Последен Потребител написа:
То нали бяха започнали някакви процедури по отнемане на честотите, така че може наистина телефонът скоро съвсем да го няма.
Малко вероятно е (дори да отнемат честотите им)
Bulsatcom Voice да спре да работи. Приложението използва SIP/VoIP технология, която не изисква 3G/4G мрежата да е стриктно обвързана с булсатския мобилен интернет. Аз дори нямам булсатски интернет, нито мобилен, нито стационарен, (дори булсатска СИМ-карта нямам). Bulsatcom Voice ми е инсталирано на двусимов телефон с два мобилни интернета (Теленор и Виваком) и работи перфектно. Звънят ми и аз звъня без проблеми, всичко е "6" (400 мин. на месец за 90 ст`инки, кеф).
В предния (стария) билинг на Булсата виждах до кой месец включително ми е платен телефона, с кого съм говорил, колко минути съм изговорил и колко ми остават, можех да си предплащам онлайн. В новия билинг
https://payments.bulsat.com/reports/phone телефон нямам, пише че имам само 4 HD приемника и толкова. Телефона си работи, само дето не виждам на сайта колко минути ми остават и не мога да го плащам онлайн. Ще изчакам 2 седмици и (ако не го оправят, разбира се) ще ходя в офис на Булсата да правя скандали. Виваком ме бяха така "изгубили в превода" и докато не им спретнах перфектен скандал в офиса им не ми възстановеха данните в
My VIVACOM.