Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 28 Мар 2024 22:30



Отговори на тема  [ 2 мнения ] 
Защо ваш клиент от 15 години ще се откаже от услугите ви! 
Автор Съобщение

Регистриран на: 02 Яну 2013 10:12
Мнения: 8
Отговори с цитат
Добър да бъде деня на всички. Пиша тези редове, малко преди да се запътя към офиса ви с чантичка с оборудването и заявление за отказ от услугата.
Ето и малко предистория за това мое решение.
Проблеми, проблеми, хиляди проблеми. Технически и в обслужването. Докато ползвах сателитна антена, телевизията постоянно прекъсваше, а техниците с нежелание и отбиване на номера идваха до нас. То не бяха изгорели приемници, то не бяха кабели то не беше чудо. Увещаваха ме да пусна така хваления и невероятен Фюжън, като разликата в качеството била несравнима, а сигурността и стабилността на работа на тази система нямала аналог. Тоест ми се обеща липса на каквито и да било проблеми за в бъдеще. Това разбира се ми беше ясно, че няма как да стане. Все пак се имам технически грамотен УЖ инженерИН. Техника е, чупи се, ОК. По-грозното беше, че ме излъгаха, че таксата остава същата, а това не беше така! Преглътнах го в името на качеството и на лоялността ми към тази компания. Разбира се проблеми като прегризани оптики от плъхове, наводнени сървърни помещения, доста изнервят, но и това преглътнах. Това, което обаче се случи в четвъртък вече преля чашата! Както съм на работа, доста отговорна при това, ми звъни непознат номер. Вдигам, а от другата страна ми се обажда лице, което се представя за техник от Булсатком. Въпросния техник ми поставя условие, че ако не му отворя вратата на момента да ми смени мрежовото устройство, към което се включва оптиката, аз ще остана без услуга, която вече била спряна! Забележете, без никакво предупреждение ми спират платената услуга и ми поставят условие да изляза от работа и да зарежа управлението на производствени поръчки за стотици хиляди евро, за да отворя на някакъв да смени нещо си, не защото е развалено, а защото на някой му щукнало да направи това, но не счел за необходимо да предупреди клиентите си, а директно им реже платената услуга. Освен това, въпросния господин ми заяви, че работи до 17ч и в събота и неделя няма дежурен техник, който да дойде да свърши това. Вероятно господина винаги е мечтал да работи на държавна служба, не знам! Вчера, 16/02/2018г звъннах на 0996123 да пусна сигнал, свързаха ме с техник, който ми обясни как аз трябва да чакам 72 часа за да ми бъде отстранена повредата, която не е повреда реално погледнато. Днес е събота 17/02, а аз от два дни вече нямам интернет и телевизия, а все още никой не ми е звъннал да дойде да отстрани проблема. След като вашите техници не могат да работят през уикенда, смятам да намеря компания, чиито техници да могат. В другата стая имам лежащо болен човек, чиито единствен прозорец към външния свят е телевизора. Заради вашето невероятно обслужване, аз се принудих да купя DVB-T тунер, за да има все пак какво да пусна да говори по телевизора.

Просто вие се постарахте да изгоните един от първите ви и от най-лоялните ви клиенти. Ползваме услугите ви от 2003 година. Първо на вилата, на името на баща ми, а след това и в апартамента.

Докато смятате, че клиентите ви са даденост, ще има хляб и за конкурентите ви!

Всичко най-хубаво!


17 Фев 2018 11:41
Профил
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2012 12:40
Мнения: 160
Отговори с цитат
Гадна работа, наистина е жалко такова отношение към толкова дългогодишен лоялен клиент.

По тоя повод, преди месеци имах проблем с интернета, за да може обаче техника да стигне до кутията, която обаче са я сложили на над нашия етаж, като достъпа е заключен от обща врата до апартаментите на комшиите ни на горния етаж, техника почна да звъни до централата им и да му кажат телефони на евентуален техен клиент на съответния етаж, не намира такива, после от домофона почна да звъни на всички комшии на съответния етаж за да ни отвори някой, защото аз не поддържам връзка с тях и им нямам мобилните телефони, накрая след като никой не се обади по домофона, наложи се аз да се кача на горния етаж и почнах да блъскам по общата заключена врата на съответния етаж, ама така блъсках че щях да я разбия, е най-накрая един заспал съсед излезе и ни отвори та и свърши работата техника.

Казах му на техника да свали кутията на нашия етаж за да може да има свободен достъп за в бъдеще, така и си остана на горния етаж кутията, та хич не се учудвам че техника така се е държал с теб, видя в моя случай какво стана...

п.с. За съжаление, едва ли четат форума, лица от висшите етажи на Булсата, тук има много свестни хора, които на съвсем доброволни начала помагат с каквото може с даден технически проблем, ако не са те, форума щеше да е едно нищо, даже заради тези хора влизам в този форум.


18 Фев 2018 00:13
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 2 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®