Автор |
Съобщение |
rojko
Регистриран на: 20 Юли 2008 13:37 Мнения: 5
|
Възмотен съм от работата и тех.подръжка на булсатком....Точно на 31 .12. ввключително и на 01.01 .19 ...ме оставихте без интернет .5 пъти се обаждах - безполезно.Карат си празника и хич пръста си не мръдна никой.Страшна безодговорност.Мислех че сте сериозен национален доставчик .Оказа се ,че една обикновена "кабеларка" са по-точни и по-сигурни от булсатком.
|
05 Яну 2019 17:50 |
|
 |
zdravkos
Регистриран на: 06 Юни 2007 00:30 Мнения: 522 Местоположение: EU
|
rojko написа: Възмотен съм от работата и тех.подръжка на булсатком....Точно на 31 .12. ввключително и на 01.01 .19 ...ме оставихте без интернет .5 пъти се обаждах - безполезно.Карат си празника и хич пръста си не мръдна никой.Страшна безодговорност.Мислех че сте сериозен национален доставчик .Оказа се ,че една обикновена "кабеларка" са по-точни и по-сигурни от булсатком. От техните офиси какво казаха? Явно вече нета ти работи, или ползваш хотспот. Можеш да попиташ за намаляване на месечната такса! Писмено, ако ти се занимава с Була...  Gesendet von iPhone mit Tapatalk VIP
|
05 Яну 2019 17:55 |
|
 |
Последен Потребител
Регистриран на: 13 Апр 2015 12:44 Мнения: 217 Местоположение: ТВОЯТ ДИГИТАЛЕН СВЯТ
|
zdravkos написа: Явно вече нета ти работи, или ползваш хотспот.
Или вече са го свързали от новата фирма.
|
05 Яну 2019 18:28 |
|
 |
rojko
Регистриран на: 20 Юли 2008 13:37 Мнения: 5
|

zdravkos написа: rojko написа: Възмотен съм от работата и тех.подръжка на булсатком....Точно на 31 .12. ввключително и на 01.01 .19 ...ме оставихте без интернет .5 пъти се обаждах - безполезно.Карат си празника и хич пръста си не мръдна никой.Страшна безодговорност.Мислех че сте сериозен национален доставчик .Оказа се ,че една обикновена "кабеларка" са по-точни и по-сигурни от булсатком. От техните офиси какво казаха? Явно вече нета ти работи, или ползваш хотспот. Можеш да попиташ за намаляване на месечната такса! Писмено, ако ти се занимава с Була...  Gesendet von iPhone mit Tapatalk VIP 5 пъти им се обаждах ."Ще го оправят" - това ми казваха .Платил съм си до края на януари.Даже и не се извиниха за неодобството .Цяла нощ на 31.12.18 и цял ден на 01.01 .19.Точно на нова година.Не можах да ползвам интернет да поздравя детето си ,което е в чужбина.Та говорихме по телефона .Търся си друг доставчик.Това на булсатком си е безотговорност и крайно неуважение към абонатите си .На кого да пиша? и защо да пиша? ще си обършат задника с написаното.Доказаха си отношението към абонатите си.Не си струва.
|
05 Яну 2019 21:36 |
|
 |
Петър
Регистриран на: 02 Ное 2011 19:32 Мнения: 572
|
rojko написа: Не можах да ползвам интернет да поздравя детето си ,което е в чужбина.Та говорихме по телефона . Е колега, ти направо ме учуди. Толкова ли нямаш мобилен интернет в смартфона си? За видеоразговор по Скайпа или Вайбъра не ти трябва много трафик. Аз например земята ще издера, но с детето и жена си ще се видя дори и без повод. P.S. Имам три "бисквитки" на трите оператора и без интернет не оставам никога. 
|
05 Яну 2019 23:21 |
|
 |
rojko
Регистриран на: 20 Юли 2008 13:37 Мнения: 5
|
Петър написа: rojko написа: Не можах да ползвам интернет да поздравя детето си ,което е в чужбина.Та говорихме по телефона . Е колега, ти направо ме учуди. Толкова ли нямаш мобилен интернет в смартфона си? За видеоразговор по Скайпа или Вайбъра не ти трябва много трафик. Аз например земята ще издера, но с детето и жена си ще се видя дори и без повод. P.S. Имам три "бисквитки" на трите оператора и без интернет не оставам никога.  Радвам се че ги разбираш нещата.Не нямам мобилен интернет.Както писах по горе-ПЛАЩАМ ДОСТАВКА НА БУЛСАТКОМ ЗА ИНТЕРНЕТ.Българска работа.Де го чукаш-де се пука.Разбрах -като нямаш болт-вързвай с тел.
|
06 Яну 2019 00:50 |
|
 |
Петър
Регистриран на: 02 Ное 2011 19:32 Мнения: 572
|
rojko написа: Както писах по горе-ПЛАЩАМ ДОСТАВКА НА БУЛСАТКОМ ЗА ИНТЕРНЕТ. Така е прав си колега, но всяка електронна апаратура има свойството да се чупи и по закона на Мърфи, винаги се чупи в най-неподходящия момент (като филията с масло и скъпия килим). Затова БУЛСАТКОМ като са подписвали договор с теб, са си вързали гащите и са си дали аванс от 72 часа в които трябва да оправят повредата. Не знам при теб надвишени ли са тези 72 часа, но ако са надвишени, можеш да търсиш компенсация за причиненото неудобство.
|
06 Яну 2019 09:26 |
|
 |
rojko
Регистриран на: 20 Юли 2008 13:37 Мнения: 5
|
Петър написа: rojko написа: Както писах по горе-ПЛАЩАМ ДОСТАВКА НА БУЛСАТКОМ ЗА ИНТЕРНЕТ. Така е прав си колега, но всяка електронна апаратура има свойството да се чупи и по закона на Мърфи, винаги се чупи в най-неподходящия момент (като филията с масло и скъпия килим). Затова БУЛСАТКОМ като са подписвали договор с теб, са си вързали гащите и са си дали аванс от 72 часа в които трябва да оправят повредата. Не знам при теб надвишени ли са тези 72 часа, но ако са надвишени, можеш да търсиш компенсация за причиненото неудобство. Тук съм напълно съгласен.Така е .Но за тези 72 часа не го знаех.
|
06 Яну 2019 13:40 |
|
 |
AcHoZeN
Регистриран на: 25 Май 2015 22:37 Мнения: 5
|
добър ден, съфорумници! преди нова година интернет връзката ми беше ок. сега в първите дни на новата година скоростта ми на сваляне падна почти наполовина. живея в гр. Казанлък, ж.к. Изток, връзката е оптична, а плана ми 100 Mbps. да не би да има проблем по трасето?
|
08 Яну 2019 13:30 |
|
|