Автор |
Съобщение |
QD_Sat
Модератор
Регистриран на: 09 Мар 2007 21:31 Мнения: 25 Местоположение: Родината - 12HH
|
МОБИЛЕН НОМЕР
Булсатком стартира мобилна гласова услуга. Услугата се използва посредством мобилното приложение Bulsatcom voice. За да използвате новата услуга е необходимо да изберете номер от номерационен блок на Булсатком 0996 или да пренесете текущия си номер в мрежата на Булсатком. Едниственото необходимо за Bulsatcom voice е смартфон с достъп до Интернет. Няма ограничиения относно доставчика на Интернет и ползването на Интернет през Wi-Fi. Приложението можете да изтеглите безплатно от Google Play или AppStore. Bulsatcom voice се използва с име на потребител и парола, които получавате след попълване на формуляр за нов клиент в избран от Вас офис на Булсатком или чрез регистрация за настоящ клиент тук в сайта. Услугата е достъпна на територията на цялата страна, както и в чужбина /без промяна в тарифите/ и Ви дава уникалната възможност да предвиждате месечните си разходи. Номерационен блок с префикс 0996 е предоставен на Булсатком с разрешение №01675-008/18.05.2016г. на Комисията за регулиране на съобщенията.
Планиран старт на услугата - 15.05.2017г.
|
16 Мар 2017 01:43 |
|
|
user6396
Регистриран на: 23 Ное 2015 16:01 Мнения: 657
|
Тази информация я има и в уеб сайта. Защо реши, че е необходимо да я споменеш тук още веднъж? Освен това темата е доста стара, още когато приложението за първи път се появи в Google Play. Едва ли публикувалите в нея, вече не са се информирали за услугата, ако наистина последната ги е вълнувала.
|
16 Мар 2017 18:48 |
|
|
Петър
Регистриран на: 02 Ное 2011 20:32 Мнения: 489
|
user6396 написа: Тази информация я има и в уеб сайта. Защо реши, че е необходимо да я споменеш тук още веднъж? На темата й е точно тука мястото, а ти само търсиш за какво да се заяждаш с хората!!! Първо: не всички ходят по скапания им и отвратителен "уеб сайт", (аз например не стъпвам там). Второ: имаме нови колеги-абонати и потребители, които тепърва навлизат в системата и за тях информацията е нова и актуална. Трето: "ПОВТОРЕНИЕТО Е МАЙКА НА ЗНАНИЕТО" - гласи народната мъдрост, и не ставай "на всяка манджа мерудия", нещо като не те засяга лично, минавай и си заминавай нататък по пътя, с нищо отворената тема не те засяга !!!
|
16 Мар 2017 21:25 |
|
|
taraponty
Регистриран на: 24 Юли 2016 00:01 Мнения: 162 Местоположение: село Левуново
|
user6396 написа: Тази информация я има и в уеб сайта. Защо реши, че е необходимо да я споменеш тук още веднъж? Освен това темата е доста стара, още когато приложението за първи път се появи в Google Play. Едва ли публикувалите в нея, вече не са се информирали за услугата, ако наистина последната ги е вълнувала. Aз се запознах и мога да споделя, че няма да ме спечелят за клиент поради това, че: 1) услугата е с нерално висока цена за българският пазар (капан заложен за технически неграмотни хора) 2) услугата е с орязани функционалности от наличните 23 екстри при стандартният VOIP тук присъстван само няколко 3) липса на възможност домашният ми телефонен номер да се използва и от мобилният ми телефон каквато възможност ми предоставят другите играчи в бранша. 4) На българският пазар от 3-4 години има 3 фирми който предлагат същата услуга в пълен обем без да е лишена от нито една функционалност, при тях цените с в пъти по-ниски няма месечна такса и договор. Иновациите никога не започват от големите компании които имат стремеж да монополизират на пазара. Подкрпяйте малките който се трудят за да спечелят и задържат клиентите си в тях е бъдещето.
|
17 Мар 2017 06:30 |
|
|
vanderel
Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24 Мнения: 2862 Местоположение: Pleven/Gabrovo
|
+ 1 Пазарът е толкова динамичен, че Була донякъде са принудени да излизат на него съвсем неподготвени - всичко се прави в движение Причината е - ограничени инвестиции в технически и човешки капацитет. И всичко заради предстоящия грандиозен проект.
|
17 Мар 2017 11:22 |
|
|
taraponty
Регистриран на: 24 Юли 2016 00:01 Мнения: 162 Местоположение: село Левуново
|
Взимайте пример от конкуренцията Червените си съдадоха екип от професионалисти - Англичанин, Американец и Канадец за да оправят бъркотията със сателитната и ИПТВ резултатите не закъсняха Оранжавите помолиха фирмата на Ицко Финци да им реорганизира стационарните телефони и преноса на интернет, там всичко вече работи добре. Вие се опитвате да заробвате с договори и при това нямате желание да плащате достойно на хората които да ви обслужват новата iDirect технология Така няма как да се получат нещата разчитате на клиенти без познания и претеции (баба и дядо на село, но за техният кинескопен телевизор не е необходима тази неоправдана инвестиция) Какво ще се случи когато в големите градове навлезат европейски стандарти и сателитните антени ще бъдат премахнати?
