделете с тях тези резултати. Може да направите теста и пред тях. Както и да покажете, прекъсванията от някоя онлайн услуга.
|
06 Фев 2016 23:25 |
|
|
Лазар Велинов
Регистриран на: 05 Фев 2016 21:45 Мнения: 5
|
Въпроса не са загубите, а това, че интернета спира нацяло през няколко минути. В този случай просто изписва, че не може да се свърже с хост-а, но не го отчита като загуба, по простата причина, че няма никаква връзка с интернет. Помислих, че може да е от рутера, но свързах, компютъра директно с кабела и си е същата работа. Въпросът е, че техници идваха, вече няколко пъти и голяма промяна няма или се оправи за 1 седмица и следващата седмица, старата песен на нов глас.
|
06 Фев 2016 23:57 |
|
|
user6396
Регистриран на: 23 Ное 2015 16:01 Мнения: 657
|
Вие с оптичен интернет ли сте или LAN? Ако сте с оптика опитайте да свържете компютъра директно от друг порт на приемника. Може и в него да е проблема. Както и когато е свързан рутера, при другите устройства има ли спиране на интернет връзката, или е само на компютъра?
|
07 Фев 2016 09:37 |
|
|
Лазар Велинов
Регистриран на: 05 Фев 2016 21:45 Мнения: 5
|
С LAN съм. Няма интернет при нито едно устройство, свързал съм и настолния компютър с рутера, чрез кабел и на него няма интернет връзка.
|
07 Фев 2016 13:47 |
|
|
user6396
Регистриран на: 23 Ное 2015 16:01 Мнения: 657
|
В тази ситуация, е почти сигурно, че проблема е в Булсатком. Свържете се тях и опитайте още веднъж, дали ще решат проблема. Попитайте дали и при други клиенти, които са близо до вас, го има този проблем.
|
07 Фев 2016 18:17 |
|
|