Автор |
Съобщение |
zliq_shnur
Регистриран на: 30 Апр 2015 17:23 Мнения: 6
|
Здравейте, нов клиент съм на услугата FTTH от около три седмици, 100mbit-овата оферта.
Забелязвам, че всеки ден се случва по 3-4 пъти връзката да спира за период от 10 до 30 секунди. GPON порта си свети без да изгасва, проблем с ел.захранване няма нито с вътрешната мрежа (конвертора е директно свързан с машината, която ползва връзката). Проблема е дребен, но изключително дразнеш, когато имаш отворена сесия към отдалечена машина и/или входяща такава и при проявата му връзката прекъсва и всичко отива на кино.
|
30 Апр 2015 17:29 |
|
|
Последен Потребител
Регистриран на: 13 Апр 2015 13:44 Мнения: 272 Местоположение: ТВОЯТ ДИГИТАЛЕН СВЯТ
|
и при мен беше така доскоро. като че ли по-рядко се случва вече, не смея да кажа че съвсем е престанало де.
|
30 Апр 2015 17:38 |
|
|
asd123
Регистриран на: 11 Юни 2015 21:48 Мнения: 2
|
При мен даже по-често от 3-4 пъти по същия начин.
|
11 Юни 2015 21:57 |
|
|
Последен Потребител
Регистриран на: 13 Апр 2015 13:44 Мнения: 272 Местоположение: ТВОЯТ ДИГИТАЛЕН СВЯТ
|
о, при мен отдавна изчезна, даже забравих. май в отделните райони правят някакви размесtвания
|
11 Юни 2015 22:20 |
|
|
neni4a
Регистриран на: 10 Юни 2012 13:13 Мнения: 7
|
Малко не е в темата,ама защо подяволите 5 дена нямам интернет? Ясно е,че се пускат оптики,ама какво става с останалите като мене ,които са на лан кабел? Първите 3 дена имаше вътрешна мрежа,нямаше нет От 2 дена няма никаква мрежа Не че е кой знае какво ,ама все пак съм си платил за услугата и няма да е лошо да мога да я ползвам ПС:По-подразбиране персонала ви в офиси и в центъра ви за обслужване на клиенти нищо не знае Миналата година по това време направихте този номер и съквартирантите ми си казаха сбогом с вас ,както и докато чаках на опашка от недоволни клиенти Тази година не ми се занимава да ходя безмислено във ваш офис,защото никой нищо не знае Явно упорито искате да ме изгоните от вас ,както успяхте със съквартирантите ми ПС 2 .от тях взимам нет,че да мога да ви напиша неволите си
|
23 Юни 2015 17:49 |
|
|
onq
Регистриран на: 24 Юни 2015 15:25 Мнения: 1
|
Спокойно! Няма да се плашиш! Аз в наводненията миналата година 2 седмици бях без интернет, ти сега драми за 5 дена правиш.
Аааа... да, и затова вече не съм към Булсат.
|
24 Юни 2015 15:37 |
|
|
Atom Heart
Регистриран на: 10 Май 2009 22:33 Мнения: 385 Местоположение: Всичко, което пиша тук се базира на строго лично мнение!
|
Все пак наминаваш оттук - старата любов ръжда не хваща.
|
24 Юни 2015 15:49 |
|
|
zliq_shnur
Регистриран на: 30 Апр 2015 17:23 Мнения: 6
|
Самостоятелно разбрха какъв е проблема - TP кабела трябва да е във ВТОРИ порт на GPON конвертора. Още при инсталирането на услугате вашите техници го включиха в грешен порт на GPON суича, след една малка авария и едно посещение за сплайсване други ваши отново свързаха медния в грешен порт. Добре, че ми подсказаха, че тези конвертори може да са със смарт суичове с приоритети за телевизии, интернет и телефония, и следователно това може да е грижата.
Циганско изпълнение Булсат.
|
18 Авг 2015 02:32 |
|
|
walkingcurs3
Регистриран на: 11 Май 2015 16:10 Мнения: 15
|
Днеска цял ден ми прекъсва интернета ! Като копувате мрежи от М-Тел поне ги подържайте. Това е най долното нещо да си купиш клиентелата.
|
18 Авг 2015 18:50 |
|
|