|
17 Мар 2017 16:13 |
|
|
pepy1
Регистриран на: 15 Ное 2008 23:07 Мнения: 655 Местоположение: София Младост
|
Кабелната телевизия еволюира в сателитна! В момента се правят опити посредсвом интернет да подобрят нещо/ИПТВ/, но сателитната телевизия няма да умре. Само направи справка колко сателити са изтреляни и колко предстои да бъдат изтреляни. Има повече предимства отколкото недостатъци, за съжаление качеството е едно от тях за нашия пазар. За да имаш много клиенти, трябва да предлагаш ефтина услуга, а за ефтината услуга се правят МНОГО компромиси. Ае, че се отклонихме от темата.
|
18 Мар 2017 22:47 |
|
|
QD_Sat
Модератор
Регистриран на: 09 Мар 2007 21:31 Мнения: 25 Местоположение: Родината - 12HH
|
Е услугата стартира навреме.Три месеца ще е тестова, но затова пък безплатна. Изисква се посещение в офис на Оператора и попълване на заявление за тест. Получава се номер от +359996хххххх и парола. От седмица го ползвам и си е ОК. Засега са отрязани международните разговори, в България е неограничено и безплатно. Приятно приказване !
|
23 Май 2017 00:12 |
|
|
Vesko_SZ
Регистриран на: 08 Май 2008 19:08 Мнения: 27
|
Днес и Аз си взех тестови номер за 3м
|
23 Май 2017 21:46 |
|
|
geo1111
Регистриран на: 30 Мар 2007 13:20 Мнения: 12 Местоположение: s1000
|
Аз днес си взех тестов номер.Инаталирах си приложението на alkatel mini idol 2 андроид 4.3,когато аз набирам всичко е наред, звъни, дигат ми, чуваме се (пробвах да звъня и на трите оператора - работи). Когато на мен звънят не звъни, а се чува съобщение: "Поради технически причини разговора не може да бъде осъществен".Когато изключа интернета ми дава ,че номерът ми не е достъпен.Обадих се на 08996123.Казаха ми че не би трябвало да има проблеми и да опитам по късно.Инсталиах си приложението на телефон lenovo a 7000 андроид 6 .Там проработи.Обаче на алкатела не ще ,а там ми е нужен.Моля за съдействие .
|
25 Май 2017 23:12 |
|
|
Vesko_SZ
Регистриран на: 08 Май 2008 19:08 Мнения: 27
|
Явно версията на Андроид е проблема
|
27 Май 2017 09:34 |
|
|
taraponty
Регистриран на: 24 Юли 2016 00:01 Мнения: 162 Местоположение: село Левуново
|
Как стои въпроса с преноса на собствен номер от друг оператор? От къде да вземем настройките за да го ползваме и с VoIP adaptor или ще си играем на криеница както с коди?
ПП QD_Sat, като модератор и служител на Булсат не е необходимо да подвеждаш клиентите ви, че това е МОБИЛЕН ТЕЛЕФОН защото това е VoIP който използва мобилно приложение и технически погледнато услугата не отговатя на стандартите за да се квалифицира като клетъчен/мобилен cell phone. Не дърпай дявола за опашката някой да не сезира КЗП за повеждащата информация.
|
27 Май 2017 16:33 |
|
|
e36v9
Регистриран на: 22 Апр 2015 14:16 Мнения: 1
|
Вече и аз съм в отбора! Избрах си хубав номер, всичко в офиса приключи за 10 минути с красивата служителка. Ако попаднете на служител, който не знае как се активира, казвате му да отвори- "Мобилни", активация на нови, промо. Дават ви бонче с номера и паролата и един протокол и готово!
За един час въобще не виждам да се отразява на батерията. Сега има толкова много достъпни телефони с 4100 mAh батерия, че е срамота човек да се мъчи с по-малка. Има и смс-и, което липсваше при Макс. Повече впечатления по нататък. Вземете и пробвайте, безплатно е за 3 месеца!
|
30 Май 2017 21:24 |
|
|
Петър
Регистриран на: 02 Ное 2011 20:32 Мнения: 489
|
e36v9 написа: Вече и аз съм в отбора! Избрах си хубав номер, всичко в офиса приключи за 10 минути с красивата служителка. Ако попаднете на служител, който не знае как се активира, казвате му да отвори- "Мобилни", активация на нови, промо. Дават ви бонче с номера и паролата и един протокол и готово!
За един час въобще не виждам да се отразява на батерията. Сега има толкова много достъпни телефони с 4100 mAh батерия, че е срамота човек да се мъчи с по-малка. Има и смс-и, което липсваше при Макс. Повече впечатления по нататък. Вземете и пробвайте, безплатно е за 3 месеца! Колега, e36v9 не ти ли е неудобно да копипействаш чужди мнения от други форуми и да ги представяш за свои ??? Не е честно така !!! Цитат: Мilen Дата: 29.05.2017 17:04 Вече и аз съм в отбора! Избрах си хубав номер, всичко в офиса приключи за 10 минути с красивата служителка Ако попаднете на служител, който не знае как се активира, казвате му да отвори- "Мобилни", активация на нови, промо. Дават ви бонче с номера и паролата и един протокол и готово!
За един час въобще не виждам да се отразява на батерията. Сега има толкова много достъпни телефони с 4100 mAh батерия, че е срамота човек да се мъчи с по-малка. Има и смс-и, което липсваше при Макс. Повече впечатления по нататък. Вземете и пробвайте, безплатно е за 3 месеца!
|
30 Май 2017 21:51 |
|
|
vanderel
Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24 Мнения: 2862 Местоположение: Pleven/Gabrovo
|
Освен Пешо, Милен и 36по9 да са едно и също лице. Тогава кво лошо
|
30 Май 2017 22:52 |
|
|