Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 11 Авг 2020 13:01



Отговори на тема  [ 76 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
Никъде във Варна няма инет от Булсатком? 
Автор Съобщение

Регистриран на: 24 Юни 2014 16:17
Мнения: 1
Отговори с цитат
Крайно съм възмутен от безхаберието, което булсатком остави всичките си абонати от по шест дена без интернет . Това вярвам ,че НЕ може да се случи при нито един друг доставчик в страната. Не стaва въпрос за район АСПАРУХОВО (който е наводнен) а централната част на града. Всeки ден звъня и питам кога ще имам нет а тези от Стара загора(понеже там е централния офиса) ми отговарят ,като селски пръчки всеки път „работи се по проблема. На въпроса кога ще имам нет, ами не знаем. Това може ли да бъде отговор от една такава голяма фирма, като булсатком. Всеки път ми обясняват как шахтите са им били наводнени. То и БТК кабелите са им под земята , но нета им не е спирал а не само на БТК а и други доставчици на интернет ползват едни и същи шахти. Имам чувство ,че цялата организация е на много ниско ниво а за техниците в кавички да не говорим ако им дам две клечки не могат си бръкнат в очите. Кабелите в района в който живея са по дърветата и суичовете висят, като коледни играчки по тях а те ми разправят , че са в шахти. От булсатком се възмутих още в началото след подписването на договора. Казаха ми че се чака по 2-3 месеца за прекарване на интернет, тъй като в района в който живея нямат пуснат кабел. Между другото офертата с която ме зарибиха за интернета беше ,че ще бъда с оптичен кабел. Предната лъжа (като цигани са) След втория месец започнах да ходя в офиса им до кръглата банка (който е от Варна знае)и да се интересувам за интернета кога ще се пусне а безхаберните служителки от булсатком ми отговарят ,че още е рано работи се по въпроса .Още тогава това ме накара да си мисля ,че тези служители нямат представа техните техници до къде са стигнали и какво правят. Отново пълно безхаберие и така няколко пъти съм ходел да се карам в офиса им, за това,че никой не може да ми даде някакъв отговор кога най сетне и на моята улица ще изгрее интернета. Между другото в началото когато подписвахме договора за телевизията им казах, че на 20 метра от къщата ми на съседското дърво има тяхна кутия за интернет и виждам колите на булсатком с една стълба редовно да са качени на дървото. Служителката ми каза че не може да бъде ,тъй като в този район нямат пуснат кабел. Казах и ,че това съм го забелязал от години и съм сигурен в това. Въпросната служителката ме убеди ,че трябва да чакам до поскането на кабел в този район. Прибрах се и отново зачакахме . Мина се около седмица и телефона ми звъни ,техниците от булсатком. Добър ден разбрахме ,че нямате интернет кога е удобно да дойдем да погледнем компютъра. Казах им че никога не съм имал интернет тъй като не са го пускали, чакам за кабел.Техниците се изненадаха, аз им обясних каква е работата и че чакам да пуснат кабел в този район. Казаха ми ,че кабела е в този район е от години и дали искам да ме включат , казах им да и след 10 мин. вече имах нет. Така и не разбрах защо чаках 3 месеца. Но едно ми стана ясно ,че в бусатком няма никаква организация. Минаха 3 години все още не са ми пуснали обещания оптичен кабел.Не вярвайте на техните оферти. Всяка втора или трета седмица нета ми спира за по 1-2 дена и така до днес ,когато на шестия ден интернета се появи. Да не говорим каква телефонна сметка съм направил за това време.Миналата година на два пъти дигаха таксите с някакви стотинки, не съм за тях, но въпроса е принципен нямат право да променят таксата в договора ,който съм подписал. Това са мошенически номера от тяхна страна.Някой може да не му се вярва ,но това е истината ,която съм описал. Чуете ли за булсатком бягайте далеч. До края на месеца има още 6 дена смятам да прекратя договора с тази фирма.


30 Юни 2014 20:44
Профил

Регистриран на: 27 Юни 2014 20:48
Мнения: 2
Отговори с цитат
тази скорост от 100 mbps гарантирана ли е 12,5 МБ/С ???


30 Юни 2014 21:35
Профил

Регистриран на: 11 Окт 2011 15:18
Мнения: 5
Отговори с цитат
ned_man написа:
тази скорост от 100 mbps гарантирана ли е 12,5 МБ/С ???

Прочети мненията по-нагоре. С Булсатком са ти гарантирани само ядове и ходене по мъките...


01 Юли 2014 10:38
Профил
Аватар

Регистриран на: 27 Яну 2011 22:02
Мнения: 27
Отговори с цитат
ned_man написа:
тази скорост от 100 mbps гарантирана ли е 12,5 МБ/С ???


