Автор |
Съобщение |
freebird
Регистриран на: 11 Окт 2011 16:18 Мнения: 5
|
Не знам за груповото посещение, но съм сигурен в груповото отказване от услугата. Добре ще им се отрази. Прекалиха...не за първи път. Тази тема е много показателна за отношението на Булсатком към абонатите си. - темата е отворена на 20.06; - днес сме 26.06; - 3 страници; - 0 отговора от администратор/техник/някой отговорен!
|
26 Юни 2014 16:40 |
|
|
neni4a
Регистриран на: 10 Юни 2012 13:13 Мнения: 7
|
freebird написа: Не знам за груповото посещение, но съм сигурен в груповото отказване от услугата. Добре ще им се отрази. Прекалиха...не за първи път. Тази тема е много показателна за отношението на Булсатком към абонатите си. - темата е отворена на 20.06; - днес сме 26.06; - 3 страници; - 0 отговора от администратор/техник/някой отговорен! То не ме учудва. Имам седмица да мисля ,и ако и тоя уикенд нямам нет,то има голяма вероятност и аз да съм сред отказалите се
|
26 Юни 2014 16:50 |
|
|
malice
Регистриран на: 09 Яну 2013 18:37 Мнения: 52
|
7 дена за смяната на мрежовия комутатор но състезанието продължава да видим кога ще дойдат техниците да оправят и сигнала на телевизията
|
26 Юни 2014 18:29 |
|
|
neni4a
Регистриран на: 10 Юни 2012 13:13 Мнения: 7
|
|
26 Юни 2014 18:36 |
|
|
FlatOut
Регистриран на: 26 Фев 2012 17:15 Мнения: 6
|
На коя улица живееш, колега? Ако не е проблем да споделиш.
|
26 Юни 2014 19:20 |
|
|
malice
Регистриран на: 09 Яну 2013 18:37 Мнения: 52
|
към 15:00 ги засякох да подменят устройства по ул."Наум"
|
26 Юни 2014 19:55 |
|
|
svilen_radoev
Регистриран на: 28 Сеп 2012 22:13 Мнения: 42 Местоположение: Варна
|
Докато не си пуснат оптиката навсякъде така ще е за съжаление . 21-ви век все още опъват кабели по дъррветата! Докога?! А рекламата е за оптичен нет и то в целия град пише, че има, което не е вярно! При мен всички оператори пуснаха оптика, само Булсатком са стигнали до съседния блок и вече 2-ра година 100 метра трасе не могат да прекарат. По-скоро сигурно нямат оптични устройства, но както и да е. Моя нет се появи в неделя 22-ри, така че е по-добре положението, отколкото при вас, но искрено ви съчувствам и ако продължава така се махайте!
|
26 Юни 2014 20:02 |
|
|
inj
Регистриран на: 22 Окт 2012 11:37 Мнения: 30
|
neni4a написа: inj Вас ва знаем,сигурно си някой вътрешен човек Инак съм се обаждал на *4800,защото няма други работещи телефони Ходих им в офис Е какво да правя ?????? Хората не им пука за клиентите и това е Един преди мене ,нямал телевизия 5 дена и човека направо им каза,че се отказва от тях И аз отивам натам Ако при всяка буря ми спират нета за по седмица и повече,не ми трябва подобен оператор И най-лошото е ,че никой не дава обяснения . Явно или цари пълна анархия там или нагло крият нещо Нито съм вътрешен човек, нито познавам някой от служителите на фирмата. Редови абонат съм. Явно съм имал късмет с интернета при положение, че съм на стандартен LAN и чакам оптиката вече 2 години. Предполагам, че много устройства са изпукали от бурята и затова е такова положението. Оптика явно има в малка част от града.
