Тези дни имах доста интересно преживяване с интернета на Булсат, който още не е решен и с интерес очаквам развитието..
Абонат съм от 12-13 години и както на доста места в София старият ми квартален доставчик (в Красна поляна) беше придобит преди 10-тина години от Булсат.
В петък (преди 2 дни) внезапно интернета ми спря. Рядко се случва и като цяло бях доволен, въпреки ниските скорости. Оказа се че комшията от съседния вход, решил че повече не иска кабели да влизат във входа и ги изрязал и изхвърлил всичките, заедно със суича, който е бил във входа. Това е доста селско изпълнение (най-вече че беше внезапно), но в известна степен разбираемо. Без да знам какво точно се е случило си регистрирах проблем с интернета и вчера (събота) техник ми се обади да ме информира че трасето в моя блок е прекъснато и не може да бъде възстановено. Според него аз съм бил единствен ползвател и най-добре да се ориентирам към друг доставчик (беше видял че Vivacom и A1) имат кутии в мазетата с оптика, Булсат нямат и ме посъветва да се ориентирам към друг оператор. Това за мен е странен съвет и крайно решение за мен, че въпреки всичко аз винаги съм бил лоялен и някак си съм свикнал със сателитната телевизия и Булсатския интернет и малко ще ми е терсене преместването. Междувременно разбрах че поне още 1 съсед в съседен вход ползва техните услуги, но е на почивка и още не е установил проблема.. Обадих се на оператор отново да питам какво да правя, защото оставам без интернет който ми трябва и максимално бързо трябва да си намеря решение, а и все пак съм предплатил за 1-2 месеца още услуга интернет и сателитна телевизия (приблизително по 50лв месечна такса плащам). Оператортака също беше леко учудена и сега чакам обаждане да ме информират
Честно казано в София от зората на кабелния интернет съм бил винаги абонат на същото място и по всякакви странни начини ми е доставян кабел и се впечатлих доста как ме отрязаха...
Явно не е стратегия да си пазят стари абонати, за нови не знам..