Гарантираната скорост при който и да е доставчик струва трицифрена сума! За 15 лв няма как да имаш гарантирана такава!
Всички плюем тука доставчика ( аз също бях 6 дни без интернет) , но не мисля всички ругатни за напълно основателни. Не ме разбирайте погрешно - не ги защитавам. И на мен не ми беше добре без нет вкъщи, но за пример ще ви дам, мои приятели в Германия, без никаква причина им спира нета(имам предвид обстоятелства като бури, наводнения и прочие) и докато им възстановят нета минаха точно 3 седмици. Та искам да кажа че и в далеч по цивилизовани страни се случват такива неща.


01 Юли 2014 13:45
Профил

Регистриран на: 29 Юни 2014 11:56
Мнения: 1
Отговори с цитат
и на капитан райчо 5 от повече от 10дни нямам интернет.потребителите преди и след мен имат,но не и аз :shock:


01 Юли 2014 16:39
Профил

Регистриран на: 27 Юни 2014 20:48
Мнения: 2
Отговори с цитат
и какви са пакетите тв+нет защо няма цени?


02 Юли 2014 17:39
Профил

Регистриран на: 09 Яну 2013 17:37
Мнения: 52
Отговори с цитат
ned_man написа:
и какви са пакетите тв+нет защо няма цени?



виж го на живо нета :

Ping statistics for 46.47.83.1:
Packets: Sent = 368, Received = 368, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 7ms, Maximum = 100ms, Average = 26ms


*4800 е брак какво правим питам ?


02 Юли 2014 21:29
Профил

Регистриран на: 02 Юли 2014 21:22
Мнения: 3
Отговори с цитат
Все още във Варна район Била няма интернет . Звъненнето на телефон * 4800 и на 052 XXX въпреки че изглеждат като нормални телефони ако звъннете от Виваком помпят на 48 стотинки минутата. Един курс на обаждане трае 5 минути докато ви прехвърлят през секретарки и офис незаинтересовани служителки и накрая безсмисления отговор ( работим по проблема ) без срокове без кой работи и кога ?


04 Юли 2014 11:40
Профил

Регистриран на: 19 Ное 2011 16:21
Мнения: 2
Отговори с цитат
Здравейте,нямам нет от големия дъжд. Провел съм много обаждания с операторките на *4800 ,но единственото което разбрах е че могат да ме излъжат четири пъти за три дни,и че си нямат никаква идея какво правят екипите им. Получавам само обещания за възстановявани на връзката и за някакво си обезщетение което никой не знае какво ще е. Дойде новия месец и операторката ми казва че трябва да платя нета ( който още го няма ) за новия месец иначе няма как да ми обърнат внимание ако се обадя!!! Що за нахалство при положение че съм платил за услуга която не ми е предоставена и която еди Бог знае кога ще възстановят и нито едно обаждане от страна на булсат докато не се спомене думата жалба. Много некоректно !!! Координацията между отделите е невероятна !


04 Юли 2014 21:19
Профил

Регистриран на: 02 Юли 2014 21:22
Мнения: 3
Отговори с цитат
И днес 6 юли никакво развитие с нета. Пуснаха го за 1 юли за един ден колкото да се подлъжат хората да си платят нета и айде пак го изключиха . На всеки който звъни на 052941900 да си знае че тарифата не е безплатен и не е виваком ами направо си е импулсен телефон на 48 стотинки за минута.


