Автор |
Съобщение |
inj
Регистриран на: 22 Окт 2012 11:37 Мнения: 30
|
Докога няма да се прави нищо по качеството на интернета във Варна, Трошево. В момента отново не само, че нищо не може да се отвори, но дори и един прост пинг не минава. От няколко часа е така. Звъненето на националните телефони не дава резултат, тъй като са в Стара Загора. Докога?????? Ясно ми е, че има някой абонат с повреден рутер или лан карта, но това мен не ме засяга, искам да имам интернет!!!! Не е чак толкова трудно да се установи кой е този абонат и да се спре, докато не си оправи проблема. Чесно казано ми омръзна вече само да се проверява и нищо да не се предприема. Или оправяйте проблема или прекратявам вече договора по ваша вина.
|
26 Апр 2013 17:34 |
|
|
HD-1
Регистриран на: 19 Сеп 2012 18:53 Мнения: 386
|
Доколкото знам услугата интернет , може да се спира когато поискаш. Можеш да не плащаш 1 месец 1 година или 5 години. Никой няма да ти иска пари или неустойки. Какви договори какви чудесии. Ако не си доволен спираш да плащаш НЕТА и мини на друг оператор. Да чукна на дърво - моя интернет НИКОГА не е спирал 24 часа нонстоп. Не съм от Варна. Успех
|
26 Апр 2013 18:42 |
|
|
inj
Регистриран на: 22 Окт 2012 11:37 Мнения: 30
|
Такива, че си имам договор. Това че мога да го спирам, не значи, че е анулиран. Просто се продължава във времето. Аз искам стабилен интернет, не постаянни проблеми.
Ето тази сутрин отново се получи същия ефект. Нищо не е оправено и продължават проблемите.
|
27 Апр 2013 09:14 |
|
|
HD-1
Регистриран на: 19 Сеп 2012 18:53 Мнения: 386
|
Ами дано ти оправят проблема скоро. А иначе договор, който е разтеглен във времето едва ли е договор. По-скоро е договор, но ВРЕМЕТО не е главен фактор. Просто е една формалност за 2-те страни.
След като можеш 3 години да не плащаш - Е какъв договор е като не те задължават. Мини на Близу и 2 месеца недей плащай и веднага ти идва писмо за не спазване на договора.
|
27 Апр 2013 21:16 |
|
|
inj
Регистриран на: 22 Окт 2012 11:37 Мнения: 30
|
И отново проблемите продължават. Мислех, че някой е взел насериозна най-после проблема, но уви. Явно няма друг начин освен да си приказваме по-сериозно за анулиране на договора за интернет.
|
19 Май 2013 20:37 |
|
|
Pecko
Регистриран на: 15 Май 2013 13:25 Мнения: 42
|
Последно операторът к'во каза? Се тая е къде е принципно, важното е да пратят някой...
|
19 Май 2013 21:41 |
|
|
inj
Регистриран на: 22 Окт 2012 11:37 Мнения: 30
|
Последно оператора вдиго рамене и нищо. Техниците минават сутринта, всичко е наред. Идва вечерта, определен клиент си пуска вирусясалия си компютър и всички 14-15 човека дето сме на клона умираме. Но проблема не може да се засече от техниците, защото те не работят вечер. Не знам защо не си пуснат мониторинг на мрежата и да засекат кой претоварва? Толкова е елементарно и се прави от другите доставчици постоянно.
|
20 Май 2013 11:55 |
|
|
Pecko
Регистриран на: 15 Май 2013 13:25 Мнения: 42
|
inj написа: Последно оператора вдиго рамене и нищо. Техниците минават сутринта, всичко е наред. Идва вечерта, определен клиент си пуска вирусясалия си компютър и всички 14-15 човека дето сме на клона умираме. Но проблема не може да се засече от техниците, защото те не работят вечер. Не знам защо не си пуснат мониторинг на мрежата и да засекат кой претоварва? Толкова е елементарно и се прави от другите доставчици постоянно. Прав си, странно е!
|
20 Май 2013 14:28 |
|
|
Rishko
Регистриран на: 22 Яну 2011 13:44 Мнения: 330
|
inj прати ми данни за договора ти на лично. ако е такъв проблема какъвто го описваш и друг път сме имали такива случаи но в други градове.
|
20 Май 2013 16:09 |
|
|
inj
Регистриран на: 22 Окт 2012 11:37 Мнения: 30
|
Пратих
|
20 Май 2013 18:20 |
|
|