forum.bulsat.com
https://forum.bulsat.com/

Относно техническият ви проблем...
https://forum.bulsat.com/viewtopic.php?f=33&t=20037
Страница 1 от 2

Автор:  twistedfate [ 25 Яну 2017 22:04 ]
Заглавие:  Относно техническият ви проблем...

Както пиша в заглавието, още от 16:30 че ако не и по-рано интернета в Банишора (Княз Борис 1 210 по-точно) спря. Звъннах до Call центъра и съответно отговора от там беше,че за такъв вид повреда немогат да ми дадат срок в който повредата ще бъде отстранена. Та мисълта ми аджеба е,че някой хора си изкарват хляба с интернет и ме интересува до днес 00:00 ще бъде ли оправено или чак утре.

Автор:  Петър [ 26 Яну 2017 09:57 ]
Заглавие:  Re: Относно техническият ви проблем...

twistedfate написа:
Та мисълта ми аджеба е,че някой хора си изкарват хляба с интернет и ме интересува до днес 00:00 ще бъде ли оправено или чак утре.

Който си изкарва хляба с интернет задължително трябва да се е подсигурил с алтернативен доставчик. При мен например като ми спре стационарният интернет ползвам 4G Mobile Wi-Fi бисквитка на Huawei.

Автор:  jjjoo [ 26 Яну 2017 20:24 ]
Заглавие:  Re: Относно техническият ви проблем...

Петър написа:
twistedfate написа:
Та мисълта ми аджеба е,че някой хора си изкарват хляба с интернет и ме интересува до днес 00:00 ще бъде ли оправено или чак утре.

Който си изкарва хляба с интернет няма да е само на един доставчик за 1-2 лв. опаа за цели 8 лв. :lol:

Автор:  twistedfate [ 27 Яну 2017 17:03 ]
Заглавие:  Re: Относно техническият ви проблем...

Гледам че и двамата сте големи разбирачи. То българина да дава акъл е номер 1! Явно бисквитка не ми върши работа. Първо че ми трябва стабилна връзка, второ да речем че един пакет данни от 30-40 GB ще приключат за максимум 2 часа.... Но както и да е. Извинете че ви нараних чуствата към любимия ви доставчик.

Автор:  user6396 [ 28 Яну 2017 12:39 ]
Заглавие:  Re: Относно техническият ви проблем...

Хората са си прави. Ако наистина вашата професионална дейност е свързана чрез работа през интернет, то от ваша страна е проява на липса на каквато и да било отговорност, ако се доверявате само на един доставчик. И няма как да го обвините, тъй като проблеми могат да възникнат при всеки един. Негово задължение е да отстрани проблема в законовия срок, а именно 72 часа.

Автор:  camera [ 28 Яну 2017 12:48 ]
Заглавие:  Re: Относно техническият ви проблем...

Здравейте!
Днес отидох да си платя сметката в т.нар. бизнес център на БСК и попитах дали е възможно да бъда компенсиран по някакъв начин за продължилия доста дълго проблем с интернета. Служителката ми каза да се обадя на call-центъра. Звъннах и какво стана: От отсрещната страна започнаха да ми се четат пасажи от Общите условия, от които става ясно, че само когато няма достъп до дадената услуга за 72 часа, тогава могат да ме компенсират. Обяснявайки, че заради липсата на интернет аз съм претърпял някакви негативи за несвършена работа, дамата от отсрещната страна прекъсна връзката.
Чудя се, по какви критерии избират първо некомпетентните служители в офисите и по какви арогантните телефонистки в call-центъра им?
Дали този господин Пламен Генчев чете коментарите във форума на подопечната му фирма, отваря ли фейсбук-страницата за да се запознае с настроенията на клиентите си и въобще дреме ли му за това, че Булсатком е се е превърнал в нарицателно за некачествен доставчик на тв и интернет услуги?

Автор:  user6396 [ 28 Яну 2017 13:41 ]
Заглавие:  Re: Относно техническият ви проблем...

И колко време е продължил въпросния проблем? Колкото до служителката от центъра, тя едва ли има някаква вина за прекъсването на връзката и не мисля, че умишлено е затворила. Някой във форума преди беше писал, че и в call центъра си имат проблеми с комуникацията.

Автор:  Atom Heart [ 28 Яну 2017 13:44 ]
Заглавие:  Re: Относно техническият ви проблем...

Ами ако пасажът за 72-та часа е достатъчен в случая и всякакви други тълкувания са излишни? Каква още компетентност на служителката би компенсирала вашите загуби?

Автор:  Петър [ 28 Яну 2017 19:09 ]
Заглавие:  Re: Относно техническият ви проблем...

twistedfate написа:
Явно бисквитка не ми върши работа. Първо че ми трябва стабилна връзка, второ да речем че един пакет данни от 30-40 GB ще приключат за максимум 2 часа.... Но както и да е. Извинете че ви нараних чуствата към любимия ви доставчик.


Моля, моля, никакви чувства не си ни наранил (много си малък още). Просто най-учтиво те посъветвахме, ако действително си вадиш хляба с интернет (като нас), то трябва да си много глупав, да не се подсигуриш с алтернативен интернет. Това е техника - никога няма 100% гаранция. Дори един от законите на Мърфи точно това гласи: "Ако нещо може да се счупи, то задължително ще се счупи".

1. Откъде-накъде реши, че бисквитката не дава стабилна връзка? Моята бисквитка на 4G ми дава минимум 30 Mbps, при това стабилно.
2. Каква е тази твоя интернет работа (ако не е държавна тайна разбира се), та 40 GB да ги издухваш за 2 часа? Моите "резервни" 40 GB (за 20 лева/мес) ми стигат за 5 дена.
3. Откъде знаеш кой ми е любимият доставчик, че да парадираш? Никъде не съм посочил какви доставчици на интернет ползвам. (не е Булсатком)

Това е за сега, бъди здрав и се дръж културно, никой не ти оспорва правото на компенсация.

Автор:  Atom Heart [ 28 Яну 2017 20:01 ]
Заглавие:  Re: Относно техническият ви проблем...

Петър написа:
... никой не ти оспорва правото на компенсация.


Откъде обаче произтича това право?

Автор:  kitomaza [ 30 Яну 2017 18:21 ]
Заглавие:  Re: Относно техническият ви проблем...

да скоча и в тази тема, нека да си кажа мнението, значи ако на този абонат му спре интернета, а му трябва постоянно както и при мен, но му трябва да речем и статичен реален ай пи адрес там за сървъри да пуска и тем подобни игри и прочие, наистина една бисквитка с мобилен интернет , едва ли би била най-удачното решение в случая, да клиента ще има интернет но трафика бързо се хаби а и не знам да предлагат на бисквитката статични реални ай пи адреси поправете ме ако греша. ето аз като ползвам интернета ми и го няма за определено време а съм го платил , а от него ми зависи да речем някаква финансова печалба с бисквитка няма как да стане нали ?

Автор:  Петър [ 30 Яну 2017 18:39 ]
Заглавие:  Re: Относно техническият ви проблем...

kitomaza написа:
ето аз като ползвам интернета ми и го няма за определено време а съм го платил , а от него ми зависи да речем някаква финансова печалба с бисквитка няма как да стане нали ?
То ако при теб наистина "зависи някаква финансова печалба и с бисквитка няма как да стане" ти просто СИ ДЛЪЖЕН да отделиш 15-20 лева на месец за втори алтернативен стабилен статичен интернет. Не разбирам как може да ти се свиди 20 лева на месец, след като интернета ти е инструмент, средство за производство което ти носи добавена стойност!

Автор:  kitomaza [ 30 Яну 2017 19:11 ]
Заглавие:  Re: Относно техническият ви проблем...

как ли ами представи си че ми се свиди , трябва с минимнална инвестиция да се изкарат повече пари, трябва ли да се абонирмам за 5 интернета , за всеки отделно да правя по няколко настройки за програми и тем прочие? аз да не съм милиардер , туй че ти можеш даси позволиш 2 или повече интернет доставчика , не значи че всички можем .

Автор:  Петър [ 30 Яну 2017 19:55 ]
Заглавие:  Re: Относно техническият ви проблем...

kitomaza написа:
аз да не съм милиардер , туй че ти можеш даси позволиш 2 или повече интернет доставчика , не значи че всички можем .
И аз не съм милиардер колега, дори милионер не съм :). Прост работник съм и за това си докарвам малко допълнителен доход в свободното време - имам интернет магазинче и макар, че печалбата ми не е голяма, не ми представлява трудност да отделя 20 лева на месец, за да се подсигуря с втори интернет.

Автор:  kitomaza [ 30 Яну 2017 20:10 ]
Заглавие:  Re: Относно техническият ви проблем...

добре само да ти кажа че живея във вилната зона на моят град Варна , и тук не мога да избирам кой знае какъв доставчик , а съм радостен че изобщо имам интернет...

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/