forum.bulsat.com https://forum.bulsat.com/ |
|
Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен... https://forum.bulsat.com/viewtopic.php?f=10&t=20176 |
Страница 3 от 3 |
Автор: | vanderel [ 06 Окт 2017 11:28 ] |
Заглавие: | Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен... |
Основно правило във форума е да не се оставя въпрос без отговор. В случая който съм цитирал по-горе, човекът не получава реален отговор, нито от кол центъра, нито от форума. Защо ли ? Като е двупосочна и лесна за диагностика връзката, защо мислите че техникът е накарал Павката да включи кабела директно в лаптопа ... Веднъж една сляпа според колегата жена от Швеция, ми беше писала : - Имам чувството че си у дома. С такава точност до мм, всичко което казваш е така ... ! Така е но ставаше въпрос за сателитен ресивър. И аз знаех точно от къде и под какъв ъгъл влиза сигналът в дома на тази жена. Ако ми беше поискала помощ за нета, тогава с неохота щях да я накарам да се обърне към местния доставчик. Та щях да попитам, ама няма да го правя, че не обичам диалозите - чужбинците при проблеми с Фюжъна, на кой телефон да се обаждат ... За сетен път го казвам -интернета и ИП телевизията на БСК, заради различния начин по който достигат до вас, са различни. От техническия отдел ще ви накарат да рестартирате рутера, за евентуален бъг и ще ви поискат да вкарате кабела директно в телевизора или компа - за проверка на мрежата. Следващото е, да пратят аварията до местния офис и техници. Който е трябвало ме е разбрал. Все пак във форум като този се извършва много често и реална помощ, а не само хипотези - кое как трябва да бъде ... |
Автор: | zaelot [ 06 Окт 2017 20:59 ] |
Заглавие: | Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен... |
vanderel, за да помгаш, то трябва да знаеш. А ти дори не познаваш и общите условия на оператора. Така както и много други хора не ги познават. Така както и не ги познаваме ОУ на доставчика на интернет, на телефония, на топла вода, на електрическа енергия .... Та ако ги познаваше тези ОУ нямаше да задаваш тъп въпрос относно сънародниците ни в чужбина. Точка 10.1 И все пак за всички има вайбър, скаип и online чат. |
Автор: | Петър [ 06 Окт 2017 21:20 ] |
Заглавие: | Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен... |
zaelot написа: vanderel, за да помгаш, то трябва да знаеш. А ти дори не познаваш и общите условия на оператора. zaelot, ти да не би да намекваш, че Ванди не бил познавал ОУ? Ако е така, то ти си пълен невежа (прост човек си) и не знаеш, че от vanderel по компетентен и знаещ човек в Булсатком няма! |
Автор: | sispol [ 07 Окт 2017 06:38 ] |
Заглавие: | Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен... |
Цитат: И все пак за всички има вайбър, скаип и online чат Ти пробвал ли си онлайн чата?!?! Чакаш,чакаш и отговор не идва. Или ако някой, някога отговори ти казват че за техник трябва да се обадиш на прословутия телефон. А обикновения потребител не чете ОУ. Той иска като спре телевизията или нета да се обади и да му се реши проблемът овреме. Не да му кажат че според ОУ трябват 3 дни да дойдат техниците от един квартал в друг. Не ме разбирай криво. Доволен съм от Була, с известни изключения, но тези ОУ са написани за защита на фирмата а не на потребителя. |
Автор: | zaelot [ 07 Окт 2017 11:27 ] |
Заглавие: | Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен... |
Петър написа: zaelot написа: vanderel, за да помгаш, то трябва да знаеш. А ти дори не познаваш и общите условия на оператора. zaelot, ти да не би да намекваш, че Ванди не бил познавал ОУ? Ако е така, то ти си пълен невежа (прост човек си) и не знаеш, че от vanderel по компетентен и знаещ човек в Булсатком няма! Код за потвърждение: Услугата по т.7.1 включва приемане на телевизионни програми със стандартна резолюция, телевизионни канали с висока резолюция, както и преглед на телевизионни програми по категории и се разпространява [b]единствено и само[/b] на територията на Република България Това отговаря ли на въпроса Код за потвърждение: чужбинците при проблеми с Фюжъна, на кой телефон да се обаждат Така поставен въпроса прилича и води до злобеене. Не познавам vanderel лично, затова и не коментирам неговите познания и компетентност. Коментирам единствено изказванията и твърденията му . |
