forum.bulsat.com
https://forum.bulsat.com/

клиент който смята, че е излъган от рекламираните услуги
https://forum.bulsat.com/viewtopic.php?f=56&t=15369
Страница 1 от 3

Автор:  percival [ 12 Яну 2012 17:23 ]
Заглавие:  клиент който смята, че е излъган от рекламираните услуги

Началото на този разговор, се намира в друга тема, която можете да намерите на този линк: viewtopic.php?p=140660#p140660

Dove80 колега аз какво пиша ти какво продължаваш да си пишеш :)
Няма проблем да се откажеш има проблем че те подлъгват с пакетната цена .И веднъж вече заплатил за оборудване за телевизия 200 лв,щещ нещещ ще си плащаш 33 лв само за телевизия на месец ,като примерно при конкуренцията цената само за телевизия е значително по ниска и не трябва да заплащаш оборудване.а услугата е почти същата.В смисъл само каналите на булсатком ги няма но пък има и доста други.Та това ми е мисълта за зарибявката с пакетната цена ,дори да се откажеш от интернета те връзват да ползваш телевизията която си е с отлично качество ,но не е това начина за събиране на потребители.

Автор:  Rishko [ 12 Яну 2012 18:07 ]
Заглавие:  Re: Потребител от 9 декември - Проблем след ПРОБЛЕМ

percival или и аз не те разбирам или говориш глупости.
когато заплащаш оборудването не си обвързан със срочен договор, също така не си задължен да плащаш определен пакет.
във всички други случаи получаваш оборудването да го ползваш, като си ангажиран да ползваш минимум стандартен пакет.
къде ги видя тия 33 лева, къде ги видя тия 200 лева, за какви глупости говориш????
следващо подобно изказване, ще бъде изтрито заради подвеждащия си характер.
максималната цена за пълен пакет програми включително със HD пакета, е грубо 26 лева. Къде видя 33??

Автор:  percival [ 12 Яну 2012 20:33 ]
Заглавие:  Re: Потребител от 9 декември - Проблем след ПРОБЛЕМ

Ах ,
говоря те за това 38 лева за оборудване на основния + 3х68 лева за допълнителните сметката дори минава 200 лв .За 33-те лева сте прави що вече допълнителния е по 2лв така че сумата е 30 лв .
За това говоря що примерно съм се подвел по пакетната цена ,а след като интернета не става за нищо в някои части на България ,какво ти остава друго освен да си ползваш телевизията .След като вече си дал въпросната сума за оборудване !

Лично аз не съм платил въпросната сума ,за допълнителните вземах СД приемници ,защото предусещах нещо подобно .

Автор:  Rishko [ 13 Яну 2012 13:50 ]
Заглавие:  Re: Потребител от 9 декември - Проблем след ПРОБЛЕМ

percival, къде е подвеждането невиждам в цялата работа? плащаш 30 лева месечно, за да гледаш всички програми на 4 места.
Ако ползваш и интернет от нас ти даваме отстъпка от общата сума, на двете услуги които плозваш от нас. И тук не виждам нищо подвеждащо!
имаш претенции към вида на оборудването може би??? ми че кой те подвеждаи в предложенията за оборудване??? искаш стандартно оборудване??? получаваш го. искаш HD оборудване ??? получаваш го.
ясно ти се казва че със стандартно оборудване неможеш да гледаш HD програми и за целта ще трябва да ползваш HD оборудване.
пак невиждам нищо подвеждащо в това!
това че ти искаш да каращ дизелов автомобил, пък се мъчиш да го зареждаш с пропан бутан, защото е по-евтин, не е подвеждане.
когато отидеш на бензиностанцията имаш избор от видове горива, имаш 95, 96, с добавки, без добавки. Какво ще заредиш на автомобила си, е лично твое решение.
Дори и там ако отидеш и се опиташ на дизелов автомобил да заредиш пропан бутан, ще ти кажат, че неможе така, защото си има технически изисквания. Но ти ако искаш, пък можеш да пробваш.
ако имаш проблеми или оплаквания спрямо телевизионните услуги които предлагаме, насочи изказванията си в правилната секция.

