Автор |
Съобщение |
cool
Регистриран на: 25 Апр 2012 18:14 Мнения: 160
|
Здравейте, искам да попитам на кой от мейлите на булсатком мога да изпратя заснет видео материал от снощи за да видите как ми се зареждат страниците с директно включен лан кабел ето скоростта ми в момента А вчера вечерта както и до преди малко едва зареждах страници писахме отново до булсатком трябваше да заредим мобилната версия на абв понеже неможеше да ни се заредят страниците скоростта е твърде ниска дори за спиид тест Преди малко мрежата ни се ивндефицираше но след това проблема отново продължи. Тест 11:52 Тест 11:56 Тест 11:59 Отново има загуби макар и малки.Странно то е че техническите екипи на булсатком не си вдигат телефоните Тест 12:03 докато преди малко от порядъка на 4минути мрежата се индефицираше този път сме ограничени Тест 12:08 Дали отново рестват мрежата без да подновяват дефектите който са причина за тези проблеми
Последна промяна cool на 03 Яну 2015 21:35, променена общо 1 път
|
02 Яну 2015 12:04 |
|
|
Dust
Регистриран на: 31 Дек 2012 00:22 Мнения: 78
|
cool написа: Dust написа: Няма ли други доставчици в града ти, че си тровиш толкова много нервите?[/quot В този град няма, абонати сме на интернет услугата която предлагат още от самото начало. Никога до сега сме нямали такава сага от месец септември 2014 година се появи този проблем. Преди малко направих видео което ще изпратим след като интернет скоростта ни позволи в видаото се вижда как се зареждат страниците в интернет с директно включен лан кабел без торент програми и с колко кб/зареждат те положението е отчайващо Питам защо изобщо имате техническа поддръжка като не си вършат работата както трябва. Ако изхождам от раздела, че става дума за Ямбол няма как да ме убедиш, че в град има само един интернет доставчик и това е БСК.
|
02 Яну 2015 23:52 |
|
|
cool
Регистриран на: 25 Апр 2012 18:14 Мнения: 160
|
Dust написа: cool написа: Dust написа: Няма ли други доставчици в града ти, че си тровиш толкова много нервите?[/quot В този град няма, абонати сме на интернет услугата която предлагат още от самото начало. Никога до сега сме нямали такава сага от месец септември 2014 година се появи този проблем. Преди малко направих видео което ще изпратим след като интернет скоростта ни позволи в видаото се вижда как се зареждат страниците в интернет с директно включен лан кабел без торент програми и с колко кб/зареждат те положението е отчайващо Питам защо изобщо имате техническа поддръжка като не си вършат работата както трябва. Ако изхождам от раздела, че става дума за Ямбол няма как да ме убедиш, че в град има само един интернет доставчик и това е БСК. Има още 4 интернет доставчика 1 вече го сменихме тъй като останахме недоволни Имаме познати който използват останалите 2доставчика но и те не са доволни и остава четвъртия който е конкурен на булсатком понеже предлагат сат тв и интернет за него няма отзиви все още
|
03 Яну 2015 02:39 |
|
|
nhh666
Регистриран на: 24 Ное 2010 20:43 Мнения: 63
|
Аз пак ще ти кажа , дано ме разбереш - Обади се на телефона и си запиши техници за посещение. Това , че пишеш тук няма да ги доведе при тебе.
Когато имаш скорост , според великия спийдтест 7-8мегабита или 23мегабита и не можеш да заредиш пълната версия на страницата на абв определено проблема ти не е скоростта.
|
03 Яну 2015 18:28 |
|
|
cool
Регистриран на: 25 Апр 2012 18:14 Мнения: 160
|
nhh666 написа: Аз пак ще ти кажа , дано ме разбереш - Обади се на телефона и си запиши техници за посещение. Това , че пишеш тук няма да ги доведе при тебе.
