Автор |
Съобщение |
tteodor
Регистриран на: 06 Юли 2012 14:38 Мнения: 2
|
jd87 написа: Не мисля, че е нормално да ползвам служебния и мобилния нет за да проверявам за информация до кога няма да имам заплатения до август интернет, а такава да липсва... Вече 4 дни нямам интернет на патриарх евтимий, а незнайно как в офиса им зад макдрайв имат... съвсем отделен въпрос е изключително неучтивото държание на служителките в кол центъра или откровеното незнание на тези в офиса... започвам да съжалявам, че избрах точно този доставчик. Поне едно изявление от ръководството за повредите или извършваните действия и евентуалните последствия към сметките да бяха пуснали... Плюс смешните обеснения " че имало наводнение във Варна и затова били проблемите". И изключително нахални и обидно държание на съпорта им. Поне аз вече си реших проблемите и това е последното ми писане тук. Изглежда имат прекалено много клиенти и опитват всячески да изгонят повечето.
|
24 Юни 2014 22:55 |
|
|
daniel8411
Регистриран на: 06 Апр 2012 14:31 Мнения: 10
|
6 ти ден без нет. На 40 ще правим струване. Пред офиса на макдрайв.
|
25 Юни 2014 06:25 |
|
|
malice
Регистриран на: 09 Яну 2013 18:37 Мнения: 52
|
решение на проблема http://www.crc.bg/files/_bg/forma_za_jalba_do_KRS.doc6 ден няма интернет за пореден път пълна липса на на каквото и да е обслужване и подръжка от страна на доставчика
|
25 Юни 2014 12:45 |
|
|
neni4a
Регистриран на: 10 Юни 2012 13:13 Мнения: 7
|
И аз от миналия четвъртък нямам интернет. Звънях им в техния център за клиенти вече 4 пъти А другата седмица ще трябва да им плащам Осрана работа,толкова незаинтересованост не съм очаквал. Именно поради подобна причина се махнах от предишния си оператор Но това не е първи случай на тяхна некомпетентност Около Коледа миналата година пак нямах нет няколко дена и се оказало,че като правели нещо по суитча ,не са му включили захранването . Друг път кабела за нета не му бяха включили Съвсем им се осра обслужването и този случай потвърди това
|
25 Юни 2014 13:44 |
|
|
inj
Регистриран на: 22 Окт 2012 11:37 Мнения: 30
|
Интернета при мен се оправи точно 24 часа след спирането. Имало е глобален проблем във Варна. Най вероятно някое сървърно се е наводнило. А обаждате ли се всеки ден да ги тормозите за проблема или просто си чакате?
|
25 Юни 2014 18:19 |
|
|
damianbn
Регистриран на: 23 Юни 2010 18:32 Мнения: 4
|
След като най безочливо се опитаха да ме излъжат, че нямам Интернет поради наводнени шахти. Аз лично спрях Защото по принцип в шахти активно оборудване НЕ СЕ МОНТИРА !!! защо за да не се случват такива грешки.
|
25 Юни 2014 22:40 |
|
|
daniel8411
Регистриран на: 06 Апр 2012 14:31 Мнения: 10
|
Ден седми. Мегабайтове на мобилния свършиха Работата стана тегава. Надявам се до довечера да имам това чудо на природата. Ще кажеш военно положение е.
|
26 Юни 2014 06:22 |
|
|
neni4a
Регистриран на: 10 Юни 2012 13:13 Мнения: 7
|
inj Вас ва знаем,сигурно си някой вътрешен човек Инак съм се обаждал на *4800,защото няма други работещи телефони Ходих им в офис Е какво да правя ?????? Хората не им пука за клиентите и това е Един преди мене ,нямал телевизия 5 дена и човека направо им каза,че се отказва от тях И аз отивам натам Ако при всяка буря ми спират нета за по седмица и повече,не ми трябва подобен оператор И най-лошото е ,че никой не дава обяснения . Явно или цари пълна анархия там или нагло крият нещо
|
26 Юни 2014 08:16 |
|
|
FlatOut
Регистриран на: 26 Фев 2012 17:15 Мнения: 6
|
"Булсатком Ви предлага високоскоростен оптичен интернет, гарантиращ надеждна, сигурна и постоянна връзка."