Автор:  percival [ 13 Яну 2012 17:15 ]
Заглавие:  Re: Потребител от 9 декември - Проблем след ПРОБЛЕМ

Подвеждаща е пакетната цена що реално си е супер изгодна за телевизия и интернет !
Но като интернета не става оставаш само с телевизията която като цена извън пакета си е висока спрямо локалната конкуренция например.
Реално почти всички за домашен интернет сме заплащали около 20 лв на месец и хоп при вас пакетната цена ни устройва защото интернета видиш ли излиза 6 -10 лева .И си викаш ще сменя и телевизията защото цената ме устройва и сега плащам долу горе същото или дори повече ,да ама не след като интернета подчертавам не става на места ,оставаш само с телевизията и реално ставаш абонат на телевизията що щеш нещеш като си си платил парите за оборудването няма да го хвърлиш .
Както и да е не целя да провокирам никой :) Просто изказвам мнение.
Да има места където всичко е перфектно от към интернет и поздравления за което .Вярно е че се изкупуват локални доставчици и наследените мрежи не са много цветущи ,но все пак като рекламата е примерно за 14 мегабита искам да получавам 14 мегабита.Също така не през ден или почти всеки ден да ми спира интернета или ако спре привечер да си знаеш че поне до следващия ден около обяд няма да има кой да го оправи.Да не говорим в пиковите часове за каква загуба на пакети си говорим.Иска се време да бъде преизградено всичко на ново и това си е факт ,но както казах тогава нека има нормално отношение към клиента като питаш какво се предлага да получаваш точната и вярна информация за услугата ,а не поредното мятане на върбата :)

ПП:Нямам абсолютно никакви проблеми с телевизията перфектна е !

Автор:  Rishko [ 18 Яну 2012 13:45 ]
Заглавие:  Re: Потребител от 9 декември - Проблем след ПРОБЛЕМ

точната и вярна информация можеш да я получиш но я търсиш на неправилното място.
няма как сервитьора да ти даде точна и вярна информация относно това как е приготвено ястието което си си / смяташ да си поръчаш. информацията я има само готвача, защото той е забъркал нещата.

Автор:  percival [ 18 Яну 2012 20:47 ]
Заглавие:  Re: Потребител от 9 декември - Проблем след ПРОБЛЕМ

Rishko написа:
точната и вярна информация можеш да я получиш но я търсиш на неправилното място.
няма как сервитьора да ти даде точна и вярна информация относно това как е приготвено ястието което си си / смяташ да си поръчаш. информацията я има само готвача, защото той е забъркал нещата.


е като отидеш на ресторант ,на готвача ли си поръчваш или на келнера .Или ако на билборда пред ресторанта ,цената за голяма бира е 2лв,а като влезнеш за 2 лева ти наливат бира ама малка :)

Всеки е прав за него си .Не съм питал на точното място :) Питал съм техниците и каките в офиса ,сигурно е трябвало на папата да се обадя .Но както казах е нормално след като рекламата е за 14мбита да получавам поне 10 примерно :")
Извинявам се но искам да попитам ,според вас от къде бъдещ или настоящ клиент може да получи конкретна информация за качеството на предлаганата от Булсатком услуга ?

Автор:  Rishko [ 19 Яну 2012 11:19 ]
Заглавие:  Re: Потребител от 9 декември - Проблем след ПРОБЛЕМ

малко ли ти е цяла секция??? коментарите са достатъчно насочващи.
услугата е много добра. има определени проблемни места, на които се работи по отстраняване на проблемите.
на всякъде другаде потребителите си получават перфектна услуга.

Автор:  Dove80 [ 19 Яну 2012 12:41 ]
Заглавие:  Re: Потребител от 9 декември - Проблем след ПРОБЛЕМ

percival написа:
Но както казах е нормално след като рекламата е за 14мбита да получавам поне 10 примерно :")


14мбита приятелю го раздели на 8 за да получиш реалната стойност на скоростта. Скороста на нет-а е доста субективен фактор - като се започне от самия потребител и обслужването на Windows-a му за да се стигне до техниката която се поставя, съзнателността на обслужващия персонал и още 1001 причини. През колкото и доставчика да съм преминал винаги е имало малка разлика, за мен е важна стабилността на мрежата да поддържа съответната скорост.