Когато имаш скорост , според великия спийдтест 7-8мегабита или 23мегабита и не можеш да заредиш пълната версия на страницата на абв определено проблема ти не е скоростта. В момента нямаме проблем с скоростта надяваме се да не се и появява отново.Явно не си следил темата но от септеври месец до сега имаме близо 30лв сметка само за телефни към тел. номера на техническите екипи.Ти би ли звънял? Забелязахме вчера технически екипи квартала или някой е позвънил понеже този проблем не е само при мен или след прозвъняваннията към тел им номера и писането на мейли са изпратили екип И по-горе си писал когато имам скорост 7-8мегабита че немога да заредя страница на абв напротив тогава си се зарежда нормално но гледането на клипове в сайтовете като youtube и vbox7 който са с добро качество трябва да ги чакам да позаредят че чак тогава да стават за нормално гледане.Онзи ден имахме проблем който продължи до вчера скоростта ни тогава беше от порядъка на 200kb но не бе постоянна
|
03 Яну 2015 21:26 |
|
|
cool
Регистриран на: 25 Апр 2012 18:14 Мнения: 160
|
До преди малко отново нямахме интернет връзка но този път и индикатора не светеше имам предвид когато включите самия кабел в рутер или директно към комп. би трябвло да светне явно са правили нещо или някъде е нямало ел. захранване За момента нямаме проблем с скоростта
|
04 Яну 2015 14:05 |
|
|
cool
Регистриран на: 25 Апр 2012 18:14 Мнения: 160
|
Скоростта ви днес не отговоаря но това за което заплащаме оправете си нещата днес около 13 часа имаше някакъв срив в системата ви отново нямаше интернет за няколко минути и от тогава скоростта на интернета не отговаря на реалността. Заплащаш за 50 а получаваш едва 22 Да отбележа по време на тестването на скоростта бяха спрани всички торент програми и прочие
|
20 Юни 2015 20:13 |
|
|
cool
Регистриран на: 25 Апр 2012 18:14 Мнения: 160
|
Защо ограничавате скоростта никъде в договора не пише за това Високоскоростен оптичен интернет достъп без ограничение на трафика.Явно че ограничение има Това вече е др нещо
|
21 Юни 2015 10:23 |
|
|
cool
Регистриран на: 25 Апр 2012 18:14 Мнения: 160
|
Днес отново се наблюдава някакъв странен феномен ТЕСТ 27.07.2015 - 16:46ч. ТЕСТ 27.07.2015 - 16:56ч. ТЕСТ 27.07.2015 - 17:03ч. ТЕСТ 27.07.2015 - 17:14ч.
Последна промяна cool на 29 Авг 2015 17:04, променена общо 2 пъти
|
27 Юли 2015 15:24 |
|
|
cool
Регистриран на: 25 Апр 2012 18:14 Мнения: 160
|
ТЕСТ 30.07.2015 - 15:46ч. ТЕСТ 30.07.2015 - 16:04ч. ТЕСТ 30.07.2015 - 16:27ч. ТЕСТ 30.07.2015 - 16:53ч. ТЕСТ 30.07.2015 - 18:18ч.
|
30 Юли 2015 15:45 |
|
|
cool
Регистриран на: 25 Апр 2012 18:14 Мнения: 160
|
Спрете да ограничавете скоростта на потребителите си не е коректно в нито една точка от договора ми не пише че след определени натрупани гигабайти трафик скоростта ми ще бъде ограничена. Няма как да гледам иптв при такава ниска скорост. Или всеки път трябва да подавам жалби и да идват техници и то напразно Тест 29.08.2015 / 16:42ч. Тест 29.08.2015 / 16:51ч. Тест 29.08.2015 / 16:57ч. Тест 29.08.2015 / 17:02ч. Тест 29.08.2015 / 17:09ч. Тест 29.08.2015 / 17:12ч. Тест 29.08.2015 / 17:18ч. Тест 29.08.2015 / 17:23ч. Тест 29.08.2015 / 17:24ч. Тест 29.08.2015 / 17:26ч. Тест 29.08.2015 / 17:31ч.
|
29 Авг 2015 16:17 |
|
|
cool
Регистриран на: 25 Апр 2012 18:14 Мнения: 160
|
Всяка събота всe един и същи проблем ? 05.09.2015 / 15:56ч. 05.09.2015 / 16:09ч. 05.09.2015 / 16:37ч. 05.09.2015 / 17:27ч. 05.09.2015 / 17:45ч. 05.09.2015 / 18:11ч. 05.09.2015 / 18:31ч. 05.09.2015 / 18:34ч. 05.09.2015 / 18:52ч. 05.09.2015 / 19:22ч. 05.09.2015 / 19:26ч.
|
05 Сеп 2015 15:48 |
|
|
cool
Регистриран на: 25 Апр 2012 18:14 Мнения: 160
|
|
06 Сеп 2015 14:48 |
|
|
cool
Регистриран на: 25 Апр 2012 18:14 Мнения: 160
|
На какво се дължи днешният ви проблем от къде се получават тези огромни загуби 16.09.2015 / 20:32 часа 16.09.2015 / 20:44 часа 16.09.2015 / 20:59 часа Странно дали загубите са умишлени, дали ограничавате скоростта на потребителите си и защо в сайта ясно е написано оптичен интернет при положение, че в момента мрежата не е такава вече няколко години? 16.09.2015 / 21:13 часа
|
16 Сеп 2015 20:24 |
|
|
cool
Регистриран на: 25 Апр 2012 18:14 Мнения: 160
|
Огромни загуби каква е причината за пореден ден и то в събота да се наблюдава един и същи проблем 19.09.2015 / 16:20 часа 19.09.2015 / 16:37 часа
Последна промяна cool на 19 Сеп 2015 16:36, променена общо 1 път
|
19 Сеп 2015 16:20 |
|
|