Това е първото изречение от сайта на Булсат, относно интернет услугата им. Предвид моята ситуация и тази на многото други, които седим без интернет вече седмица, това изявление е повече от смешно. Най-много се дразня от това, че няма и капка комуникация с клиентите - еди си кои райони са засегнати, работи се еди си къде. Мен лично ще ме загубите като клиент поради липсата на предоставена информация и комуникация. Ако бях се разписал на латиница съм сигурен, че някой щеше мигновенно да обърне внимание на постовете ми и съответно да ги премахне.
|
26 Юни 2014 11:01 |
|
|
neni4a
Регистриран на: 10 Юни 2012 13:13 Мнения: 7
|
FlatOut написа: "Булсатком Ви предлага високоскоростен оптичен интернет, гарантиращ надеждна, сигурна и постоянна връзка."
Това е първото изречение от сайта на Булсат, относно интернет услугата им. Предвид моята ситуация и тази на многото други, които седим без интернет вече седмица, това изявление е повече от смешно. Най-много се дразня от това, че няма и капка комуникация с клиентите - еди си кои райони са засегнати, работи се еди си къде. Мен лично ще ме загубите като клиент поради липсата на предоставена информация и комуникация. Ако бях се разписал на латиница съм сигурен, че някой щеше мигновенно да обърне внимание на постовете ми и съответно да ги премахне. Техния оптичен нет във Варна,стана като извънземните. Всички сме чували и чели за тях,ама не сме ги виждали Просто като им знам техниците,дето забравят суичовете без захранване или мрежов кабел,тия ремонти може и години да им отнемат Просто там вилнят такива некадърници,че почвам да си спомням с умиление,как предишния ми оператор ,снаждаха кабелите с усукване и изолирбанд ,но пък интернет имаше.
|
26 Юни 2014 11:09 |
|
|
malice
Регистриран на: 09 Яну 2013 18:37 Мнения: 52
|
петък инфото беше до 72 часа ще отстранят аварията. Недяля работим по проблема.Понеделник недостатъчно свичове.Вторник до 2 дни ще отсраним повредата вече имаме свичове.Чеъвъртък до два три дни ще имате интернет.
Извод: ........
Всеки сам да си го направи.Но преди да предприете каквито и да са действия звънете на *4800 да ви свържат с отдел жалби за парично обезщетение само като ги одарите в джоба може да си променят отношението.
7 двн без интернет и не се знае кога ще го възтановят
|
26 Юни 2014 13:09 |
|
|
DJPlamen
Регистриран на: 08 Фев 2010 20:27 Мнения: 187 Местоположение: Баба ти само HD е гледала!
|
malice написа: ...звънете на *4800... Такъв телефон от няколко месеца няма.
|
26 Юни 2014 13:19 |
|
|
neni4a
Регистриран на: 10 Юни 2012 13:13 Мнения: 7
|
Предлагам да се организираме недоволните и в понеделник (а може и в събота) да се съберем и да им направим групово посещение на някой централен офис в работно време(ако дотогава не са го пуснали де) Аз в понеделник съм на работа,но събота съм свободен цял ден.А понеделник след 5 слетобяд Да ги попитаме групово,защо аджаба ,няма интернет седмица ,кога ще го пуснат и защо никой не дава някакво инфо по въпроса Уговорете се помежду си и ако се съберем поне 20 човека,ще е по-добре отколкото да ходим поединично. Като не могат да отговарят поотделно,да ги питаме заедно Моя телефон е 0898233029 Аз трябва да им плащам другия четвъртък и как да го направя Докато ходим поединично,ще ни правят на маймуни. Крайно време е да им покажем ,че сме хора Събираите се ,уточнете място и да деистваме. Явно поотделно нищо няма да стане
|
26 Юни 2014 13:26 |
|
|
malice
Регистриран на: 09 Яну 2013 18:37 Мнения: 52
|
DJPlamen написа: malice написа: ...звънете на *4800... Такъв телефон от няколко месеца няма. има има днес съм звънял там и успях да се свържа
|
26 Юни 2014 13:35 |
|
|
Atom Heart
Регистриран на: 10 Май 2009 22:33 Мнения: 385 Местоположение: Всичко, което пиша тук се базира на строго лично мнение!
|
DJPlamen написа: malice написа: ...звънете на *4800... Такъв телефон от няколко месеца няма. Ликвидираха 080013800, звездата си остана.
|
26 Юни 2014 15:50 |
|
|