Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 28 Мар 2024 23:55



Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Невъзможност за ползване на Булсатком 
Автор Съобщение

Регистриран на: 14 Апр 2011 11:21
Мнения: 20
Отговори с цитат
Каква е причината, драги ми смехурковци, да не мога да ползвам сателитната телевизия която предлагате, и за която съм си ПЛАТИЛ?
Предвидливо сте изключили възможността са връзка с оператор, за връзка с градските телефони на офисите Ви, на мобилните не отговаряте.
Типично във Ваш стил драги ми хубавелки.


05 Авг 2020 12:21
Профил
Аватар

Регистриран на: 05 Апр 2009 14:33
Мнения: 367
Местоположение: София
Отговори с цитат
"Булсатком уведомява своите клиенти, че поради актуализация на софтуера на част от наличните приемници има вероятност от временно прекъсване на услугата.
Извиняваме се за причиненото неудобство и Ви благодарим за търпението!"

Източник: Facebook страницата на Булсатком


05 Авг 2020 12:51
Профил
Аватар

Регистриран на: 08 Дек 2007 16:33
Мнения: 712
Местоположение: Сателитната телевизия и интернет не е за всеки
Отговори с цитат
Фейсбуклука да си го заврат некъде. Тоя форум и съобщенията по приемниците за чи са?
Баща ми 75 годишен само по фейса виси и чати.


05 Авг 2020 12:54
Профил

Регистриран на: 14 Апр 2011 11:21
Мнения: 20
Отговори с цитат
Rambo написа:
"Булсатком уведомява своите клиенти, че поради актуализация на софтуера на част от наличните приемници има вероятност от временно прекъсване на услугата.
Извиняваме се за причиненото неудобство и Ви благодарим за търпението!"

Източник: Facebook страницата на Булсатком


Благодаря за информацията.

Явно трябва да имаш Интернет достъп и Фейсбук, за да получиш някаква, макар и бегла информация за случващото се. Което пък случващо се, не трябва да рефлектира до крайният потребител.
Иначе бих искал да знам като как аз, като изключително коректен ползвател, ще бъда обезпечен/компенсиран, за тези неадекватни похвати от страна на доставчикът ми, на сателитна телевизия.
Тия хубавелки са напълно неадекватни, или пък всичко е напълно адекватно, предвид предлаганото от БулсатЯ през последните, не малко, години.


05 Авг 2020 13:00
Профил
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 23:07
Мнения: 655
Местоположение: София Младост
Отговори с цитат
DevNull написа:
Фейсбуклука да си го заврат некъде. Тоя форум и съобщенията по приемниците за чи са?
Баща ми 75 годишен само по фейса виси и чати.

То аз като не съм на толкова - същата работа, соц мрежи не ползвам защото не искам. Даже сайта не им отварям, защото тук има повече инфо, както в случая!


05 Авг 2020 15:39
Профил
Аватар

Регистриран на: 05 Апр 2009 14:33
Мнения: 367
Местоположение: София
Отговори с цитат
"Булсатком приключи с актуализацията на софтуера на оборудването си, което наложи временно прекъсване на доставката на телевизионните канали до част от клиентите на компанията. В рамките на няколко часа успешно бяха направени необходимите ъпдейти и всички услуги поетапно се възстановяват. Профилактиката, предвидена за късните часове на нощта, продължи по-дълго от предварително заложеното. Извиняваме се за причинените неудобства. Благодарим Ви, че сте наши клиенти!"

https://www.bulsat.com/novini.php


05 Авг 2020 17:33
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 2851
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
Факт е обаче, че днес спряха неплатените, а тогава много често спират и платените. Аз все още мисля, че проблемът е тръгнал от там, след което поне са направили ъпдейта. Защото реално ъпдейтите могат да се пускат през нощта, а не като сега в 9 часа сутринта ...


05 Авг 2020 21:11
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 7 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®