|
26 Юни 2014 21:53 |
|
|
daniel8411
Регистриран на: 06 Апр 2012 14:31 Мнения: 10
|
Така....... Ден осми, едвам имам нерви да пиша. Дано днес го пуснат тоя Интернет
|
27 Юни 2014 06:41 |
|
|
doggeddogg
Регистриран на: 23 Яну 2013 10:49 Мнения: 8
|
Потвърждавам, осми ден нямам интернет. Живея на Дубровник. Една буря, две наводнени улици в квартал, който е извън града и цяла Варна без интернет. Вижте се колко струвате, нещастници...
|
27 Юни 2014 07:54 |
|
|
daniel8411
Регистриран на: 06 Апр 2012 14:31 Мнения: 10
|
Ден девети, след ходене до офис и няколко обаждания, ми казват днес до края на работния ден или утре късния следобед ще имате. Работата не е добре. Събота и неделя без нет. Два дена почивам и пак няма. А и забравих, ръководството обнисляло как да ни обещаят, в зависимост от интервала на прекъсването. Не ги сменям защото съм предплатил за няколко месеца. От днес обеца на ухото, месец за месец. Това е оправият.
|
28 Юни 2014 15:19 |
|
|
mtom
Регистриран на: 24 Юни 2014 19:33 Мнения: 7
|
На Колхозния 5 дена ме държаха без интернет. Звънях им няколко пъти и получавах само заученото "запазете търпение, колегите работят". Последния път питах дали смятат да компенсират тая която вдигна телефона само ми измънка "колегите обмислят" и ми затвори телефона по средата на изречението ми Писах им и в чата на сайта, естествено никой не си направи труда да ми отговори. И наистина обмислям да си търся нов доставчик от другата седмица. Пълна аматьорщина от към обслужването на клиенти. Ние за тях не сме хора, а ходещи портфейли, така че изобщо не се очудвайте, че няма отговор от администратор в темата, та то им отне 3 дена да ме активират като потребител във форума...смятайте за какви мишоци става дума. Решението е масово прекратяване на договори. Явно от друго не разбират. Обмислям дори да се обърна към Комисията за защита на потребителите, макар че в общите им условия пише, че не носят отговорност при "природния бедствия" като наводнение, заметресение и прочее, така че най-вероятно и това така ще го третират и ще си останем само с чакането на компенсации.
|
28 Юни 2014 16:54 |
|
|
malice
Регистриран на: 09 Яну 2013 18:37 Мнения: 52
|
Към КРС трябва да се обърнеш поне така ми казаха от КЗП(пък и липсата на устройства не е "природно бедствие")
|
28 Юни 2014 16:58 |
|
|
mtom
Регистриран на: 24 Юни 2014 19:33 Мнения: 7
|
Е, да, но предполагам ще ми кажат, че заради пороя (който вероятно ще причислят към природните бедствия) са имали технически проблеми. При всички положения съм убеден, че не трябва и сега минават "между капките". В крайна сметка аз не искам да ми дават нещо безплатно. Бих оценил и малък жест като например да ми увеличат скоростта за 5те дена в които нямах нет или да ми направят някаква отстъпка в цената. Не смятам, че е нормално да плащам за нещо, което не съм ползвал. Просто да покажат малко човечност. В крайна сметка, опитах се да им вляза в положението и бях търпелив първите 2-3 дена, но всичко си има граници. За това, колеги, търсете си правата, колкото и да си мислите, че няма смисъл.
|
28 Юни 2014 18:03 |
|
|
svilen_radoev
Регистриран на: 28 Сеп 2012 22:13 Мнения: 42 Местоположение: Варна
|
То може и природните бедствия да са виновни, ама каква е тази мрежа, че да се скапва при повече дъжд?! Нека си оправят мрежите, за да не се повтаря повече! Не са допустими кабели по дървета, суичове да висят от клони и т.н.! Така ще е докато не почнат яко глоби от общината и кълцане на кабели, което да доведе до масов отлив на абонати към операторите, които си оправиха мрежите!
|
28 Юни 2014 18:13 |
|
|