forum.bulsat.com
https://forum.bulsat.com/

Оплакване: В новия билинг телефона ми го няма!
https://forum.bulsat.com/viewtopic.php?f=14&t=20381
Страница 1 от 1

Автор:  Петър [ 16 Окт 2018 00:33 ]
Заглавие:  Оплакване: В новия билинг телефона ми го няма!

На новия сайт https://payments.bulsat.com/reports/phone телефона ми го няма. Телевизията я има, има данните на всичките ми 4 HD приемника, но от телефона няма и следа. Изчезнал е, въобще няма никакви данни, че ползвам Bulsatcom Voice и имам номер започващ с 0996. Преди винаги си плащах телефона онлайн, през сайта, но сега вече не мога, прецакан съм.

P.S. Преди време така постъпиха с мен и Виваком. При трансформацията на VIVAONLINE в My VIVACOМ ми загубиха данните и ме отписаха като техен абонат. Тоест, фактури получавах най-редовно, но да ги платя онлайн през сайта My VIVACOМ не можех. Оправиха го с триста зора, с писане на жалби, много звънене и загуба на време. Много се надявах, че калпазани са само във Виваком, но уви ...

Автор:  zdravkos [ 16 Окт 2018 09:39 ]
Заглавие:  Re: Оплакване: В новия билинг телефона ми го няма!

Не разбрах само телефона ти ли го няма или телефонният ти номер? Какъв модел ти беше телефонът?

Важното е, че теб те има и си жив и здрав :)

Автор:  Последен Потребител [ 16 Окт 2018 11:38 ]
Заглавие:  Re: Оплакване: В новия билинг телефона ми го няма!

То нали бяха започнали някакви процедури по отнемане на честотите, така че може наистина телефонът скоро съвсем да го няма.

Автор:  Петър [ 16 Окт 2018 14:29 ]
Заглавие:  Re: Оплакване: В новия билинг телефона ми го няма!

Последен Потребител написа:
То нали бяха започнали някакви процедури по отнемане на честотите, така че може наистина телефонът скоро съвсем да го няма.
Малко вероятно е (дори да отнемат честотите им) Bulsatcom Voice да спре да работи. Приложението използва SIP/VoIP технология, която не изисква 3G/4G мрежата да е стриктно обвързана с булсатския мобилен интернет. Аз дори нямам булсатски интернет, нито мобилен, нито стационарен, (дори булсатска СИМ-карта нямам). Bulsatcom Voice ми е инсталирано на двусимов телефон с два мобилни интернета (Теленор и Виваком) и работи перфектно. Звънят ми и аз звъня без проблеми, всичко е "6" (400 мин. на месец за 90 ст`инки, кеф).

В предния (стария) билинг на Булсата виждах до кой месец включително ми е платен телефона, с кого съм говорил, колко минути съм изговорил и колко ми остават, можех да си предплащам онлайн. В новия билинг https://payments.bulsat.com/reports/phone телефон нямам, пише че имам само 4 HD приемника и толкова. Телефона си работи, само дето не виждам на сайта колко минути ми остават и не мога да го плащам онлайн. Ще изчакам 2 седмици и (ако не го оправят, разбира се) ще ходя в офис на Булсата да правя скандали. Виваком ме бяха така "изгубили в превода" и докато не им спретнах перфектен скандал в офиса им не ми възстановеха данните в My VIVACOM.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/