Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 19 Сеп 2018 01:54



Отговори на тема  [ 74 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5
Bulsatcom Voice 
Автор Съобщение

Регистриран на: 02 Ное 2011 20:32
Мнения: 492
Отговори с цитат
kpanchev написа:
Някой има ли идея какво става след като изтече 3-месечния безплатен период? Номера остава ли активен за входящи повиквания? Питам защото имам достатъчно други варианти за обаждане на много по-евтини цени, но ми трябва входящ номер.
Не, номера ти се отнема и е най-вероятно да се даде на друг абонат.


10 Сеп 2017 16:06
Профил

Регистриран на: 24 Юли 2016 00:01
Мнения: 294
Местоположение: село Левуново
Отговори с цитат
kpanchev написа:
Някой има ли идея какво става след като изтече 3-месечния безплатен период? Номера остава ли активен за входящи повиквания? Питам защото имам достатъчно други варианти за обаждане на много по-евтини цени, но ми трябва входящ номер.

Потърси и ще намериш, най-добрата българска оферта която съм срещал е 10 лева - 2000 минути (0.005 лева за минута без значение към стационарен или мобилен номер звъниш, входящите са безплатни), номера е стационарен и се пази за 6 месеца, всяко ново зареждане ти продължава живота на номера с допълнителни 6 месеца.
Не ме питайте коя е компанията, а си я потърсете сами :D


11 Сеп 2017 22:46
Профил

Регистриран на: 04 Ное 2011 13:51
Мнения: 5
Отговори с цитат
Някой има ли идея какво става след като изтече 3-месечния безплатен период? Номера остава ли активен за входящи повиквания? Питам защото имам достатъчно други варианти за обаждане на много по-евтини цени, но ми трябва входящ номер.

Ако искаш да си запазиш номера и да плащаш таксата на булсатком за мобилен телефон, подписваш договор в края на 3-я месец и готово. ако ли не казваш че се отказваш и готово.

Аз съм много доволен за сега от приложението. и офертите са им изгодни.

Благодаря че Ви има Булсатком.


14 Сеп 2017 12:48
Профил

Регистриран на: 05 Окт 2015 00:23
Мнения: 4
Отговори с цитат
taraponty написа:
Потърси и ще намериш, най-добрата българска оферта която съм срещал е 10 лева - 2000 минути (0.005 лева за минута без значение към стационарен или мобилен номер звъниш, входящите са безплатни), номера е стационарен и се пази за 6 месеца, всяко ново зареждане ти продължава живота на номера с допълнителни 6 месеца.
Не ме питайте коя е компанията, а си я потърсете сами :D

Това го имам вече, за съжаление не е най-добрата оферта за изходящи разговори. Трябва ми входящ безплатен номер, който не ме зарибява със задължения да плащам през определен период, тъй като няма да ги ползвам за изходящи. Единственото което ме интересува е входящ номер.
Между другото цената е 0.05 на минута, а не 0.005


08 Окт 2017 02:16
Профил

Регистриран на: 28 Юни 2017 11:19
Мнения: 3
Отговори с цитат
Колеги, успял ли е някой да регистрира новото приложение bulsatcom voice premium? На мен ми дава, че потребителското име и паролата са грешни, но не е така. :cry:


27 Окт 2017 10:45
Профил

Регистриран на: 13 Яну 2013 17:07
Мнения: 2
Отговори с цитат
"kpanchev написа:
Някой има ли идея какво става след като изтече 3-месечния безплатен период? Номера остава ли активен за входящи повиквания? Питам защото имам достатъчно други варианти за обаждане на много по-евтини цени, но ми трябва входящ номер."
"Не, номера ти се отнема и е най-вероятно да се даде на друг абонат."
На мен трите месеца ми изтекоха, и приложението продължава да си работи без проблем.Не знам до кога, но това само може да ме радва :)


26 Ное 2017 20:04
Профил

Регистриран на: 20 Мар 2011 19:31
Мнения: 4
Отговори с цитат
Някой може ли да ми каже, след като е бил спрян номера и го заредя ще работи ли отново.
Предварително благодаря.


