Автор |
Съобщение |
gabrio66
Регистриран на: 09 Окт 2015 22:59 Мнения: 37
|
vanderel написа: gabrio66, при теб е проблемът. Сигурно си рестартирал боксчето и рутера ... Разръчкай боксчето - излез от ВиФи-то и иди на кабел, без обаче да му включваш кабел. След това го изключи от контакта и го включи пак. Ще ти остане активно меню Фабр.състояние. Дай му фабрични. След това иди пак на ВиФи и рестартирай ! За рестарта си прав, тъй като местя устройството от едната стая в друга стая(стая с кабел и стая без кабел), но какво да се прави след като чакам вече над месец за допълнителен приемник който да го закачат към рутера с кабел. Ще пробвам и указанията които си ми дал за да мога пак да гледам чрез WI-FI. Благодаря много, дано се получи!
|
04 Дек 2018 12:45 |
|
|
vanderel
Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24 Мнения: 2865 Местоположение: Pleven/Gabrovo
|
Дано! Не съм сигурен, но това е начина да му върнеш фабричните ! Иначе и да тръгнеш да го сменяш, няма от къде да получиш 35/с ВиФи/. Следващото е да го занесеш у някой приятел да го пробваш дали ще закачи през неговия рутер. Закачи ли веднъж, може и да тръгне после и у вас !
|
04 Дек 2018 13:26 |
|
|
Capricorn
Регистриран на: 29 Юли 2013 14:41 Мнения: 80
|
Привет на всички!
Тъй като много от новите модели (разбирайте излезли на пазара последните 6-12 месеца) Андроид ТВ боксове не се продават в магазините у нас, би било полезно всеки да сподели надеждни чужди сайтове, от които е поръчвал такива устройства, или пък има впечатления за подобни страници в нета. Чува се за случаи, при които след извършена поръчка и плащане хората не са си получавали боксовете...
За да е по-пълна и полезна информацията, нека се посочват името на съответния сайт (надявам се това да не се счете от администраторите/модераторите за спам, още повече при проблемите на Булсатком откъм IPTV приемници), време за доставка, имало ли е някакъв хардуерен или софтуерен проблем с устройството (ако да - какъв) и т.н.
Весело посрещане на 2019-а!
|
31 Дек 2018 14:28 |
|
|
redchampions
Регистриран на: 02 Дек 2009 17:32 Мнения: 161 Местоположение: София
|
https://www.aliexpress.com/item/docoole ... 4c4dbSWqcqТози ми пристигна в събота, само с дистанционно в момента е $29. Работи идеално, но имам само една претенция: на телевизора ми с Андроид като натисна ОК ми излизат вляво 10-тина канала около моя, а по средата жанрове и канали - много бързо мога да си избера жанр и канал със стрелките. На бокса като натисна ОК нищо не се случва, на каналите трябва да им помня номерата. Време за доставка - 18 дни. Edit: При WiFi под 8-9 mbps и при мен насича, при 8 и нагоре и при LAN върви на пушка.
Последна промяна redchampions на 01 Яну 2019 03:46, променена общо 1 път
|
31 Дек 2018 20:02 |
|
|
stankata
Регистриран на: 06 Апр 2008 18:52 Мнения: 131
|
Здравейте! Аз си поръчах x96mini 2gb от https://www.gearbest.com. Доставка за 7 дни. Като проблем мога да отбележа, че забива когато се гледа през Wi-Fi свързаност. Весело посрещане на 2019г
|
31 Дек 2018 20:10 |
|
|
hideman
Регистриран на: 07 Окт 2012 10:53 Мнения: 113
|
https://www.gearbest.comИ аз пазаря от тук, имам Tanix tx3 mini и Xaomi mi box 4 , първия за 32 $ а др. 55$ . Xaomi е с Android TV и е много по добър, препоръчвам го.