06 Юли 2014 16:41
Профил

Регистриран на: 19 Ное 2011 16:21
Мнения: 2
Отговори с цитат
До Булсатком


ЖАЛБА
от
Николай Неделчев Наков

Живея във Варна и имам проблем с интернета за който никой ваш служител не може да ми даде адекватен отговор кога и как ще бъде решен.След многократни опити от моя страна чрез позвънявания на *4800 да се вземе решения за отстраняване на проблема ми (който е от 19.06.2014) такова не бе взето. Единственото което получавах бяха обещания от рода на ‘Да господине,знаем за проблема. Наш екип ще се свърже с вас.’ Към настоящия момент съм се свързвал с ваши колеги на телефон *4800 на 26.06 когато бе записано официално че имам проблем с връзката и ми бе обещано че в неделя (29.062014г.) екип ще се свърже с мен. Това така и не се случи. В неделя (29.06.2014г.) отново звъннах на посочения от вас телефон за връзка. Поредната лъжа! Ще ме посетят понеделник-30.06.2014г. И това не се случи. Нито бях посетен,нито някой се свърза с мен. Отново разговор и още едно обещание за посещение на 02.07.2014г. На този ден имах няколко разговора отново с оператори на посочения телефон от вас,но успеха ми бе същия. След многокартните разговори получих ПЪРВОТО обаждане от вашата фирма че проблема във Варна е отстранен,но тепърва се работи по отстраняване на т.н. индивидуални проблеми...като моя. Какво означава във Варна проблема с интернета е отстранен,но работим по отстраняване на индивидуални проблеми. За мен означава,че не е решен. На 02.07.2014г когато си плащах сметката за вашите услуги (които не са ми предоставени) ми бе обяснено от ваша служителка,че няма начин да не платя за настоящия месец и да имам претенции към вас за интернет връзка. Що за отношение при положение,че съм ви платил и ми дължите 12 дни за предходния месец и сега трябва да платя отново за услуга която не ми предоставяте и не се знае кога ще ми бъде предоставена. За какво плащам?!? На 05.07.2014г. отново имах разговор с ваши служители на прословутия телефон на който не може да ми се даде отговор различен от „Ще запишем вашия проблем и ще ви се обадят” или „Съжаляваме,ще бъдете компенсиран”. Не ви искам компенсацията,а адекватно отношение към клиентите и минимална координация между отделите ви защото доказахте че такава НЯМА! Та на последната дата ми бе предоставен телефонен номер (0885601110) във Варна да запитам какво става с екипа. Поредната глупост! Не мисля че е моя работа да търся екипа ви при положение,че съм се жалвал на прословутия телефон за това че никой не се свързал с мен! Опитах се да се свържа,но телефона бе изключен. Опитах и с обаждане на 0882303765 който бе оставен във форума на фирмата ви. Отново изключен! Моля да бъде взето адекватно решение за проблемите които имат вашите клиенти защото съм убеден,че не съм единствения с подобен пробле. Жалбата ми е също е за спирането на лъжите които изричат вашите оператори за това кога ще се свържат с мен или кога ще бъде възстановена връзката ми. Как ще си направите координацията е ваша грижа,защото операторите само прехвърлят „топката” на екипите.



С уважение
Николай Наков


07 Юли 2014 11:52
Профил

Регистриран на: 07 Юли 2014 10:20
Мнения: 1
Отговори с цитат
И аз съм един от потърпевшите вече 20-ти ден без интернет. Да оставим това, че звънях 3 пъти преди това и гледах да съм максимално коректен и да се съобразявам с тях, че не могат да ми дадат качествен отговор. Но най-голямата смешка беше, че след като пуснах молба за компенсация в петък сутринта (04.07) НАЙ-СЛУЧАЙНО по обяд ми се обадиха те самите, да ми кажат, че интернета е пуснат. Вечерта се прибрах и интернет нямаше. Събота звънях и отново същите простотии "ще ви се "обадим" , "ще мине екип". Към Булсат: Най-малкото, което може да направите е да сте коректни и поне един смс да пратите с информация какво става ....... Проблема вече бил индивидуален, такива глупости. И както се сещате от събота до днес, все още нищо не се е случило.

Живея зад заведение Garden. Дали има някой тук, който все още няма интернет или е му е пуснат вече ?


08 Юли 2014 09:06
Профил

Регистриран на: 24 Юни 2014 20:01
Мнения: 5
Отговори с цитат
Спасението е в GPON (оптична мрежа) или грабвате някоя стълба и си сменяте сами суича (или порта към него - понякога се прецакват единични портове само,местите на друг и готово) към който сте закачени.То се е видяло че е пълно безхаберие в тази фирма.
Съвета ми е да настоявате да ви свържат към техническата подръжка през тяхната централа с прехвърляне на разговора.Няма смисъл да се разправяте с операторките - те доказано не вършат никаква работа ако ще и 144000 пъти да им звъните -пеят си тяхната песен,въртите им сметка и това е.Точно по този начин на 07.07 най-после ми оправиха нета.Оказа се че ако не им се обадиш точно на тях няма как да знаят че има проблем.Направо пълна анархия... От 19.06 до 07.07 - 18 дена без нет ...мале мале...в 21 век сме уж...Утре идват техниците за GPON от друга фирма и с LAN повече няма да си имам работа.


09 Юли 2014 15:57
Профил
Аватар

Регистриран на: 27 Яну 2011 22:02
Мнения: 27
Отговори с цитат
След вчерашния дъжд отново нета спря. След обаждане на *4800, отговора е както винаги : "Господине, проблема е централен, изчакайте малко".

До кога така не знам.


12 Юли 2014 18:19
Профил

Регистриран на: 31 Юли 2013 10:33
Мнения: 152
Отговори с цитат
Докато не смениш интернет доставчика си.


12 Юли 2014 20:06
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 76 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®