Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 14 Авг 2018 22:54



Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
На вниманието на техн. отдел и служителките в офиси ! 
Автор Съобщение
Online
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 1596
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
Офис дамите и тези от кол центъра може да не четат продължението на този пост. Важното за Вас момичета, ще означаваме със знака - :idea: :!: :idea: :arrow: Ще ви наричаме - момичета, за по-кратко :D

Искам да излея гнева си, към техническия отдел на Була !
А те не трябва да ми се сърдят, а да се засрамят :evil:
Аз празни приказки не говоря. Вижте приемник с номер 11 912242 165 :!: На 05.07.2018 год. този приемник модел СД 202 е подаден за смяна. Предполагам, че трябва да има и запис на контакта ми с техника. Първо обясних на телефонистката, че приемникът не е работил отдавна и е със старите настройки. След това изрично и допълних, че 72 часовата блокировка е изтекла и приемникът е блокирал. Това последното нищо не и говореше и тя си знаеше нейното - да го оставя на Канал1. С неохота ме свърза с техническия отдел. Същото му беше обяснено и на техника. Поне в обясненията знаете, че съм добър. Нашият ме пита колко време е стоял на Канал1, след като съм му въвел и сканирал 12271. Не знам колко пъти му казах, че приемникът е с изтекло време и като такъв не може да стои на Канал1 повече от 2 мин. При това положение техникът заключи, че приемникът трябва да бъде сменен. Заявката за смяна е факт. Нарочно не съм я отменил и ще я оставя поне една седмица, да я видят всички.
Аз лично нямам нужда от наставленията на отдела, но реших да си спестя малко време, ако получа някаква информация наготово, а не да си играя сам да стигам до нея.
Стотици пъти съм казвал в този форум, че СД 200 НЕ СЕ ПОВРЕЖДА и сега изведнъж такъв приемник щеше да отиде в брака и то под носа ми :( Този приемник извади късмет и ще работи още дълго време. Но колко такива тунери има в България ? А колко има извън България :?:

:idea: Уважавам техническата гилдия и не ми се ще да говоря лошо за техническият отдел на Була. Затова съм много сдържан и изтъквам само фактите :arrow: Номерът на приемникът е в началото на поста ми. Срещу този номер стои заявка за смяна. Аз какво съм виновен господа, колеги ??? Не мога да си затварям очите и да си нарушавам принципите, да помагам на фирмата ! За разлика от вас, абсолютно безплатно и е безкористно :!: Можете да ме мразите колкото си искате, но преди това се осъзнайте какво правите :evil: Ще обясня как се спасява приемника, но в друга тема. Абонатите на Була не бива да четат това !

Съжалявам за този ми пост. Моля администраторът да го остава поне една седмица. И той може да провери заявката за смяна на здрав СД тунер :!:


Последна промяна vanderel на 15 Юли 2018 00:09, променена общо 2 пъти



06 Юли 2018 00:50
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 1596
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
:idea: По-добре не си вдигайте телефоните ! Или ако ги вдигнете, пращайте хората да четат форума. И без това го правите, когато ви искат съвет за настройка на антена :wink:

:( Не ми се мисли колко здрави приемници пътуват в момента от чужбина за България ... и колко излишни проблеми сте създали на тези хора :(

А че по този начин ощетявате и фирмата, майната и на фирмата. Тя има много приемници ...


06 Юли 2018 01:22
Профил

Регистриран на: 02 Ное 2011 20:32
Мнения: 505
Отговори с цитат
Праведен ти е гнева, приятелю vanderel, но какво да се прави, кадърните техници напуснаха фирмата поради безперспективност и мизерни заплати. "Не стреляйте по пианиста - той толкова си може" (надпис в каубойски бар някъде из Дивия Запад).


06 Юли 2018 10:38
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 1596
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
:idea: :!: :idea: :arrow: viewtopic.php?f=2&t=20330&p=228694#p228694

:idea: :!: :idea: :arrow: Служителки от КОЛ центъра и офисите - не бива да инструктирате абонатите с ПРИЕМНИЦИ НЕ РАБОТИЛИ ПРЕЗ м. МАЙ 20018 год., както и преди този месец /това би трябвало да го виждате/, да стоят на Канал 1 :!:

Ако се вкара ръчно транспондера на Канал1 - 12271 Н 30000 и се сканира, то при оставяне на Канал 1, след 2 мин приемникът ще се премести на Радио канала/син екран/. Тогава ще видите, че на индикатора, който излиза заедно с радио канала, няма да има сигнал. Защото това всъщност е сигнала на стария 12688, който отдавна е изключен. А щом там няма сигнал, приемникът няма да се ъпне никога. Има някакъв шанс, ако приемникът след сканиране на 12271 се остави на меню - антена. Целта е да се излъже за да не се премества сам на радио канала. Не го правете това !

