Автор |
Съобщение |
mr_keeper
Регистриран на: 05 Юли 2012 18:19 Мнения: 3
|
Колеги някой наясно ли е, дали през апликацията ще можем да гледаме HBO-та и Diema Sport?
|
10 Юни 2015 21:04 |
|
|
peco
Регистриран на: 21 Авг 2011 11:02 Мнения: 12
|
За сега не...
|
10 Юни 2015 21:30 |
|
|
XaMaB
Регистриран на: 17 Окт 2010 21:42 Мнения: 349
|
Когато спре тестовия период би трябвало да може....
|
10 Юни 2015 21:34 |
|
|
gunerb
Регистриран на: 30 Дек 2014 14:46 Мнения: 68
|
Moderator написа: Вече е налична тестова апликация "Fusion TV" за смарт телевизори Samsung.Би трябвало да се открива в Самсунг смарт хъба,при всички смарт телевизори на Самсунг,ако са свързани към интернет.За стабилна работа на апликацията е препоръчителна жична връзка към интернет. До 15.06.2015 г. ,апликацията ще работи с паролата от регистрацията.След тази дата,ще работи с парола генерирана от нашата система. Модератор моля те да ми отговориш, от събота сутринта всичките канали на Smart TV са с ужасно качество и сече, това от Вас ли е или нещо при мен не е наред? Предварително Благодаря.
|
10 Юни 2015 21:43 |
|
|
mr_keeper
Регистриран на: 05 Юли 2012 18:19 Мнения: 3
|
gunerb написа: Moderator написа: Вече е налична тестова апликация "Fusion TV" за смарт телевизори Samsung.Би трябвало да се открива в Самсунг смарт хъба,при всички смарт телевизори на Самсунг,ако са свързани към интернет.За стабилна работа на апликацията е препоръчителна жична връзка към интернет. До 15.06.2015 г. ,апликацията ще работи с паролата от регистрацията.След тази дата,ще работи с парола генерирана от нашата система. Модератор моля те да ми отговориш, от събота сутринта всичките канали на Smart TV са с ужасно качество и сече, това от Вас ли е или нещо при мен не е наред? Предварително Благодаря. Колега при мен всичко върви перфектно. Проблема явно е някъде при теб.
|
11 Юни 2015 00:06 |
|
|
ctamatko
Регистриран на: 31 Авг 2012 09:27 Мнения: 54
|
gunerb написа: Moderator написа: Вече е налична тестова апликация "Fusion TV" за смарт телевизори Samsung.Би трябвало да се открива в Самсунг смарт хъба,при всички смарт телевизори на Самсунг,ако са свързани към интернет.За стабилна работа на апликацията е препоръчителна жична връзка към интернет. До 15.06.2015 г. ,апликацията ще работи с паролата от регистрацията.След тази дата,ще работи с парола генерирана от нашата система. Модератор моля те да ми отговориш, от събота сутринта всичките канали на Smart TV са с ужасно качество и сече, това от Вас ли е или нещо при мен не е наред? Предварително Благодаря. Качеството зависи от скоростта ти до стриймъра. Щом е лошо и сече значи има нещо нередно с връзката ти по трасето. При мен също е слънце ама моя нет е към булсатком. Я дай малко повече инфо, като град, доставчик, пиидтест към комнет софия примерно. А дали не си в чужбина случайно?
|
11 Юни 2015 07:16 |
|
|
gunerb
Регистриран на: 30 Дек 2014 14:46 Мнения: 68
|
Да в чужбина съм но до миналия Петък всичко беше в ХД само дето каналите на бТВ и Нова липсваха. Като гледам от компютъра няма никакви проблеми, напримиер гледам Comedy + HD 1080p изобщо не сече. Ако не става няма да платим 5 Лева за Fusion пакета.
Жив и здрав.