|
01 Яну 2019 14:35 |
|
|
zdravkos
Регистриран на: 06 Юни 2007 01:30 Мнения: 1928 Местоположение: EU
|
Техника купувам предимно от Амазон. За Европа от Амазон Deutschland и UK. "Филиалите" на France, Italy € Spain са по-малки, с по-малко стоки. За доставка към България от Амазон.сом. Много често продукти от Европейските Амазони са по-скъпи от Амазон.сом, но пък последният не доставя към Германия или Испания, а те препраща на европейските сайтове. Затова често от амазон.сом с доставка в България. За Fusion TV на Андроид съм с Fire TV 4К и App BulsatcomTV https://www.amazon.com/Introducing-Fire ... v+4k&psc=1Гаранция 2 години от Амазон! Бокса или флашката работи перфектно с апликацията на Булсата за Андроид, има всички важни online streaming услуги - Amazon Prime, Netflix, NBO, DAZN, Sky, Youtube...за останалите се инсталира коди или търсената от Вас апликация! Освен това: - 4K Ultra HD, Dolby Vision, HDR, HDR10+, HLG, Dolby Atmos
|
01 Яну 2019 16:00 |
|
|
taraponty
Регистриран на: 24 Юли 2016 00:01 Мнения: 162 Местоположение: село Левуново
|
Здравко, Амазон както всички други компании от нейната величина подлагат динени кори на клиентите си и им дава различен достъп като ги ограничава по геопринцип. В смисъл Fire TV 4К (притежавам USA, UK & Canada) моделите, те се различават дори и на външен вид (качеството на пластмасата е различно) всеки има достъп до различни апликации например с UK версията не можеш да гледаш оригинала на HBO (USA) или HBO (Canada) които имат различно съдържание, същото се отнася и за Netflix. Въпреки това мисля, че Fire TV 4К е най-доброто на пазара погледнато от към цена/качество. Плащането на допълнителна гаранция според мен е излишно.
|
07 Яну 2019 18:32 |
|
|
radoto
Регистриран на: 23 Юли 2015 18:05 Мнения: 5
|
Здравейте! Проблемът ми е следния. При добавяне и пренареждане на канал в ЛЮБИМИ, останалите се разместват сами. Аз ги нареждам, но приемника не ги запомня. Дали проблема е в приемника?
|
18 Фев 2019 20:00 |
|
|
Alons0
Регистриран на: 03 Сеп 2009 13:22 Мнения: 47
|
Да попитам имате ли проблем с прекъсване на каналите? Преди време пак правеше този проблем после се оправи само. Интернета не е на Булсат, но е перфектен и няма прекъсвания при него.
|
26 Фев 2019 07:18 |
|
|
zdravkos
Регистриран на: 06 Юни 2007 01:30 Мнения: 1928 Местоположение: EU
|
Добро утро, и моят интернет не е от Булсат и нямям прекъсвания.
|
26 Фев 2019 10:57 |
|
|
Alons0
Регистриран на: 03 Сеп 2009 13:22 Мнения: 47
|
zdravkos написа: Добро утро, и моят интернет не е от Булсат и нямям прекъсвания. Те при нас явно в Плевен нашия си доставчик реже достъпа понеже се обединиха преди с кабелната и си предлагат и телевизия и така не искат да губят клиенти заради Булсат.
|
26 Фев 2019 19:19 |
|
|
Marto77
Регистриран на: 13 Мар 2019 12:36 Мнения: 1
|
Здравейте, аз ползвам fusion, но си смених договора за интернета и оттогава бокса не открива новата мрежа. Как може да се оправи?
|
13 Мар 2019 12:43 |
|
|
jivkoj
Регистриран на: 10 Ное 2015 10:30 Мнения: 75
|
След изключване на Фюжъна от контакта и включване, той трябва да си вземе от рутера новия адрес и да тръгне сам Ако не тръгва, вижте дали има интернет до фюжъна. Или евентуално дали доставчика не е отрязал достъпа до Булсатком.
|
13 Мар 2019 15:37 |
|
|
MacIlian
Регистриран на: 03 Авг 2011 11:47 Мнения: 102
|
Marto77 написа: Здравейте, аз ползвам fusion, но си смених договора за интернета и оттогава бокса не открива новата мрежа. Как може да се оправи? Фюжънът с кабел ли е включен или безжично? Ако не открива безжичната мрежа, проверете дали рутерър е с настройка на определен канал или е настроен на автоматично избиране на канала (обикновено са от 1 до 13), моя Фюжън не намира безжичната ми мрежа ако рутерър е настроен на конкретен канал (последно на 13 беше като ми го направи този номер), рутерът ми е TP-Link WR941N.
|
13 Мар 2019 17:45 |
|
|