27 Яну 2018 13:59
Профил

Регистриран на: 02 Ное 2011 20:32
Мнения: 492
Отговори с цитат
ilian_ik написа:
Някой може ли да ми каже, след като е бил спрян номера и го заредя ще работи ли отново.
Предварително благодаря.
Да, ще работи. Аз си бях спрял номера лятото (след тестовия период), а сега като видях, че вече може да се зареди само с 1 лев, го заредих чрез ePay.bg и проработи. Само едно уточнение - този лев дето го вкарах, включи номера ми само до 31.01.2018. На 01.02.2018 ще трябва още един лев.


27 Яну 2018 18:19
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 1611
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
Да ! Символични такси - левче на месец, мисля за 400 мин.
3 лв.- за 1000 мин.


27 Яну 2018 19:23
Профил

Регистриран на: 03 Фев 2012 15:46
Мнения: 1
Отговори с цитат
vanderel написа:
Да ! Символични такси - левче на месец, мисля за 400 мин.
3 лв.- за 1000 мин.


Не е точно така.
В рамките на около 3 седмици паднаха на два пъти и то двойно цените.
MobileStart (400 минути) от първоначално 4 лв., след 1 януари стана 2 лв., а от вчера е 1 лев/месец. За MobileStandart (1000 минути) от първоначално 6 лв., след 1 януари стана 4 лв., а от вчера вече е 2 лева/месец. И за MobileUnlimited (неограничени разговори) от първоначално 9 лв., след 1 януари стана 6 лв., а от вчера е само 3 лева/месец.
И аз не бях ползвал приложението от ноември, когато ми свърши тестовият период. В началото на януари платих за най-малкия пакет и валидността се удължи с 10 дни, след това платих на по-висок пакет и той фигурираше като активен за същите тези 10 дни. Реших да заредя още един път от най-високия пакет и вече е 30 дни периодът на закупения пакет. От значение е да е еднакъв пакет, защото ако са различни, така се добавят към текущия таксуващ период.


Прикачени файлове:
Webp.net-resizeimage.jpg
Webp.net-resizeimage.jpg [ 46.53 KiB | Прегледано 4050 пъти ]


Последна промяна diyancho на 27 Яну 2018 21:20, променена общо 1 път

27 Яну 2018 21:00
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 1611
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
ОК !


27 Яну 2018 21:14
Профил

Регистриран на: 28 Юни 2017 11:19
Мнения: 3
Отговори с цитат
Освен това случайно открих, че са въвели и push. Без значение коя версия на приложението ползваш. Аз съм с 1.69. Услугата се оформя като най-евтиния и най-качествен VoIP у нас. Дано да задържат положението. И да наблегнат повече на рекламата, за да не научаваме от форумите за тези неща.


28 Яну 2018 09:44
Профил

Регистриран на: 10 Мар 2013 10:41
Мнения: 5
Отговори с цитат
valentin.vg написа:
Освен това случайно открих, че са въвели и push. Без значение коя версия на приложението ползваш. Аз съм с 1.69. Услугата се оформя като най-евтиния и най-качествен VoIP у нас. Дано да задържат положението. И да наблегнат повече на рекламата, за да не научаваме от форумите за тези неща.

Какво означа "push"?
Може ли вече да се получават смс-и?


11 Юли 2018 11:12
Профил

Регистриран на: 28 Юни 2017 11:19
Мнения: 3
Отговори с цитат
"Push" означава, че можеш да получаваш повиквания без приложението да е включено и да точи батерията. Що се отнася до СМС-ите получих от тях във връзка с новите разпоредби за личните данни. Аз не съм изпращал.


19 Юли 2018 12:15
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 74 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®