Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 16 Окт 2018 00:03



Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Безобразно отношение към клиент от над 10 години 
Автор Съобщение

Регистриран на: 28 Юни 2011 16:38
Мнения: 2
Отговори с цитат
Добър вечер на всички.
В отчаянието си да получа качествена услуга си позволявам да пиша тук. Осъзнавйки, че може би темата ми ще бъде изтрита.
В събота, 19.05.2018 в 10.00 часа подадох сигнал, че повече от половината ми, дори над 70% от каналите не работят с надпис "LNB няма сигнал". На всички приемници.
От тогава, до настоящие момент, чувам от операторите, че сигнала е подаден с висок приоритет на мобилна група и да стоя и чакам обаждане от тях за последващо насрочване на ден за оглед и ЕВЕНТОАЛНО отстраняване на проблема.
Естестевно, такова позвъняване от имагинерната за мен ремонтна група няма и до настоящия момент. Преди минута си позволих отново да се свържа с оператор и отново същата песен, но вече с гневен тон изразяващ "ще престанеш ли да досаждаш". От кол центъра не знаята и не могат да знаят на коя група е разпределен сигнала и не се ангажират с период, в който да се СВЪРЖАТ с мен по телефона. А за евентоално посещение, абсурд.
Каква е целта на оператора? Да ни тества нервите? Да ни откаже от услугата си? Не разбирам....наистина не разбирам.
Почувствах се ужасно за това, че редовно плащам за 4 применика и искам проблема ми да бъде отстранен. Много ли искам? Или малко плащам? А факта, че услугата е платена в пълен пакет но я ползвам в обем от 30% за никой от ръковдоството няма значение.
Що за подход към все по-малко оставащите клиенти на оператора с най-малко HD канали и все по лошо качество на целия пакет услуга?
Възмутен съм от подобно отношение.


21 Май 2018 22:17
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 1647
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
Кофти е, но аз ти предлагам една игра - аз ще позная от къде си, а ти ще си извадиш извод, според това дали съм познал.
Залагам на - северозападно от Плевен !

След това можем да опитаме заедно да отстраним проблема. Какво ще кажеш ?


21 Май 2018 22:57
Профил

Регистриран на: 28 Юни 2011 16:38
Мнения: 2
Отговори с цитат
Мнооогл смешно!
Не позна. София. Тези, които трябва да знаят от къде съм, знаят.


22 Май 2018 07:19
Профил

Регистриран на: 10 Ное 2015 10:30
Мнения: 59
Отговори с цитат
Еее, те в София са бързаци. Аз преди малко повече от месец се обадих, че имам проблем с фюжън приемника, и още не са дошли. Два пъти се обадих да питам, и никой нищо не знаеше кога евентуално може да дойдат. Търпение му е м***а.
Аз съм си платил до септември, до тогава ща не ща ще чакам. Ако не дойдат - варианти много.
А и да дойдат, не съм сигурен че си заслужава повече търпението. При положение че други ми предлагат по-добро IPTV на малко по-ниска цена.


22 Май 2018 08:37
Профил
Аватар

Регистриран на: 15 Ное 2008 23:07
Мнения: 232
Местоположение: София Младост
Отговори с цитат
Бързате със заключенията без да знаете всички факти! Не че аз ги знам, но ако приемем че в квартала в който живее автора на темата минимум 50% имат същия проблем, тогава? @omax, заблудил си се, че ти си единствения дългогодишен клиент, на когото трябва да се обърне внимание веднага. Не мисли, че ако се обаждаш и досаждаш постоянно, ще ти бъде решен проблема по-бързо! Даже има шанс ефекта да е обратен. Аз бих се свързал не с кол центъра, а с офиса в който плащам/ако не плащаш онлайн/ или с техниците обслужващи твоя район. Те /техниците/биха могли да те информират най добре какво се случва, кога могат да дойдат или да ти кажат как да решиш проблема сам - ако е възможно. Има технологично време, за което дадено действие може да бъде заършено. Твоят случай не прави изключение. Може би е по - добре да опишеш подробно проблема си тук и ще получиш адекватна помощ. Може би ако отстраниш проблема си сам, ще бъдеш по-удоволетворен. Тук са получавали помощ много клиенти, пижещи от чужбина, и използващи услугите на компанията! Не е толкова трудно, казвам го от личен опит.


22 Май 2018 12:31
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 1647
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
Човекът явно не иска помощ от нас, въпреки че проблемът му е елементарен. Просто се оплаква ...


22 Май 2018 22:00
Профил
Online

Регистриран на: 02 Ное 2011 20:32
Мнения: 505
Отговори с цитат
vanderel написа:
Човекът явно не иска помощ от нас, въпреки че проблемът му е елементарен. Просто се оплаква ...
Лошо няма, приятелю vanderel, нека си поплаче в жилетката, ще му олекне на душата.


24 Май 2018 15:18
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 7 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®