Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 27 Апр 2024 20:32



Отговори на тема  [ 2 мнения ] 
Невъзможност да платя през профила си в сайта на Булсатком 
Автор Съобщение

Регистриран на: 28 Юни 2011 16:38
Мнения: 4
Отговори с цитат
Добър ден
След невъзможен опит да платя през каса на представител на Булсатком в гр. Царево (не можело вече при тях ако имам прекъсване на услугата дори и за ден) реших да платя през профила си, както съм правил винаги през последните години.
Влизам в профила си и при избиране на бутона ПЛАЩАНЕ получавам следното съобщение:
"Ако вече имате отворена сметка/плащане, не е разрешено създаване на нова. Моля свържете се с Обслужване на клиенти"
Нали се сещате как се свързва човек с тях и колко са ми решили проблема, щом пиша И тук.
Опитах с друг браузер, друг компютър, изтриване на кеш....нищо не се случва.
Дали имате идея кой и как може да ми помогне.
Благодаря


09 Май 2023 12:56
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 2853
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
omax написа:
Добър ден
След невъзможен опит да платя през каса на представител на Булсатком в гр. Царево (не можело вече при тях ако имам прекъсване на услугата дори и за ден) реших да платя през профила си, както съм правил винаги през последните години.
Влизам в профила си...
Всъщност сте опитали на Изипей каса. Там не може да се плаща, ако сте имали прекъсване, защото не излиза таксата за включване. Трябва ви офис на БСК. За онлайн пък ви трябва нова регистрация.


09 Май 2023 16:40
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 2 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 117 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by phpBB®