Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 28 Мар 2024 22:44



Отговори на тема  [ 40 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен... 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 2851
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
Основно правило във форума е да не се оставя въпрос без отговор. В случая който съм цитирал по-горе, човекът не получава реален отговор, нито от кол центъра, нито от форума. Защо ли ?
Като е двупосочна и лесна за диагностика връзката, защо мислите че техникът е накарал Павката да включи кабела директно в лаптопа ...
Веднъж една сляпа според колегата жена от Швеция, ми беше писала : - Имам чувството че си у дома. С такава точност до мм, всичко което казваш е така ... !
Така е но ставаше въпрос за сателитен ресивър. И аз знаех точно от къде и под какъв ъгъл влиза сигналът в дома на тази жена. Ако ми беше поискала помощ за нета, тогава с неохота щях да я накарам да се обърне към местния доставчик.
Та щях да попитам, ама няма да го правя, че не обичам диалозите - чужбинците при проблеми с Фюжъна, на кой телефон да се обаждат ... :D
За сетен път го казвам -интернета и ИП телевизията на БСК, заради различния начин по който достигат до вас, са различни. От техническия отдел ще ви накарат да рестартирате рутера, за евентуален бъг и ще ви поискат да вкарате кабела директно в телевизора или компа - за проверка на мрежата. Следващото е, да пратят аварията до местния офис и техници.
Който е трябвало ме е разбрал. Все пак във форум като този се извършва много често и реална помощ, а не само хипотези - кое как трябва да бъде ...


06 Окт 2017 11:28
Профил

Регистриран на: 12 Юни 2012 23:47
Мнения: 47
Отговори с цитат
vanderel,
за да помгаш, то трябва да знаеш.
А ти дори не познаваш и общите условия на оператора. Така както и много други хора не ги познават. Така както и не ги познаваме ОУ на доставчика на интернет, на телефония, на топла вода, на електрическа енергия ....
Та ако ги познаваше тези ОУ нямаше да задаваш тъп въпрос относно сънародниците ни в чужбина.
Точка 10.1
И все пак за всички има вайбър, скаип и online чат.


06 Окт 2017 20:59
Профил

Регистриран на: 02 Ное 2011 20:32
Мнения: 489
Отговори с цитат
zaelot написа:
vanderel,
за да помгаш, то трябва да знаеш.
А ти дори не познаваш и общите условия на оператора.

zaelot, ти да не би да намекваш, че Ванди не бил познавал ОУ? Ако е така, то ти си пълен невежа (прост човек си) и не знаеш, че от vanderel по компетентен и знаещ човек в Булсатком няма!


06 Окт 2017 21:20
Профил
Аватар

Регистриран на: 16 Мар 2010 15:54
Мнения: 67
Отговори с цитат
Цитат:
И все пак за всички има вайбър, скаип и online чат

Ти пробвал ли си онлайн чата?!?! Чакаш,чакаш и отговор не идва. Или ако някой, някога отговори ти казват че за техник трябва да се обадиш на прословутия телефон.
А обикновения потребител не чете ОУ. Той иска като спре телевизията или нета да се обади и да му се реши проблемът овреме. Не да му кажат че според ОУ трябват 3 дни да дойдат техниците от един квартал в друг. Не ме разбирай криво. Доволен съм от Була, с известни изключения, но тези ОУ са написани за защита на фирмата а не на потребителя.


07 Окт 2017 06:38
Профил

Регистриран на: 12 Юни 2012 23:47
Мнения: 47
Отговори с цитат
Петър написа:
zaelot написа:
vanderel,
за да помгаш, то трябва да знаеш.
А ти дори не познаваш и общите условия на оператора.

zaelot, ти да не би да намекваш, че Ванди не бил познавал ОУ? Ако е така, то ти си пълен невежа (прост човек си) и не знаеш, че от vanderel по компетентен и знаещ човек в Булсатком няма!

Код за потвърждение:
Услугата по т.7.1 включва приемане на телевизионни програми със стандартна
резолюция, телевизионни канали с висока резолюция, както и преглед на телевизионни
програми по категории и се разпространява [b]единствено и само[/b] на територията на
Република България


Това отговаря ли на въпроса
Код за потвърждение:
чужбинците при проблеми с Фюжъна, на кой телефон да се обаждат
.
Така поставен въпроса прилича и води до злобеене.

Не познавам vanderel лично, затова и не коментирам неговите познания и компетентност.
Коментирам единствено изказванията и твърденията му .


