Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 24 Апр 2024 02:43



Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
Подвеждаща информация във форума 
Автор Съобщение

Регистриран на: 09 Яну 2013 18:37
Мнения: 52
Отговори с цитат
Заглавие: след смешното прекапване без нет ...

Rishko написа:
malice, никъде не съм посочвал телефона който даваш. следователно не можеш да си сигурен дали въобще е телефон на фирмата.
има офицялни контакти, ползвай тях.

xexebg, шефа ми е Lutar - администратор във форума. можеш да поискаш от него телефона му.
но все пак допускаш грешка като желаеш да се обърнеш към грешния човек, щом смяташ да се оплаккваш от техниците в даден регион.
пак ще те посъветвам да използваш посочените от мен контакти.

тъй като темата е изчерпена и разговора преминава в друга насока (офтопик), ще ви призова да разговаряте за проблеми със служители в подходящия раздел.


тогава поремахни темата
Re: Телефони за свръзка
[url]forum.bulsat.com/viewtopic.php?f=34&t=13834[/url]


17 Апр 2013 16:23
Профил

Регистриран на: 22 Яну 2011 13:44
Мнения: 330
Отговори с цитат
ма вие определено като четете написаното си го "натъманявате" както ви падне.
този телефон който гледаш, като официален телефон за подаване на аварии и проблеми ли е даден?
както и да е.
желанието ти е неоснователно, но знам ли може да е по-дуракоустойчиво да се махне въпросната тема?
смятам да оставя това решение на колегата който я е пуснал.


17 Апр 2013 22:28
Профил
Аватар

Регистриран на: 08 Дек 2007 16:33
Мнения: 713
Местоположение: Сателитната телевизия и интернет не е за всеки
Отговори с цитат
Я съм свирил - вие се разберете :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Сори Рише но този ти пост така изглежда.


17 Апр 2013 22:36
Профил

Регистриран на: 09 Яну 2013 18:37
Мнения: 52
Отговори с цитат
Rishko ок виждам си навътре в материята ако можеш ми отговори какво се прави при следния казус:
1.Събота 13.април.2013г късния следобед след гръмотевици и дъжд(4-5 прегърмявания и слаб дъжд) спира интернета
2.Неделя 14.април.2013г между 10:00-11:00 подавам сигнал в офиса ви находящ се на Адрес: бул. "Вл.Варненчик" № 106.Служителя там ме уведомява че знаят за проблема и до края на деня проблема ще бъде отстранен
3.Неделя 14.април.2013г между 16:30-18:00 отново в същият офис същия служител ми казва проблема не беше отсранен оства за утре
4.понеделник 15.април.2013г между 10:00-11:00 в същият офис ме уведомяват че се работи по аварията и проблема ще баде отстранен до края на работния ден.Същия ден 12:07 правя опити да се свържа с телфона даден за телефон за свързка за интернет във варна(от колегата ти във форума) служителя отговарящ на този телфон след като вижда че няма да се откажа да званя вдига във 12:21.Представя се като кординатор (име не си спомням да е казал) питам го кога ще се отсрани повредата тои казва работи се по въпроса надявам се до края на дена(не се сещам точните думи) опитвам се да получа информация къде се работи по въпроса защото в квартал където съм аз единствено се мяркаха екипи за телевизията той отказа да ми даде информация при което поиска телефонен номер на човек който може да ми даде информация отговора съответно беше немога да дам такава информация.След което звъня на *4800 където на въпроса кога ще баде отсранена аварията изразиха надежди за докрая на работния ден.Е края на работния ден дойде интернета не.
5.Вторник16.април.2013г някъде между 9:00-10:00 съм отново във офиса ви на Адрес: бул. "Вл.Варненчик" № 106 където служителят (които приемаше опклавнията ми предходните дни) видимо учуден ме пита още ли нямате интернет.Питам го кога ще отсранят проблема отговор е незнам(намесва се и друг служител кой то споменава че проблема ми сигурно е единичен и след проверка в програмата се оказва друго) питам кой знае отговор независи от мен съответно питам от кой зависи отговр незнам. При което искам номер на шефовете на съответните служители ( надяваики се той да има информация) такъав номер ми беше отказан с предтекс че управителя щял да се свърже с мен.При което аз казах ок но оставам във офиса ви понеже ми писна да се разхождам.След около 1 час 1.5 часа един от служителите излиза извън офиса(виждаики че няма да си тръгна) с телефон в ръка и се връща след около 2 мин и ми дава да говоря с админа.Админа се предстви като Радослав (фамилия не помня) и с него се разбирам след 20 мин да съм си в къщи и екипа ще бъде на адреса за да отсрани проблема като първо ще отсрани проблема после ще ми звънат за да потвардя отстраняването му.След 20 мин дойде екип казах им от коя кутия зимам смениха switch-a и чудото стана имах интернет.

Днес сряда 17.април.2013г към 13:20-13:40 пак ми спря нета последва обаждане *4800 ->опеартор->технически отдел от където ми казаха ще предадем на техническия отдел във варна за проблема.След 3 часа още нямах нет и тръгнах към офиса ви на Адрес: бул. "Вл.Варненчик" № 106.Само че на пресечна ул на ул."Петко Напетов" засяках екип на фирмата който ми казаха че неби трябвало да има проблем дойдоха напарвиха провека че проблема не е при мен и казах че ще отсранят проблема и ще ми се обадят.10 мин по късно нета дойде мочетата ми се обадиха както обещаха.(ако небях ги срещнал съм 100% сигурен че още нямаше да имам интернет)


Така сега ми кажи къде съм сбъркал и защо трябваше да чакам (а не само аз а и другите хора от квартала) повече от 60 часа за проблем който се отстранява за 10 мин.И към кой трябва да се обърна за да могат нещата да се случват по-бързо и който може да ми каже кога ще е отсранен проблема за да си спестим нервите на двете страни или трябва да гоним екипите по улиците за да отстранят проблема навреме и без да се стига от изнервени обстановки ?


18 Апр 2013 00:11
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 4 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®