Автор: | zaelot [ 07 Окт 2017 12:07 ] |
Заглавие: | Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен... |
sispol написа: Цитат: И все пак за всички има вайбър, скаип и online чат Ти пробвал ли си онлайн чата?!?! Чакаш,чакаш и отговор не идва. Или ако някой, някога отговори ти казват че за техник трябва да се обадиш на прословутия телефон. А обикновения потребител не чете ОУ. Той иска като спре телевизията или нета да се обади и да му се реши проблемът овреме. Не да му кажат че според ОУ трябват 3 дни да дойдат техниците от един квартал в друг. Не ме разбирай криво. Доволен съм от Була, с известни изключения, но тези ОУ са написани за защита на фирмата а не на потребителя. Мен също ме дразнят тези срокове. И то не само в тези ОУ но и на всички други оператори. Но в крайна сметка, може да съм първият клиент на Булсатком, но не съм единственият. Така както и Булсаком не е единственият оператор. Вече друг е въпроса кой оператор се грижи по-добре за клиента. Услугите на всички са почти еднакви и избора за мен стои единствено в това кой оператор има по-адекватна грижа за клиента Не мисля, че червените с техните подизпълнители са по-добри. Не виждам и жълтите с техните условия по договорите да превъзхождат по-мудната поддръжка на третият оператор. Недей считай ОУ като защита само на оператора. Това урежда изцяло взаимоотношенията. Неможе тези ОУ да са изцяло в полза на едната страна. Има си закони по които тези ОУ са направени при това подлежат на регулация от държавага. Аз лично се запознавам с тях. И последният случай преди година ми помогна да отръскам един оператор с хилядарка, без дори да се ходи на съд. Надявам се тази дускусия да бъде полезна всеки който желае да разбере какво иска, какво получава и какво дава. |
Автор: | Петър [ 07 Окт 2017 14:00 ] |
Заглавие: | Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен... |
zaelot написа: Код за потвърждение: Услугата по т.7.1 включва приемане на телевизионни програми със стандартна резолюция, телевизионни канали с висока резолюция, както и преглед на телевизионни програми по категории и се разпространява [b]единствено и само[/b] на територията на Република България |
Автор: | zaelot [ 07 Окт 2017 17:57 ] |
Заглавие: | Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен... |
Пропусна главният виновник за тази клауза. ББ. Хаиде спри да тролиш. |
Автор: | vanderel [ 07 Окт 2017 20:08 ] |
Заглавие: | Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен... |
Пешо, sispol и останалите, спираме да "тролим". Послушайте ме ! Никой няма нужда от отрицателни емоции/в т.ч. и zaelot/, особено когато спорът е безсмислен Важното в тази тема е че Павката се е оправил и че той и тези които се чели темата, имат малко повече яснота, при интернет аварии! Това е ! |
Автор: | zaelot [ 08 Окт 2017 09:40 ] |
Заглавие: | Re: Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен... |
vanderel написа: Пешо, sispol и останалите, спираме да "тролим". Послушайте ме ! Никой няма нужда от отрицателни емоции/в т.ч. и zaelot/, особено когато спорът е безсмислен Важното в тази тема е че Павката се е оправил и че той и тези които се чели темата, имат малко повече яснота, при интернет аварии! Това е ! Точно! Тези които са прочели вероятно ще имат яснота какво да правят и какво да не правят при аварии. Едно се знае: ЕС и Брюксел няма да им помогнат, нито пък са виновни. |
Страница 3 от 3 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |