Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 23 Окт 2020 08:21



Отговори на тема  [ 532 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 36  Следваща
Тестова апликация "Fusion TV" за смарт телевизори Samsung 
Автор Съобщение

Регистриран на: 05 Юли 2012 17:19
Мнения: 3
Отговори с цитат
Колеги някой наясно ли е, дали през апликацията ще можем да гледаме HBO-та и Diema Sport?


10 Юни 2015 20:04
Профил

Регистриран на: 21 Авг 2011 10:02
Мнения: 12
Отговори с цитат
За сега не...


10 Юни 2015 20:30
Профил
Аватар

Регистриран на: 17 Окт 2010 20:42
Мнения: 249
Отговори с цитат
Когато спре тестовия период би трябвало да може....


10 Юни 2015 20:34
Профил

Регистриран на: 30 Дек 2014 13:46
Мнения: 68
Отговори с цитат
Moderator написа:
Вече е налична тестова апликация "Fusion TV" за смарт телевизори Samsung.Би трябвало да се открива в Самсунг смарт хъба,при всички смарт телевизори на Самсунг,ако са свързани към интернет.За стабилна работа на апликацията е препоръчителна жична връзка към интернет. До 15.06.2015 г. ,апликацията ще работи с паролата от регистрацията.След тази дата,ще работи с парола генерирана от нашата система.



Модератор моля те да ми отговориш,

от събота сутринта всичките канали на Smart TV са с ужасно качество и сече, това от Вас ли е или нещо при мен не е наред?

Предварително Благодаря.


10 Юни 2015 20:43
Профил

Регистриран на: 05 Юли 2012 17:19
Мнения: 3
Отговори с цитат
gunerb написа:
Moderator написа:
Вече е налична тестова апликация "Fusion TV" за смарт телевизори Samsung.Би трябвало да се открива в Самсунг смарт хъба,при всички смарт телевизори на Самсунг,ако са свързани към интернет.За стабилна работа на апликацията е препоръчителна жична връзка към интернет. До 15.06.2015 г. ,апликацията ще работи с паролата от регистрацията.След тази дата,ще работи с парола генерирана от нашата система.



Модератор моля те да ми отговориш,

от събота сутринта всичките канали на Smart TV са с ужасно качество и сече, това от Вас ли е или нещо при мен не е наред?

Предварително Благодаря.



Колега при мен всичко върви перфектно. Проблема явно е някъде при теб.


10 Юни 2015 23:06
Профил

Регистриран на: 31 Авг 2012 08:27
Мнения: 54
Отговори с цитат
gunerb написа:
Moderator написа:
Вече е налична тестова апликация "Fusion TV" за смарт телевизори Samsung.Би трябвало да се открива в Самсунг смарт хъба,при всички смарт телевизори на Самсунг,ако са свързани към интернет.За стабилна работа на апликацията е препоръчителна жична връзка към интернет. До 15.06.2015 г. ,апликацията ще работи с паролата от регистрацията.След тази дата,ще работи с парола генерирана от нашата система.



Модератор моля те да ми отговориш,

от събота сутринта всичките канали на Smart TV са с ужасно качество и сече, това от Вас ли е или нещо при мен не е наред?

Предварително Благодаря.

Качеството зависи от скоростта ти до стриймъра. Щом е лошо и сече значи има нещо нередно с връзката ти по трасето. При мен също е слънце ама моя нет е към булсатком. Я дай малко повече инфо, като град, доставчик, пиидтест към комнет софия примерно. А дали не си в чужбина случайно?


11 Юни 2015 06:16
Профил

Регистриран на: 30 Дек 2014 13:46
Мнения: 68
Отговори с цитат
Да в чужбина съм но до миналия Петък всичко беше в ХД само дето каналите на бТВ и Нова липсваха.
Като гледам от компютъра няма никакви проблеми, напримиер гледам Comedy + HD 1080p изобщо не сече.
Ако не става няма да платим 5 Лева за Fusion пакета.

Жив и здрав.

Поздрави.


11 Юни 2015 08:14
Профил

Регистриран на: 31 Авг 2012 08:27
Мнения: 54
Отговори с цитат
качена е нова версия.
проблема с рестартирането на моделите от 2013 се е дължал на факта, че не били FHD, а приложението е.
Качена е версия специално за моделите 2013 с интерфейс на 720 точки, така че вече няма да се рестартират.
• Launched Model Groups
• 13AV_BD, 13AV_PVR, 13TV_PREMIUM, 13TV_STANDARD
• 14AV_BD, 14AV_PVR, 14TV_ENTRY, 14TV_PREMIUM, 14TV_STANDARD1, 14TV_STANDARD3, 15AV_BD, 15TV_ENTRY, 15TV_PREMIUM, 15TV_STANDARD1, 15TV_STANDARD2


16 Юни 2015 11:39
Профил

Регистриран на: 30 Дек 2014 13:46
Мнения: 68
Отговори с цитат
ctamatko написа:
gunerb написа:
Moderator написа:
Вече е налична тестова апликация "Fusion TV" за смарт телевизори Samsung.Би трябвало да се открива в Самсунг смарт хъба,при всички смарт телевизори на Самсунг,ако са свързани към интернет.За стабилна работа на апликацията е препоръчителна жична връзка към интернет. До 15.06.2015 г. ,апликацията ще работи с паролата от регистрацията.След тази дата,ще работи с парола генерирана от нашата система.



Модератор моля те да ми отговориш,

от събота сутринта всичките канали на Smart TV са с ужасно качество и сече, това от Вас ли е или нещо при мен не е наред?

Предварително Благодаря.

Качеството зависи от скоростта ти до стриймъра. Щом е лошо и сече значи има нещо нередно с връзката ти по трасето. При мен също е слънце ама моя нет е към булсатком. Я дай малко повече инфо, като град, доставчик, пиидтест към комнет софия примерно. А дали не си в чужбина случайно?



От компютъра не сече но от телевизора Samsung UE43J5550 (2015 модел) сече.
Не мога да разбера къде е проблема.

Поздрави...........


16 Юни 2015 12:25
Профил

Регистриран на: 23 Яну 2010 21:46
Мнения: 1
Отговори с цитат
ако с кода >> 2 8 9 << не се получи... ето един друг начин да се смени държавата на Smart Hub 8)
http://help.unotelly.com/support/soluti ... w-f-series

Аз съм в Германия и се получи. Качеството не е HD но за сметка на това не ми засича :wink:


16 Юни 2015 12:54
Профил

Регистриран на: 30 Дек 2014 13:46
Мнения: 68
Отговори с цитат
mitetodb написа:
ако с кода >> 2 8 9 << не се получи... ето един друг начин да се смени държавата на Smart Hub 8)
http://help.unotelly.com/support/soluti ... w-f-series

Аз съм в Германия и се получи. Качеството не е HD но за сметка на това не ми засича :wink:


То и аз съм в Германия, качеството не е HD, само каналите на Булсатком не секат другите през 10 секунди секат.


16 Юни 2015 13:15
Профил

Регистриран на: 28 Сеп 2007 03:23
Мнения: 4
Отговори с цитат
SAMSUNG UE-32H4500 след старт на приложението се рестартира телевизора


20 Юни 2015 17:40
Профил

Регистриран на: 15 Мар 2012 01:13
Мнения: 8
Отговори с цитат
versus написа:
SAMSUNG UE-32H4500 след старт на приложението се рестартира телевизора

със същия телевизор съм и в началото имах същия проблем, но след актуализацията на приложението вече няма проблем. пробвай да го актуализираш и би трябвало да стане :)


20 Юни 2015 22:56
Профил

Регистриран на: 06 Яну 2015 11:18
Мнения: 17
Отговори с цитат
С 32H4500 съм все още не съм получила ъпдейта на апп-а и телевизора все така като пусна приложението се рестартира


22 Юни 2015 17:35
Профил
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2009 21:33
Мнения: 385
Местоположение: Всичко, което пиша тук се базира на строго лично мнение!
Отговори с цитат
Всички ли сте с Full HD телевизори? Засега давало проблем на HD Ready.


22 Юни 2015 17:38
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 532 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 36  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®