Ден първи(сряда) - след уговорка по телефона за 9:00 часа служители на булсатком(уточнение бивши служители на Lulin net) в 8:45 звънят и казват пред входа сме. Свършиха си работата перфект. Нета го имаше нема грам проблем.
Ден втори(четвъртък) - няма проблем и баца на 6.
Ден трети - пак без проблем, но тогава отидох в офис да го заведат официално. Още като пристъпих с листата и онази от тази тема
viewtopic.php?f=3&t=17363 ме застреля с очите си като със зенитно оръдие, че ще трябва да щрака по клавиатурата. Разгеле написа све и си тръгнах по живо, по здраво.
Ден четвърти и пети(събота и неделя) - няма проблем с нета. Сигурно щот системата не им е сработила.
Ден шести -
ужасЦъкам си на модзилката и воала начална страница
http://prikachi.com/images/506/6072506m.jpg . А аз не съм пипал нищо по рутер нито съм го изключвал, нито ресвал.
Последва звънене на *4800 и разбира се - Всички оператори са заети
. Повторно звънене и разгеле се обади една мома та ме върза с техник по нета.
И станало така че ми объркали мак-адреса. Техника беше компетентен и най-вероятно пак бивш слъжител на Люлин Нет, а не булсатски та оправи бързо грешката.
Та мисълта ми е какво примерно ще стане при следните обстоятелства.
1. Гърми ми рутера и слагам друг, а съм неграмотен по отношение на рутери и от това как да клонирам мак-адрес.
2. С компютър съм и решавам да го сменя. На страницата е показано как да се процедира, но аз не разбирам нищо
. Пак ли звънене и чакане за връзка с оператор.
3. Предложение - махнете ограничението по мак-адрес и си измислете друг начин за изключване на абонат. Дали ще давате статични IP-адреси или ще направите PPPOE все тази е. Това с мак-а е голема тъпня.