Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 16 Апр 2024 22:05



Отговори на тема  [ 240 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Следваща
БУЛСАТКОМ с НОВИ пакети 
Автор Съобщение

Регистриран на: 07 Мар 2015 14:38
Мнения: 231
Отговори с цитат
h7d8 написа:
При платени Премиум,Фюжън и Драма пакет не се налага да се преподписва и гледате пълния пакет.И между другото,вече приемник с неплатен абонамент не може да се ползва за нищо освен за транзистор и то само с една станция.


че за какво, по дяволите, се е ползвал приемник с неплатена такса преди? :roll:


07 Юни 2020 19:39
Профил

Регистриран на: 07 Авг 2010 20:56
Мнения: 70
Отговори с цитат
За свободни канали.


07 Юни 2020 19:58
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 2853
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
Блокирането на приемника, не е от сега, а от няколко години. Ако не платиш, блокировката не се задейства веднага, а след втория месец. Т.е. месец и нещо може да гледаш Канал 3 и още няколко канала.


08 Юни 2020 00:35
Профил

Регистриран на: 07 Авг 2010 20:56
Мнения: 70
Отговори с цитат
Приемника не е плащан от няколко години и до сега го ползвах с дайсек (вкл. и 39Е),от събота блокирва с екран с надпис Вие нямате достъп до нашите услуги и телефон на оператора,със сигнал индикатора и звук от радио Дъ войс.


08 Юни 2020 10:20
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 2853
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
Изключвал си го от контакта, затова си го ползвал по-дълго време. Вече са му изтекли 72-та часа. Ако някога го платиш, ще тръгне, но след да кажем около 5-6 часа.
viewtopic.php?f=2&t=20330


08 Юни 2020 12:50
Профил

Регистриран на: 07 Авг 2010 20:56
Мнения: 70
Отговори с цитат
Възможно е защото не стои включен повече от три дни но в събота го направи на около шестия час.Явно ще го отписвам от тук нататък. :?:


08 Юни 2020 19:54
Профил
Аватар

Регистриран на: 08 Дек 2007 16:33
Мнения: 713
Местоположение: Сателитната телевизия и интернет не е за всеки
Отговори с цитат
На времето с едно делта S1000 си правих опити, защото имах период от няколко месеца да не плащам приемниците ми преди да ги раздам други да ги гледат. Та гледах аз онези 72 часа и от време на време като почнат да намаляват превключвах на The Voice и те се възстановяваха. Дори ама тези спомени са ми мътни и не мога да твърдя със сигурност го пробвах и без карта в приемника. Той си пишеше там "моля поставете булсатком карта" или нещо подобно, но не му обръщах Фнимание.


08 Юни 2020 20:12
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 2853
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
В началото блокировката се задействаше, ако не си не Хелас, затова Давойса е помагал. Преминавайки през Хелас, часовете се възстановяваха. След това обаче написаха нов софт - и да си на Хелас, ако приемникът не е активен над 1 месец, обратното броене започва ! Затова е добре неизползваните приемници да не стоят в контакта !


08 Юни 2020 22:03
Профил
Аватар

Регистриран на: 15 Сеп 2012 18:29
Мнения: 110
Отговори с цитат
Добро Утро!
След,като "умниците" от Булсат промениха (развалиха) пакетите реших,че "Стандартен" ми върши работа.За мое учудване преминах от премиум на стандартен без проблем.Проблема е в това,че в сайта е обявен "Nat Geo HD" и "NG Wild HD" са в пакет Стандартен,а при мен изписва,че няма достъп.Гледам ги през сателит.На приложението за комп. и телефон ми излизат HD,но пък качеството е отврат.Ясно ми е,че с Fusion,ще се гледат,но аз си държа на сателита.Не виждам,какъв е проблема да ги гледам през сателит след,като съм ги платил. :evil:
Скоро,ще бягаме към Neosat. 8)


10 Юни 2020 07:42
Профил
Аватар

Регистриран на: 06 Юни 2007 01:30
Мнения: 1928
Местоположение: EU
Отговори с цитат
Добро да е!
Информацията на страницата им е пълен т@ш@к :evil:


10 Юни 2020 13:35
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 2853
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
zdravkos написа:
vanderel написа:
Не знам онлайн системата дали би приела пари и за Премиум+ и за Фюжън. Не би трябвало.
Приема :wink:
Изображение

:idea: :idea: :idea: ВНИМАВАЙТЕ :!: , не маркирайте и двете опции Премиум+ и Фюжън, защото ще платите едни и същи канали два пъти ! Дори и да е оставено така за да може абонатите да изберат единият от двата пакета, то най-малкото трябва да е обяснено :evil:

Хайде, при онлайн колкото и заблуждаващо да е, все пак човек ако внимава, няма да сбърка,

НО при ИЗИПЕЙ - ТАМ НЕЩАТА СА направо ЗА някоя наказателна институция :!:
Големият процент от хората използват именно ИЗИПЕЙ за разплащане. Там принципът е следния - фирмите подават информация към Изипей, за задължението на абонатите към тях. И в повечето случай тези задължения не могат да се коригират.

