Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 28 Мар 2024 15:19



Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
Проблем със алармен кит и връзката му с интернет... 
Автор Съобщение

Регистриран на: 18 Юли 2018 15:31
Мнения: 4
Отговори с цитат
Здравейте, закупих си алармени китове на D-link (D-Link Home Security Starter Kit - DCH-107KT), като в комплекта има хъб, който трябва да се свърже към интернет и да се добави към андроидско приложение (myDlink Home). Проблема ми е ,че когато го свържа към интернет и се опитам да го добавя към приложението, като ново устройство, хъба не се добавя (и на двете места 46.47.96.155 / 212.43.45.10, където искам да си сложа тази аларма (хъбове) използвам интернет от Булсатком) Все едно интернета е филтриран (или минава през прокси сървър не знам...) и той не може да се добави към списъка на mydlink.com с устройствата ми и в самото андр. приложение. Тествах въпросния хъб към фирмения ни интернет (който също е на Булсатком 178.169.169.10) и се свърза от първия път. Пробвах го и на друг интернет доставчик и там нямах проблем. Свързах се и със D-link България и след много тестове и разговори стигнахме до извода, че най вероятно проблема е в интернета. Звънях и на вашите телефонни номера за съдействие, но колежката ви ми обясни, че най-вероятно е от рутера ми :) а съм сигурен че той не е проблема, защото вече 4 рутера сменям и проблема си остава същият. На хъба светва зелена лампа, че уж е онлайн, но не е... понякога успявам да го добавя като онлайн устройство в приложението, но след известно време (часове) ми показва че е офлайн. Дефакто имам закупена скъпа аларма и не мога да я използвам заради интернет доставчика ми (не ме разбирайте погрешно, интернета ви е страхотен и бърз, но в случая неизползваем). Вече втора година събира прах в къщи, а не искам да сменям интернет провайдъра си.
Моля, за вашата помощ в разрешаване на проблема.


13 Юни 2019 16:00
Профил

Регистриран на: 10 Яну 2011 15:11
Мнения: 6
Отговори с цитат
Дано някой от форума да ви помогне, но случая не е за техници на Булсатком. Нямате ли в Стара Загора фирми за видеонаблюдение да се обърнете към тях. Това е в тяхната област. 99% от интернет техниците не са виждали подобна аларма, а и не са длъжни. Те отговарят за интернет свързаноста. И вие сте доволен. Интернета бил постоянен и бърз.


14 Юни 2019 13:47
Профил

Регистриран на: 18 Юли 2018 15:31
Мнения: 4
Отговори с цитат
Аз съм на друго мнение.Тук скоростта и свързаността са друго нещо. Все едно да ми дадат достъп до сайтове на порт 80/443 и да ти кажа, че ги отваря и всичко е наред с интернета ама примерно порт 25 да ти е филтриран и да не можеш да изпращаш мейли или на порт 21 да не ти дава достъп до FTP сървър и т.н. (темата се измества). Та въпросния хъб е рутер, който се свързва към интернет, а щом интернета не му позволява достъп до даден сървър (входящи/изходящи пакети до даден ip/порт), значи, че проблема е в интернета. Това е според мен. Към хъба се добавят и други устройства, като датчик за врата и аларма, но за да се добавят той трябва да има връзка с интернет и по специално да е видим като онлайн устройство в приложението на телефона ми.
Няма как на други интернет доставчици да работи без проблем И на корпоративния (бизнес) интернет на Булсатком също а на домашния да не иска.
Ще пробвам още веднъж да му натна всички портове от 0 до 65535 към неговия IP адрес, но мисля че това вече го правих няколко пъти.
Накрая защото съм много инат и защото предплащам с по 6 месеца таксите си, ще се преместя барабар със 4-5 приемника (който забиват постояно/друга тема.../) и два интернет договора на алтернативни доставчици и нещата ще се оправят (прозвуча като заплаха, но не е :) ). Просто се ядосвам за неща, които знам че не са непреодолими и знам че има начин как да се оправят, въпроса е да ги види системен администратор а не "фирми за видеонаблюдение"... Самото устройство е с достатъчно опростен интерфейс и настройки, че не е нужно да викам такива фирми.


19 Юни 2019 18:27
Профил
Аватар

Регистриран на: 06 Юни 2007 01:30
Мнения: 1927
Местоположение: EU
Отговори с цитат
И аз споделям твоето мнение!
Според "техник" от буля те блокитрат само 25-и порт. A думата специалист от техническия отдел е много пресилена, не съм си записвал името му!!!

Ще си позволя да вметна в темата ти мойто недоволство към "техниците" на булсат! И при мен са затворени много портове, а не беше така .... в момента след 45-60сек. разговора ми приключва, връзка към сървър след рутера - макс. една минута и прекъсва, достъп до динамичния ип адрес, макс. 2 мин .... и няма никой...
Нито тук, нито в кол-центъра ще ни помогнат!
Просто живота на тази фирма приключи и всичко е на доизживяване :wink:

И аз с 48,19лв. месечна такса ще им тегля една наздравица :lol:

А1 са насреща :mrgreen:


21 Юни 2019 16:07
Профил WWW

Регистриран на: 18 Юли 2018 15:31
Мнения: 4
Отговори с цитат
Разбирам, че се подсигуряват ама... Преди да ме преместят на тях имах договор със Интернет Груп и там си имах реален статичен адрес и нямах проблеми с филтриран нет. Имах обратен резолвинг до домейн/IP и си ползвах SMTP без проблем и си изпращах и писма и всичко както трябва. Тук се налага да ползвам външни платени алтернативи.
Булсат вярно, ми сложиха оптика и т.н и интернета е повече от доволен (с изключения на падащи DNS-и от време на време) и ип адреса в интерес на истината не са ми го сменяли от години,
но не може да ми се казва по телефона, че за "задрутерните устройства не носели отговорност" при положение, че съм сигурен в изправността на задрутерното устройство.

Относно настройката на въпросния хъб, ето и линк до видеото https://youtu.be/tIEPYiSSlgA, където стигам до момента (1:24) и там започва един кръговрат на прелоудъра около минута, докато не ми даде грешка, че устройството не може да бъде добавено към списъка ми. Всички настройки стават за минута и половина, но уви...


21 Юни 2019 18:26
Профил

Регистриран на: 18 Юли 2018 15:31
Мнения: 4
Отговори с цитат
Наблюденията ми дотук са такива, че както по телефона така и във форума обслужването и разрешаването на проблеми са нулеви. Говоря включително и за фирмения интернет, който го нямаше една седмица и вече не сме абонати на Булсатком. Използват се наизустени фрази и отговори с цел отбиване на номера, но не и разрешаване на даден проблем.
Чудя се въобще този форум дали се чете и преглежда от адекватни администратори или си пишем само потребители, на които са им потвърдили регистрациите (изпращане на потвърждаващ имейл) чрез молитви, по симпатии или и аз не знам вече как.
Аз лично предпочитам да напиша проблема си във форума, да дам максимално повече нагледна информация, вместо да звъня по телефони и да слушам "специалистката" да ми обяснява за рутери и за задрутерни устройства.


07 Ное 2019 16:20
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 6 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®