Ванди,
ти хубаво защитаваш Булсат, но те от бизнес не разбират и сами са виновни за хала, в който сами се докараха. И ако се борят за оцеляване трябва да предприемат мерки. Те какво правят за сега - нищо, продължават да настройват собствените си абонати против тях.
Пак казвам - колко стар е канала sport+hd няма значение!!!
Това е тумор, който носи само загуби и трява да се отстрани - колкото по-бързо, толкова по-добре!
А1 дават каналите си на Була, а Була се гаври със своите абонати. Сам виждаш, че съдържанието и качеството са различни, и са в полза на Макс Спорт 4.
Кой нормален човек ще иска да плаща за канал, който излъчва нискоразряден тенис от миналата година на запис???
Ако Булсат се борят за оцеляване или нови клиенти какво правят? Май че нищо не правят - не, свалят таксата на канала си, т.е. сами се обезценяват!!!
Ами практиката с 1 основен приемник и 3 допълнителни? Приемниците се разхвълят между 4 чужбинеци, един е направил договор в Бг - бригадира, а после 4 приемника на 4 различни места в чужбина и си "делкат" таксата...и в България го правят - роднини и приятели...и каква печалба им остава на Булсат от тези тарикати?
С фусиона е същото - защо не го регистрират по мас адрес???
Един приемник - една такса, всичко останало са подаръци от фирма, която сама не може да си върже гащите, а те са свалени и който мине наблизо ако му скимне се обслужва! Извинявам се за грубите думи и непристойния речник, но това е обяснимо с поведението на фирмата.
Защо не затворят и без друго празните им офиси - вътре няма нито приемници нито дистанционни
- повече от смешно....ще намалят излишен персонал, ще спестят разходи за стотици офиси! Който иска да си плати таксата на ръка - easy pay каса, или онлайн!
Нови клиенти, съпорт - всичко онлайн! Или в магазини като Техномаркет или Технополис можеш да сключиш договор при представител-работник на магазина, разходите са за сметка на магазина, а той получава еднократен процент!
Колко офиса има на Бош или Сони, или ЛГ,... в страната?
Така могат да спестят огромни средства! Всъщност това прави сега А1 с тях - Булсат им продават продукта, като разходите за персонал, наем на офис са за сметка на Булсат, а печалбата е за А1
Та Булсат не правят за съжаление абсолютно нищо за да оцеляват, напротив сами си отритват абонатите, а сега вече това е фатално. Едно обаждане от гневен клиент - който чака от месеци за хд приемник, обажда се на А1 и си поръчва само приемник. И е заминал клиента, няма нужда от настройки, смяна на чинии, въртене, настройване... Това е само пример...
В чужбина никъде няма такива подаръци, каквито прави една такава фирма, в едно такова незадоволително състояние!