veskop написа:
е,добре де,като са платени 2та лв къде ми е статичното IP?
какви два лева????? някой нещо не се изразява ясно. или аз не обяснявам правилно и неможеш да ме разбереш или ти говориш с недомлъвки и аз не те разбирам?
нека да уточним
бил си на тарифа 17 лева и си поискал да ти дадът статичен адрес? колежките в офиса са казали че трябва да се доплатят 2 (два) лева, към предните 17 за да станат 19 и да се премине към най-високата тарифа, на която може да се зададе статичен адрес?
ако е така, то значи че вече при тази тарифа има възможно адреса да се зададе статично.
IP адреса не е вувузела която може да се вземе от някой от нашите офиси.
този адрес се задава автоматично от нашата система, всеки път само на един и същи потребител. нашата система задава тази настройка на компютъра или на рутра ( ако първото устройство от твойта мрежа е рутер)
каква е разликата
ако отворим страницата
http://www.whatismyip.com/там с големи букви ще изпише
Your IP Address Is: 46.40.*.*
когато клиента е на ниска тарифа и адреса му е динамичен, то ако днес му покаже че е с адрес 46.40.*.101, след като си спре компютъра и го включи (примерно) след два дни и зареди отново тази страница, то тогава е много вероятно адреса който ще получи да е 46.40.*.180 или някаква друга цифра накрая, между 2 и 254
но ако е на най-високата тарифа и е пожелал адреса да му е статичен, то на тази страница всеки път ще вижда един и същ адрес.
За уточнение относно страницата:
На тази страница се изписва реалния адрес през който излизате в интернет пространството. Тази страница не се поддържа от Булсатком, следователно това не е наша служебна страница. Тази страница може да се ползва от потребители на всеки един доставчик, за да проверите с какъв адрес се представяте пред оостаналия свят.
Ако случайно си си доплатил за по-висока тарифа, а не си заявил категорично че желаеш да ти бъде статичен адреса, можеш да се обадиш на националните ни телефони или да направиш заявка в най-близкия наш офис.