ВИЖТЕ какво подават БСК :evil:
Пакет Стандартен - 12.80 лв
Пакет Премиум+ - 7,19 лв
Пакет Фюжън - 5.00 лв
Допълнителен приемник - 2.99 лв
Пакет ДЕ - 7.99 лв
... и т.н.

За горното примерно плащане общата цена е 35.97 лв. При положение че обикновено не се плаща само БСК, а ток, вода и пр., как мислите че в общата сметка от над 100 лв някой ще разбере че Була са го цакали с 5 лв. И да разбере, то ще е в къщи. А Изипей пари назад не връща. Много хора платили грешна сума в Изипей, после тичат в офисите на БСК. Но и от там нищо не могат да направят, защото дефакто парите на са влезли при тях.

АЛОУ БУЛА, имате все още време. Ако не реагирате веднага, ще надвземете пари на много хора ...

Оправданието на Була и начинът това да не стане, е хората да променят пакета си в офис на БСК. Болшинството хора обаче ще забележат промяната, когато вече е късно. Да не говорим, че ще има и такива дето въобще няма да разберат. Или ще разберат в някой по-късен месец, защото предплатено така за юли, то ще влезе същото и за август и за септември ... , докато абоната не се осети и да смени пакета в офис.

НЕ МОЖЕ оправданието да бъде - АМИ ДА СА ГЛЕДАЛИ :evil:

Тези които четат форума, ще внимават, но останалите ... :?


11 Юни 2020 14:29
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 2853
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
МОЛЯ, служителите на БСК, които са прочели горното и са лоялни към работодателите си, да ги уведомят за гафа. На тези абонати, които са преподписали договор миналия месец, в касите на Изипей, ще им вземат с 5 лв повече.
Токът и водата напр. са на брояч - ако единия месец им вземат с 5 лв повече, другия ще е с 5 по-малко. Но тук как ще се компенсира :?:
Имало е хитринки, напр. да пуснат на всички абонати филмовия пакет за една седмица гратис. Този пакет обаче влиза в абонамента за следващия месец, но вече срещу пари. Ако абоната не забележи/в повечето случаи/ ще си го плаща докато се усети. Но там се ядва, защото се плащат нови, допълнителни канали към абонамента, а тук се плащат едни и същи канали два пъти :evil:

Вижте още веднъж какво се подава към Изипей и всичко това се плаща, без да може да се коригира
до 31.07.2020 г.
Пакет Стандартен - 12.80 лв
Пакет Премиум+ - 7,19 лв
Пакет Фюжън - 5.00 лв
Допълнителен приемник - 2.99 лв
Пакет ДЕ - 7.99 лв
ОБЩО: 35.97 лв


Последна промяна vanderel на 11 Юни 2020 20:24, променена общо 1 път



11 Юни 2020 20:14
Профил
Аватар

Регистриран на: 08 Дек 2007 16:33
Мнения: 713
Местоположение: Сателитната телевизия и интернет не е за всеки
Отговори с цитат
Rambo написа:
https://www.broadbandtvnews.com/2020/03/27/stanislav-georgiev-to-head-bulsatcom/
Не съм видял някой да го е пускал, така че сори ако повтарям информацията.

DevNull написа:
Наточете химикалките и проверете да не е свършил пълнителя.

DevNull написа:
Цитат:
но ако си платите в сайта автоматично договора ви ще се поднови с 18 месеца.

Да се смее ли човек, да плаче ли?

DevNull написа:
Това ми прилича на ситните букви по договорите на някои оператори, само че тук направо липсват, но са в пълна сила.


11 Юни 2020 20:21
Профил

Регистриран на: 19 Сеп 2012 18:53
Мнения: 386
Отговори с цитат
Булсат има ли още опцията плащаш 5 за 6 и 10 за 12. Влязох да видя в онлайн системата не ми дава отстъпка.
Искам да платя Диема за 6м на дядо ми. Има ли отстъпки или вече не ги предлагат ?


11 Юни 2020 22:48
Профил
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2010 23:45
Мнения: 27
Отговори с цитат
Имат....а за какви договори се писа...мен не са ме карали да подписвам нищо. В събота си платих 5 за 6 на каса. И в сайта смята отстъпка но към по крайната опция.

Изпратено от моят MI 9 с помощта на Tapatalk


12 Юни 2020 06:54
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 240 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®