user6396 написа:
А проверихте ли своите устройства, за да сте сигурни, че проблема Ви не е в тях?! Ако сте го направили, опишете как и се аргументирайте! В случая не сме наясно къде точно е проблема. Освен това този форум не е метод за връзка с технически екипи на Булсатком за тази услуга. Такава можете да намерите в офисите или по обявения в сайта телефон. Тук един модератор и администратор влизат, плюс няколко ентусиасти и десетки нуждаещите се от нечия информация и помощ, която по принцип фирмата е длъжна да предоставя!
Не разбрах ти представител на кои си, че се вписваш в темата така ?
Обадих се разбира се, но защото голяма позлва имаше си направих труда да пиша тук !
Проблема не е от моята страна, но ако имаше идея какво е lease time при dhcp може би нямаше да ми задаваш риторични въпроси. Въпроса е защо от месец и полива е променен на 120минути ? Преди такива прекъсвания нямаше.