daesoner
Регистриран на: 06 Мар 2016 22:42 Мнения: 2
|
Искам да попитам понеже за първи ден ползвам услугите ви и при положение, че връзката с рутера и устройството показва, че е на 100% пълна, интернета завлачва дори в игри и отварянето на средно тежки сайтове(Speedtest.net). Интересува ме на кой канал да настроя рутера да работи, за да е по-пълноценна връзката и да не насича?
|
user6396
Регистриран на: 23 Ное 2015 16:01 Мнения: 657
|
Настройте на канала, който е най-малко натоварен. Ако имате Android устройство, инсталирайте приложението Wifi Analyzer и ще видите кои канали с какво натоварване са от околните мрежи. Избирате този, на който натоварването е най-малко (има най-малко мрежи, или покритието им при вас, е най-слабо). П.П. Според мен, проблема при вас не е в канала на Wi-Fi мрежата.
|
daesoner
Регистриран на: 06 Мар 2016 22:42 Мнения: 2
|
Да ми кажете какъв е проблема тогава? Плащам за 100mbps имам не повече от 40. Постоянни прекъсвания. От сутринта се налага да рестартирам рутера. Направил съм го поне 5 пъти, което е позорно. 2ри ден съм абонат и вече се започна.
|
user6396
Регистриран на: 23 Ное 2015 16:01 Мнения: 657
|
Ами ако е само по Wi-Fi, проблема Ви е в рутера. Вижте какви и колко устройства имате свързани, и какъв и с какви скорости е той. Оставете свързан само компютъра, свързан чрез LAN кабел към рутера, след което тествайте скоростта от български сървър, по възможност, най-близо до местоположението Ви. Желателно е да е отворен само уеб браузъра и то само сайта, от който тествате. Ако там получите близка до заплащаната скорост, проблема е при вас. Ако скоростта отново е ниска, опитайте да свържете компютъра, с кабела, с който е свързан с рутера. Ако сте с оптичен интернет, свържете конвертора с компютъра, без рутера да е свързан. Ако сте с LAN, свържете директно кабела до компютъра, след което се свържете с Булсатком, за да Ви засекат два MAC адреса (този, който е бил до сега на рутера, и новия на компютъра). В противен случай, няма да имате интернет. Вижте така какви ще са скоростите. Ако пак много се разминават, от заплащаните, свържете се с Булсатком.
|