Поздрави.
|
11 Юни 2015 09:14 |
|
|
ctamatko
Регистриран на: 31 Авг 2012 09:27 Мнения: 54
|
качена е нова версия. проблема с рестартирането на моделите от 2013 се е дължал на факта, че не били FHD, а приложението е. Качена е версия специално за моделите 2013 с интерфейс на 720 точки, така че вече няма да се рестартират. • Launched Model Groups • 13AV_BD, 13AV_PVR, 13TV_PREMIUM, 13TV_STANDARD • 14AV_BD, 14AV_PVR, 14TV_ENTRY, 14TV_PREMIUM, 14TV_STANDARD1, 14TV_STANDARD3, 15AV_BD, 15TV_ENTRY, 15TV_PREMIUM, 15TV_STANDARD1, 15TV_STANDARD2
|
16 Юни 2015 12:39 |
|
|
gunerb
Регистриран на: 30 Дек 2014 14:46 Мнения: 68
|
ctamatko написа: gunerb написа: Moderator написа: Вече е налична тестова апликация "Fusion TV" за смарт телевизори Samsung.Би трябвало да се открива в Самсунг смарт хъба,при всички смарт телевизори на Самсунг,ако са свързани към интернет.За стабилна работа на апликацията е препоръчителна жична връзка към интернет. До 15.06.2015 г. ,апликацията ще работи с паролата от регистрацията.След тази дата,ще работи с парола генерирана от нашата система. Модератор моля те да ми отговориш, от събота сутринта всичките канали на Smart TV са с ужасно качество и сече, това от Вас ли е или нещо при мен не е наред? Предварително Благодаря. Качеството зависи от скоростта ти до стриймъра. Щом е лошо и сече значи има нещо нередно с връзката ти по трасето. При мен също е слънце ама моя нет е към булсатком. Я дай малко повече инфо, като град, доставчик, пиидтест към комнет софия примерно. А дали не си в чужбина случайно? От компютъра не сече но от телевизора Samsung UE43J5550 (2015 модел) сече. Не мога да разбера къде е проблема. Поздрави...........
|
16 Юни 2015 13:25 |
|
|
mitetodb
Регистриран на: 23 Яну 2010 22:46 Мнения: 1
|
ако с кода >> 2 8 9 << не се получи... ето един друг начин да се смени държавата на Smart Hub http://help.unotelly.com/support/soluti ... w-f-seriesАз съм в Германия и се получи. Качеството не е HD но за сметка на това не ми засича
|
16 Юни 2015 13:54 |
|
|
gunerb
Регистриран на: 30 Дек 2014 14:46 Мнения: 68
|
То и аз съм в Германия, качеството не е HD, само каналите на Булсатком не секат другите през 10 секунди секат.
|
16 Юни 2015 14:15 |
|
|
versus
Регистриран на: 28 Сеп 2007 04:23 Мнения: 4
|
SAMSUNG UE-32H4500 след старт на приложението се рестартира телевизора
|
20 Юни 2015 18:40 |
|
|
nikol4o_777
Регистриран на: 15 Мар 2012 02:13 Мнения: 8
|
versus написа: SAMSUNG UE-32H4500 след старт на приложението се рестартира телевизора със същия телевизор съм и в началото имах същия проблем, но след актуализацията на приложението вече няма проблем. пробвай да го актуализираш и би трябвало да стане
|
20 Юни 2015 23:56 |
|
|
kremi86
Регистриран на: 06 Яну 2015 12:18 Мнения: 17
|
С 32H4500 съм все още не съм получила ъпдейта на апп-а и телевизора все така като пусна приложението се рестартира
|
22 Юни 2015 18:35 |
|
|
Atom Heart
Регистриран на: 10 Май 2009 22:33 Мнения: 385 Местоположение: Всичко, което пиша тук се базира на строго лично мнение!
|
Всички ли сте с Full HD телевизори? Засега давало проблем на HD Ready.
|
22 Юни 2015 18:38 |
|
|