Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 14 Юли 2020 10:07



Отговори на тема  [ 70 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Мобилен интернет - 4G-LTE 
Автор Съобщение

Регистриран на: 23 Ное 2015 15:01
Мнения: 657
Отговори с цитат
Спомена всъщност "за последните два месеца, сме продали 12". А, колко са били при последното зареждане, кой ги знае.


10 Мар 2017 20:10
Профил
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 22:07
Мнения: 359
Местоположение: София Младост
Отговори с цитат
А задължително ли е, като ползваш нет да си купиш рутер от тях? Те техните са... Плати си за нета и си осигури сам рутер, така няма да хвърлиш едни пари на вятъра!


10 Мар 2017 22:49
Профил
Аватар

Регистриран на: 23 Юли 2016 23:01
Мнения: 162
Местоположение: село Левуново
Отговори с цитат
....


Последна промяна taraponty на 11 Мар 2017 23:27, променена общо 1 път



10 Мар 2017 22:57
Профил

Регистриран на: 23 Ное 2015 15:01
Мнения: 657
Отговори с цитат
pepy1 написа:
А задължително ли е, като ползваш нет да си купиш рутер от тях? Те техните са... Плати си за нета и си осигури сам рутер, така няма да хвърлиш едни пари на вятъра!

Ами и аз не съм сигурен, но това твърдеше настоятелно служителката. Ако искам само сим карта, трябвало да си закупя телефон от тях.
taraponty написа:
Услугата не е за аборигени, а за хора които живеят в света на умните телефони където се предполага, че в пакета им е включен и мобилен интернет :lol:

Е, сега и ти си един. Аз съм от първия вид, ама нека и аз го видя какво е това нещо сега.


11 Мар 2017 06:42
Профил

Регистриран на: 19 Сеп 2012 17:53
Мнения: 199
Отговори с цитат
Какви глупости говорите. Ти купуваш услуга и никой не може да те задължи нито рутер, нито смартфон да вземеш. Ама като има балъци ще има и тарикати, що да не набутат един смартфон на някой.
За мен най-изгодно е да се вземе за 28 лв с рутер с 3 платени месеца. Други пък закупуват за 48 рутера и после всеки месец плащат.
Може само сим карта без нищо друго и с безсрочен договор.


11 Мар 2017 23:00
Профил

Регистриран на: 23 Ное 2015 15:01
Мнения: 657
Отговори с цитат
Аз последното искам. Но служителката ми го отказа. Дали не е разбрала, че телефона ми има 4G, или мисли, че няма, та за това иска да ми пробута рутер или смартфон.


12 Мар 2017 08:47
Профил

Регистриран на: 07 Сеп 2014 12:18
Мнения: 4
Отговори с цитат
Никой не изисква от никого покупка на устройство за ползване на услугата "Мобилен интернет". Моята карта е от първите и при заявяването й в офиса единствено ме задължиха да подпиша договор. Ако не разполагате с мобилен рутер е по на сметка да си го купите от БСК, тъй като така или иначе ще сте на договор. Цената от китайските сайтове на абсолютно същото устройство в момента се движи около 48 долара.


13 Мар 2017 03:49
Профил

Регистриран на: 26 Авг 2014 10:20
Мнения: 7
Отговори с цитат
user6396 написа:
След фалирането на Макс Телеком, на които аз бях клиент, реших да се абонирам за мобилния интернет на Булсатком, офертите дори са по-добри. В офис ми бе обяснено, че нямат в момента рутери, не знаят кога да очакват. Били продадени бързо. Обясниха, че имат само една останала сим карта, а за да я получа трябва да си закупя смартфон или таблет от тях. Такова ли е наистина положението, или тези служители не искаха да работят особено, или решиха, че ми трябва 4G смартфон за сим картата и нямам такъв. Също споменаха, че няма рутери на територията на града в никой офис (София).