07 Окт 2017 11:27
Профил

Регистриран на: 12 Юни 2012 23:47
Мнения: 47
Отговори с цитат
sispol написа:
Цитат:
И все пак за всички има вайбър, скаип и online чат

Ти пробвал ли си онлайн чата?!?! Чакаш,чакаш и отговор не идва. Или ако някой, някога отговори ти казват че за техник трябва да се обадиш на прословутия телефон.
А обикновения потребител не чете ОУ. Той иска като спре телевизията или нета да се обади и да му се реши проблемът овреме. Не да му кажат че според ОУ трябват 3 дни да дойдат техниците от един квартал в друг. Не ме разбирай криво. Доволен съм от Була, с известни изключения, но тези ОУ са написани за защита на фирмата а не на потребителя.


Мен също ме дразнят тези срокове. И то не само в тези ОУ но и на всички други оператори.
Но в крайна сметка, може да съм първият клиент на Булсатком, но не съм единственият.
Така както и Булсаком не е единственият оператор.
Вече друг е въпроса кой оператор се грижи по-добре за клиента. Услугите на всички са почти еднакви и избора за мен стои единствено в това кой оператор има по-адекватна грижа за клиента
Не мисля, че червените с техните подизпълнители са по-добри. Не виждам и жълтите с техните условия по договорите да превъзхождат по-мудната поддръжка на третият оператор.

Недей считай ОУ като защита само на оператора. Това урежда изцяло взаимоотношенията. Неможе тези ОУ да са изцяло в полза на едната страна. Има си закони по които тези ОУ са направени при това подлежат на регулация от държавага.
Аз лично се запознавам с тях. И последният случай преди година ми помогна да отръскам един оператор с хилядарка, без дори да се ходи на съд.

Надявам се тази дускусия да бъде полезна всеки който желае да разбере какво иска, какво получава и какво дава.


07 Окт 2017 12:07
Профил

Регистриран на: 02 Ное 2011 20:32
Мнения: 489
Отговори с цитат
zaelot написа:
Код за потвърждение:
Услугата по т.7.1 включва приемане на телевизионни програми със стандартна
резолюция, телевизионни канали с висока резолюция, както и преглед на телевизионни
програми по категории и се разпространява [b]единствено и само[/b] на територията на
Република България
Ти какво сега, правиш се на "дръж ми шапката" или наистина си абсолютно начинаещ? Изречението: телевизионни програми по категории и се разпространява единствено и само на територията на Република България е писано за да замаже очите на брюкселските бюрократи, поради разните там "лицензионни и патентни права" и "регламентирана геолокация" основно на спортните платени канали. Но както всички знаем: "в България нищо не е това, което трябва да е", така че когато си вземаш оборудване в офис на Булсата те питат в България ли ще го ползваш или в чужбина. Аз като си взЕмах Фюжъна, казах, че е за чужбина, и тогава излезе техник от склада и ми направи настройките там на място, без да идва в къщи, както си е по правилата на ОУ. Огромна маса българи в чужбина, са абонати на Булсата, заради носталгията и евтинийката в сравнение с тамошните местни DTH оператори.


07 Окт 2017 14:00
Профил

Регистриран на: 12 Юни 2012 23:47
Мнения: 47
Отговори с цитат
Пропусна главният виновник за тази клауза. ББ.
Хаиде спри да тролиш.


07 Окт 2017 17:57
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 2851
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
Пешо, sispol и останалите, спираме да "тролим". Послушайте ме ! Никой няма нужда от отрицателни емоции/в т.ч. и zaelot/, особено когато спорът е безсмислен :wink: :D
Важното в тази тема е че Павката се е оправил и че той и тези които се чели темата, имат малко повече яснота, при интернет аварии!
Това е !


07 Окт 2017 20:08
Профил

Регистриран на: 12 Юни 2012 23:47
Мнения: 47
Отговори с цитат
vanderel написа:
Пешо, sispol и останалите, спираме да "тролим". Послушайте ме ! Никой няма нужда от отрицателни емоции/в т.ч. и zaelot/, особено когато спорът е безсмислен :wink: :D
Важното в тази тема е че Павката се е оправил и че той и тези които се чели темата, имат малко повече яснота, при интернет аварии!
Това е !

Точно!
Тези които са прочели вероятно ще имат яснота какво да правят и какво да не правят при аварии.
Едно се знае: ЕС и Брюксел няма да им помогнат, нито пък са виновни.


08 Окт 2017 09:40
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 40 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®