Винаги всяко начало е трудно - аз като абонат на сателитна тв на булсат отначало имах от първите приемници имаше малко програми къде се ядваха къде - не. Лека полека се увеличиха броя им, после започнаха проблемите със HD приемника и от програмите. Писах тука но рано или късно нещата си идваха на мястото си след много цирикане .... и както се казва - Хубавите неща стават бавно за да са сладки.

Автор:  percival [ 19 Яну 2012 13:09 ]
Заглавие:  Re: Потребител от 9 декември - Проблем след ПРОБЛЕМ

Знаех си ,че ще ми кажеш да чета форумите :) Тия офиси само за събиране на пари ли са ?
Как гледате да се отървете само.След като има "проблемни" места,защо тогава всичко е под един знаменател ? Нека като отидеш в офиса примерно си ти кажат "Вижте сега в момента за нашия район предлагаме те това и това и струва те толкова пари".А не че на всякъде видиш ли е еднакво.След като е "проблемен" района защо на бележката която ми издавате за платена такса пише 14мбита ?
За това подвеждане говоря :) Също така винаги има някакво оправдание за безбройните аварии ,днес имало еди къде си утре на другото място след два дена видиш ли пак там имало е добре де може ли да ни кажете ние какви вина имаме за вашите проблеми ?
Или е най-добре да си траем ? Или пък да се откажем ,ама видиш ли вече си платил една камара пари за оборудване за телевизия и нямаш мърдане ,или си предплатил за 1 година ? Чудно ми е ако си сменим местата,ти как би реагирал ? Реално плащам за 14мбита поради следните причини .Получавам в 80 % от времето максимум 3 мбита,поне в 240 часа на месец няма изобщо какъвто и да е интернет,също в още 150 часа сумарно има около 50 процента загуба на пакети.И това е при благоприятно време ,като завали и зафучи не искам и да го изписвам.Много ми беше харесала култовата реплика от каката в офиса "От три дена сме нямали проблем с интернета" .
Споменатите от мен оплаквания лесно може да ги проверите по логовете на сървъра :)
Не искам да се карам с когото и да било или да пораждам мрачни чувства.Знам че нищо не зависи от теб или каките в офиса .Но вие сте фронта на компанията ,вие поемате удари един вид това е част от работата ви и трябва да го приемате.Мненията и оплакванията на клиентите могат да достигнат до нужните точки единствено чрез вас.

Автор:  percival [ 19 Яну 2012 13:16 ]
Заглавие:  Re: Потребител от 9 декември - Проблем след ПРОБЛЕМ

Dove80 написа:
percival написа:
Но както казах е нормално след като рекламата е за 14мбита да получавам поне 10 примерно :")


14мбита приятелю го раздели на 8 за да получиш реалната стойност на скоростта. Скороста на нет-а е доста субективен фактор - като се започне от самия потребител и обслужването на Windows-a му за да се стигне до техниката която се поставя, съзнателността на обслужващия персонал и още 1001 причини. През колкото и доставчика да съм преминал винаги е имало малка разлика, за мен е важна стабилността на мрежата да поддържа съответната скорост.

Винаги всяко начало е трудно - аз като абонат на сателитна тв на булсат отначало имах от първите приемници имаше малко програми къде се ядваха къде - не. Лека полека се увеличиха броя им, после започнаха проблемите със HD приемника и от програмите. Писах тука но рано или късно нещата си идваха на мястото си след много цирикане .... и както се казва - Хубавите неща стават бавно за да са сладки.


Колега мисля че знам какво е мегабит и какво е мегабайт.Смея да твърдя че имам елементарните познания .Прочети внимателно по горния пост и мисля че ще разбереш причините за моето "цирикане" .Ако администраторите сметнат за необходимо лесно могат да ме оборят с факти от лога :)

Автор:  Dove80 [ 19 Яну 2012 16:59 ]
Заглавие:  Re: Потребител от 9 декември - Проблем след ПРОБЛЕМ

Колега @percival съчувствам ти за неизгодите които си изкарал и ти предстоят отново да изкараш :( .... като говори с някой от шефовете където плащаш таксите си те какво ти казаха? не намериха ли някакво решение на въпроса? нещо да направят отбив от таксата която плащаш ? винаги когато има подобни неща се е стигало до някакъв резултат. Казвам ти го защото съм ставал свидетел на подобни неща било в магазини за хр. стоки и подобни пунктове където става покупка и съответно рекламация на стока.

Автор:  Rishko [ 19 Яну 2012 18:47 ]
Заглавие:  Re: Потребител от 9 декември - Проблем след ПРОБЛЕМ

Dove80, той е тук за да си чеше пръстите по клавиатурата а не да търси решение или помощ за някакъв проблем.
каквото и да му обесняваш, той си знае неговата краставица.
ти му казваш че едното няма нищо общо ............. с другото камионче на детето, а той върти и сучи, все за краставицата говори.
просто не му обръщай внимание и накрая може и да осъзнае, че обещетение във форума няма как да получи.
човека се чувства прецакан, от пакетната цена. това му е проблема.

Автор:  percival [ 20 Яну 2012 01:20 ]
Заглавие:  Re: Потребител от 9 декември - Проблем след ПРОБЛЕМ

Единственото нещо което искам е да имам качествена услуга която се рекламира и "предлага" ,а не поредната зарибявка от оператор.
Мисля че се държа достатъчно културно.Не като теб да се правя на голямата интелигенция да говориш/в случая пишеш/ нещо и нищо да не казваш.Задал съм ти доста въпроси ,вземи отговори поне на няколко от хорска срама.Или що пък ,като е по-лесно да се криеш зад клишетата.Парична компенсация не искам ,бих платил и за 91 мегабита или 94 не знам точно колко е офертата ,но няма да получа и 100килобита разлика ,та те 10 мбита не могат да ми предоставят та камо ли повече.Или май ще е най-добре да си трая ,а ? И когато каката от офиса ми каже "3 дена нямахме проблем с интернета" да го посрещам с усмивка ,че видиш ли станало още по зле .
Както и да е знам че няма да ми отговориш на въпросите и си поредния "послушко" в държавата ,та остани си със здраве.

Автор:  percival [ 20 Яну 2012 01:43 ]
Заглавие:  Re: Потребител от 9 декември - Проблем след ПРОБЛЕМ

Dove80 написа:
Колега @percival съчувствам ти за неизгодите които си изкарал и ти предстоят отново да изкараш :( .... като говори с някой от шефовете където плащаш таксите си те какво ти казаха? не намериха ли някакво решение на въпроса? нещо да направят отбив от таксата която плащаш ? винаги когато има подобни неща се е стигало до някакъв резултат. Казвам ти го защото съм ставал свидетел на подобни неща било в магазини за хр. стоки и подобни пунктове където става покупка и съответно рекламация на стока.


Проблема е мащабен не е само при мен така.Отговорите по принцип са "От другата седмица ще се оправи","Имало е проблем с тока" ."Трябва да има клиенти за да можем да подобрим услугата","Днес имаше авария по трасето еди къде си " и тем подобни.Реално решението на въпроса иска сериозна инвестиция която явно не искат да направят и не ги и упреквам за което.Но преди да се вържеш отговорите са съвсем други ,все пак това им е работа да те зарибяват как всичко е перфектно скорости и качество.Не знам колко е капацитета до града и колко клиенти реално има ,но сметката със сигурност няма как да излезе,макар че доста хора се отказа предвид "качествената услуга".И вярно е прав Ришко ,че си чеша пръстите помощ тука няма как да получа както и където и да било ,просто попаднах в капака на поредния оператор с високи амбиции.Все пак сме в България.Ще си избутам договора с надеждата че ще има светлина в тунела /надявам се че няма да е от отсрещния локомотив/ по някое време.

Страница 1 от 3 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/