Автор |
Съобщение |
RobertDeMiro
Регистриран на: 16 Сеп 2012 14:06 Мнения: 2
|
Здравейте,искам да ви попитам дали е нормално всяка седмица да нямаме интернет и да прекарвам по 20 минути в разговори с кол центрове и техници.Нормално ли е всяка събота и неделя да има аварии,проблемни днс центрове,проблемни рутери и не знам си още какво.Живеем в София на Янко Сакъзов 38 и в момента отново нямаме интернет.Лично аз нямам нерви повече да се обаждам и поради тази причина реших да пиша тук.И понеже съм редовен платец- искам всичко да е наред.Ако нещата продължават така-смятам да подам жалба и ако има начин да си прекратя договора поради неизпълнение на поетите от вас задължения.Приятен ден и дано проблемите се оправят в скоро време.
|
11 Май 2013 11:48 |
|
|
baretata
Регистриран на: 15 Апр 2013 21:09 Мнения: 11
|
RobertDeMiro написа: Здравейте,искам да ви попитам дали е нормално всяка седмица да нямаме интернет и да прекарвам по 20 минути в разговори с кол центрове и техници.Нормално ли е всяка събота и неделя да има аварии,проблемни днс центрове,проблемни рутери и не знам си още какво.Живеем в София на Янко Сакъзов 38 и в момента отново нямаме интернет.Лично аз нямам нерви повече да се обаждам и поради тази причина реших да пиша тук.И понеже съм редовен платец- искам всичко да е наред.Ако нещата продължават така-смятам да подам жалба и ако има начин да си прекратя договора поради неизпълнение на поетите от вас задължения.Приятен ден и дано проблемите се оправят в скоро време. здр,ти какво трасе ползваш,оптично на булсат,или такова което е купено от местен доставчик за района ти
|
14 Май 2013 09:04 |
|
|
flyman
Регистриран на: 06 Апр 2007 22:25 Мнения: 52
|
RobertDeMiro написа: Здравейте,искам да ви попитам дали е нормално всяка седмица да нямаме интернет и да прекарвам по 20 минути в разговори с кол центрове и техници.Нормално ли е всяка събота и неделя да има аварии,проблемни днс центрове,проблемни рутери и не знам си още какво.Живеем в София на Янко Сакъзов 38 и в момента отново нямаме интернет.Лично аз нямам нерви повече да се обаждам и поради тази причина реших да пиша тук.И понеже съм редовен платец- искам всичко да е наред.Ако нещата продължават така-смятам да подам жалба и ако има начин да си прекратя договора поради неизпълнение на поетите от вас задължения.Приятен ден и дано проблемите се оправят в скоро време. Колега, Булсат като съвестен доставчик на услуга се стараят да минимизират времето, в което клиентите им имат проблеми с преноса на трафик до тях, но понякога по различни причини това не се случва, принципно погледни в договора си и ще намериш клаузата,в която е регламентиран срока за отстраняване на проблем след надлежно подаден сигнал от клиента (ако проблема е индивидуален) и/или отстраняването на проблема при регистрирането му от мониторинг системата.
|
18 Май 2013 21:47 |
|
|
RobertDeMiro
Регистриран на: 16 Сеп 2012 14:06 Мнения: 2
|
Здравейте,ползвам интернет от орловмост.нет,които са сключили договор с булсат.Колеги,нямам проблем с времетраенето на отстраняване на повредата,а със самото качество на предоставената услуга.Не е нормално в наши дни през ден да се обаждаме за липсата на интернет.Преди бяхме клиенти на нет1 и не сме имали никакви проблеми с предоставяне на услугата.Приятен ден.
|
19 Май 2013 15:42 |
|
|
flyman
Регистриран на: 06 Апр 2007 22:25 Мнения: 52
|
RobertDeMiro написа: Здравейте,ползвам интернет от орловмост.нет,които са сключили договор с булсат.Колеги,нямам проблем с времетраенето на отстраняване на повредата,а със самото качество на предоставената услуга.Не е нормално в наши дни през ден да се обаждаме за липсата на интернет.Преди бяхме клиенти на нет1 и не сме имали никакви проблеми с предоставяне на услугата.Приятен ден. Предполагам Rishko, може да проследи случая ако се свържете с него и му изпратите на ЛС, телефон на абоната или номер на договора.
|
19 Май 2013 23:12 |
|
|
xristokk
Регистриран на: 18 Ное 2008 10:33 Мнения: 1
|
Здравейте. Споделям за проблемите ми с интернет услугата, която ми предоставяте: 1. Сутрин, вечер, събота, неделя е меко казано НИКАКЪВ! Но днес преля чашата на търпението ми "ОТВРАТИТИЛИН НЕТ" - ако това е нормално моля да ме уведомите и да се примиря. 2. Преди известно време записах в офиса в маг. ХИТ за посещение в къщи поради същата причина "отвратителен нет" /предполагам може да се провери но резултатът - нулев. Никаква заинтересованост от страна на фирмата. Нито обаждане нито посещение. Моля за съвет какво да правя или към кого да се обърна за съдействие.
|
16 Ное 2013 10:09 |
|
|
paun
Регистриран на: 28 Сеп 2011 09:42 Мнения: 4
|
При мен всяка вечер след 22:00 изчезва нета след рестартирания се появява за 30 минути и после пак изчезва. През това време 15 минути разговори с техниците. На края на месеца сметката ми за телефон ще е по голяма от цената на нета. Ама ако не се оправи до края на месеца ще им благодаря за спомените. Хубаво беше когато бяха LULIN NET.
|
10 Дек 2013 15:43 |
|
|
DevNull
Регистриран на: 08 Дек 2007 16:33 Мнения: 713 Местоположение: Сателитната телевизия и интернет не е за всеки
|
Ха хаха още един като мен. Провери ако можеш дали е като в тази тема. viewtopic.php?f=33&t=17364&start=45Вчера съм пратил жалба по мейла на съпорта и писмена с изходяш номер в офис. Следжащото е до КЗП.
|
10 Дек 2013 16:22 |
|
|
paun
Регистриран на: 28 Сеп 2011 09:42 Мнения: 4
|
Тази вечер след поредни 30 минути разговори зареждането на сайта bulsat.com става между 3 и 7 минути. Ще направя клипчета и ще ги кача в Vbox да видят хората какво ги очаква.
|
11 Дек 2013 21:11 |
|
|
hjjui
Регистриран на: 15 Юли 2014 08:53 Мнения: 1
|
И аз да споделя... Щ'ото като гледам само си пишем и нито се отговаря, нито се променя нещо.
Проблем 1 - Няма връзка с поддръжката. Обикновено или заето или "В момента всички оператори са заети...". Съответно не може да се регистрира авария. Проблем 2 - След всяка по-голяма буря нямам Интернет, сега всичко работи, но утре пак ще вали... Проблем 3 - "Ремонтирането" трае около седмица...
НОВИТЕ АБОНАТИ ДА СЕ ВЪОРЪЖАТ С ТЪРПЕНИЕ.
|
21 Юли 2014 10:47 |
|
|