Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 18 Юни 2019 19:01



Отговори на тема  [ 2 мнения ] 
Проблем със алармен кит и връзката му с интернет... 
Автор Съобщение

Регистриран на: 18 Юли 2018 14:31
Мнения: 1
Отговори с цитат
Здравейте, закупих си алармени китове на D-link (D-Link Home Security Starter Kit - DCH-107KT), като в комплекта има хъб, който трябва да се свърже към интернет и да се добави към андроидско приложение (myDlink Home). Проблема ми е ,че когато го свържа към интернет и се опитам да го добавя към приложението, като ново устройство, хъба не се добавя (и на двете места 46.47.96.155 / 212.43.45.10, където искам да си сложа тази аларма (хъбове) използвам интернет от Булсатком) Все едно интернета е филтриран (или минава през прокси сървър не знам...) и той не може да се добави към списъка на mydlink.com с устройствата ми и в самото андр. приложение. Тествах въпросния хъб към фирмения ни интернет (който също е на Булсатком 178.169.169.10) и се свърза от първия път. Пробвах го и на друг интернет доставчик и там нямах проблем. Свързах се и със D-link България и след много тестове и разговори стигнахме до извода, че най вероятно проблема е в интернета. Звънях и на вашите телефонни номера за съдействие, но колежката ви ми обясни, че най-вероятно е от рутера ми :) а съм сигурен че той не е проблема, защото вече 4 рутера сменям и проблема си остава същият. На хъба светва зелена лампа, че уж е онлайн, но не е... понякога успявам да го добавя като онлайн устройство в приложението, но след известно време (часове) ми показва че е офлайн. Дефакто имам закупена скъпа аларма и не мога да я използвам заради интернет доставчика ми (не ме разбирайте погрешно, интернета ви е страхотен и бърз, но в случая неизползваем). Вече втора година събира прах в къщи, а не искам да сменям интернет провайдъра си.
Моля, за вашата помощ в разрешаване на проблема.


13 Юни 2019 15:00
Профил

Регистриран на: 10 Яну 2011 14:11
Мнения: 6
Отговори с цитат
Дано някой от форума да ви помогне, но случая не е за техници на Булсатком. Нямате ли в Стара Загора фирми за видеонаблюдение да се обърнете към тях. Това е в тяхната област. 99% от интернет техниците не са виждали подобна аларма, а и не са длъжни. Те отговарят за интернет свързаноста. И вие сте доволен. Интернета бил постоянен и бърз.


14 Юни 2019 12:47
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 2 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®