:idea: Вкарайте и сканирайте 12482 В 30000 7/8. Това е транспондера на който се намира този радио канал. След което трябва да идете на един канал от този 12482 - Диема Фемили или за по-сигурно и лесно запомнете - БНТ 2 ! Само така след преместването от БНТ 2 на положение Син екран, на индикатора ще има сигнал и до час приемникът ще си получи фабричните настройки.
Като казах Фабр. настр. , не използвайте тази опция при блокирали приемници.

Поздрави на всички и особено на трите сладурани от централен офис Плевен - Валя, Илиянка и Гери :D


Последна промяна vanderel на 15 Юли 2018 00:10, променена общо 2 пъти



07 Юли 2018 13:19
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 1596
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
Темата не е изтрита :D , което ме кара да съжалявам за тона в началото, но това са фактите.
Ясно е че хората са различни и всеки си живее живота според разбиранията си. Както и всеки си изпълнява трудовите задължения според ситуацията при която е поставен. Конкретно за БСК - на никой техник не му влиза в задълженията да обучава колежките си в офисите, и тези на телефонните линии. Така си мисля аз ! И ако тези служителки сами не проявят любопитство и находчивост, ако сами не попитат и не прочетат, ще са по не информирани, съответно по не полезни на абонатите, пък и на себе си.
На мен лично ми е твърде неудобно да влизам в ролята на ментор, особено за съпорта на фирма от национален мащаб. Но пък тези които четат форума, отдавна си черпят информация за това-онова. На тях искам да сме полезни, като систематизираме някои важни неща тук.


Последна промяна vanderel на 16 Юли 2018 19:58, променена общо 2 пъти



14 Юли 2018 23:16
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 1596
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
:idea: :!: :idea: :arrow: По неизвестни технически причини паролата на Фюжъна периодично се сменя сама. Сменя се с някаква случайна и решението е да се върне фабричната. Вие това и правите - свързвате абоната с техническия отдел за рефреш с фабричната.
Аз ви предлагам/на момичетата и на техниците/ лично ми решение
:arrow: Ако абоната е гневен, че му се налага всеки месец да ви се обажда, му предложете следното - след като получи фабричната парола 1234, веднага да я смени с друга парола, измислена от него. Така когато неговата парола се смени сама, то тя ще се смени на фабричната :!: Използвайки фабричната, абоната трябва веднага пак да си вкара личната. Така ще се оправя сам, без да му се налага да се обажда на вас . Улеснявате абоната, улеснявате и себе си :D


15 Юли 2018 00:05
Профил

Регистриран на: 01 Авг 2015 18:28
Мнения: 196
Отговори с цитат
vanderel написа:
:idea: :!: :idea: :arrow: По неизвестни технически причини паролата на Фюжъна периодично се сменя сама. Сменя се с някаква случайна и решението е да се върне фабричната. Вие това и правите - свързвате абоната с техническия отдел за рефреш с фабричната.
Аз ви предлагам/на момичетата и на техниците/ лично ми решение
:arrow: Ако абоната е гневен, че му се налага всеки месец да ви се обажда, му предложете следното - след като получи фабричната парола 1234, веднага да я смени с друга парола, измислена от него. Така когато неговата парола се смени сама, то тя ще се смени на фабричната :!: Използвайки фабричната, абоната трябва веднага пак да си вкара личната. Така ще се оправя сам, без да му се налага да се обажда на вас . Улеснявате абоната, улеснявате и себе си :D

Леле тия Fusion устройства колко са зле ! :? :? :?


15 Юли 2018 12:11
Профил
Аватар

Регистриран на: 06 Юни 2007 01:30
Мнения: 192
Местоположение: EU
Отговори с цитат
Проблемът е случая е в софтуера, а не в хардуера.


15 Юли 2018 15:09
Профил

Регистриран на: 10 Ное 2015 10:30
Мнения: 60
Отговори с цитат
Че то при Фюжъна повечето проблеми са софтуерни.


16 Юли 2018 15:07
Профил

Регистриран на: 02 Ное 2011 20:32
Мнения: 505
Отговори с цитат
zdravkos написа:
Проблемът е случая е в софтуера, а не в хардуера.
Проблемът в случая е в "задклавиатурното устройство" :D .


16 Юли 2018 19:30
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 1596
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
:idea: :!: :idea: :arrow: Момичета, като продавате/заменяте/ тези дистанционни, ако искате и държите да сте коректни с клиентите, предупреждавайте ги че с тези дистанционни не може да се избира Фав листата на HD тунерите :? Много абонати ползват фабричната листа, но не са малко и тези дето разбират от менюто на приемника и ползват неговите опции, колкото и малко да са тези опции !


Прикачени файлове:
н.д..jpg
н.д..jpg [ 9.65 KiB | Прегледано 111 пъти ]
14 Авг 2018 11:26
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 11 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: dimitar59, vanderel и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®