не е задължително да си закупуваш устройство аз миналата седмица си взех само ксим карта дори без договор плащаш само 1.80 лв за картата


13 Мар 2017 12:26
Профил

Регистриран на: 23 Ное 2015 15:01
Мнения: 657
Отговори с цитат
Явно по всички офиси казват различно, както беше, и май още е, с Fusion бокса. В друг офис ми обясняват, че няма нужда от закупуване на никакво устройство, в този, който обикновено посещавам, ми казват, че само със сим карта услугата не мога да я използвам. Вероятно служителката не е разбрала, че имам телефон с 4G или просто искаше да ми продаде някакво устройство, за да са доволни регионалните мениджъри, ако въобще има такива. Все пак аз си взех устройството, тъй като си е изгодно срещу 28 лева, три безплатни месеца, плюс устройството. Въпросите обаче са принципни, ако клиента е решил, че иска само сим карта, независимо какво има или не, то служителите в офисите, са длъжни да му дадат сим карта, няма значение дали ще успее да използва услугата. Сега, на мен ми е пределно ясно, че преди всичко се прави от човечност, тъй като никой няма да е доволен, ако без да знае, е закупил нещо, което не може да използва, не и без да закупи друго. Ако служителите мислят предимно за печалбата на фирмата, то те не трябва да се замислят за това, но очевидно има и различни хора, което е впечатляващо. Но все пак, ако клиента има необходимите познания и е наясно с това, какво иска и какво е на път да закупи, прекалено доброто желание, понякога може да навреди. Защото не е толкова важно да сме същества, а все пак до някаква степен и хора. А най-важно е да сме разумни хора.


13 Мар 2017 16:23
Профил

Регистриран на: 19 Сеп 2012 17:53
Мнения: 199
Отговори с цитат
Я пусни един тест да видим скоростта :D


13 Мар 2017 17:02
Профил

Регистриран на: 23 Ное 2015 15:01
Мнения: 657
Отговори с цитат
Тези дни ще тествам на доста места по София (големи и малки населени квартали), тъй като ще ми се наложи да пътувам. За това се бавя с отговора. Иначе у дома скоростите са 10-15 Mbps, но на повечето места, на които вече я използвах бяха над 30-35 само като информация. Иначе само ми стана интересно от къде може да се следи оставащия трафик от абонаментния план, тъй като май само този оператор няма такава възможност, поне аз не я открих.


15 Мар 2017 21:05
Профил

Регистриран на: 26 Мар 2007 10:12
Мнения: 1
Отговори с цитат
user6396 написа:
Иначе само ми стана интересно от къде може да се следи оставащия трафик от абонаментния план, тъй като май само този оператор няма такава възможност, поне аз не я открих.

Тази информация е достъпна на https://payments.bulsat.com/ ->справки->LTE


16 Мар 2017 04:02
Профил
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 22:07
Мнения: 359
Местоположение: София Младост
Отговори с цитат
https://money.bg/business/kakvo-stava-s ... lekom.html
Не твърдя, че инфото е 100% истина, просто попаднах на него. Който има фейсбук/а не като мен/ може би ще прочете повече - ако има желание де :)


20 Мар 2017 22:32
Профил

Регистриран на: 23 Ное 2015 15:01
Мнения: 657
Отговори с цитат
Почти е истината по-голямата част от информацията. Има някакви останали служители, които трият неудобните коментари от Facebook, на мен ми отговарят и на имейлите. Телефонния им номер е неактивен. Останалите служители се опитват да поддържат услугата предимно в София, тъй като не достигат за другите места.


21 Мар 2017 04:53
Профил

Регистриран на: 17 Авг 2015 10:27
Мнения: 4
Отговори с цитат
dargon написа:
user6396 написа:
Иначе само ми стана интересно от къде може да се следи оставащия трафик от абонаментния план, тъй като май само този оператор няма такава възможност, поне аз не я открих.

Тази информация е достъпна на https://payments.bulsat.com/ ->справки->LTE

Впрочем, мога ли да си създам профил ако ползвам само мобилен нет от услугите на буля или трябва задължително да ползвам номера на тв приемник?


27 Мар 2017 13:09
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 70 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®