Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 28 Мар 2024 12:47



Отговори на тема  [ 40 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Обслужване чрез номер *4800 който се оказва платен... 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2012 12:40
Мнения: 160
Отговори с цитат
Този петък който мина нямах интернет няколко часа, после тръгна, днес отпреди час пак няма интернет и досега, в момента пиша от мобилния ми телефон, кажете ми колеги, на кой телефон да се обадя от мобилния и да не ме таксуват пак 2 лева, да не говорим че булсата ми дължат половин месец безплатен интернет за компенсация от миналия път, писна ми, от 5 години чакам оптика и все нямало свободни влакна, защото връзкари от нашия блок явно са се уредили с предимство, майната им на оптиката, искам поне по лан кабела да имам интернет, в София сме все пак а не на село с опънати жици из боровата горичка :evil:


01 Окт 2017 20:14
Профил

Регистриран на: 02 Яну 2013 14:04
Мнения: 127
Местоположение: Пловдив
Отговори с цитат
Предполагам,че имаш алтернатива.


02 Окт 2017 00:16
Профил
Аватар

Регистриран на: 03 Авг 2011 11:47
Мнения: 102
Отговори с цитат
Контактната информация от тяхната страница не работи ли?

http://www.bulsat.com/kontakti.php


02 Окт 2017 11:49
Профил
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2012 12:40
Мнения: 160
Отговори с цитат
MacIlian написа:
Контактната информация от тяхната страница не работи ли?

http://www.bulsat.com/kontakti.php



Работи, но как да съм сигурен че няма пак да ми дръпнат 2 лева без ДДС, не стига че техническия проблем е от тяхна страна, ами и за да ги уведомя за проблема пак ще ме таксуват на импулсен телефон :evil: .

По-горе колегата ме пита за алтернатива, има но засега се въздържам от договор за 1-2 години, че ако имат проблем ще го духам и ще се налага да плащам като поп през целия срок на договора, независимо дали ще имам или нямам нет.... :evil:


02 Окт 2017 15:15
Профил
Аватар

Регистриран на: 03 Авг 2011 11:47
Мнения: 102
Отговори с цитат
Ами, че то си пише "За всички оператори по тарифния план".


02 Окт 2017 21:34
Профил
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2012 12:40
Мнения: 160
Отговори с цитат
MacIlian написа:
Ами, че то си пише "За всички оператори по тарифния план".


Именно, там е заровено кучето, мобилните оператори сами си преценяват от номера по какъв тарифен план да те таксуват, нали го ядох вече именно защото е било уж по тарифния план, ама се оказа хоп 2 левчета без ДДС.....

Така и иначе се сетих по-късно, че се бях ядосал много, че колегата vanderel е писал тук по-назад в темата, да науча на най-близкия ни офис на Була обикновен мобилен или стационарен телефон и директно да говоря с каката за посещение на техник, ама - защо трябва да е лесно, като може да е трудно...


02 Окт 2017 22:12
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 2851
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
Аз не само съм го казал, ами и съм се обосновал. Ти обаче и в момента търсиш телефон в Ст. Загора, да им се оплачеш, че нямаш нет в еди кой си блок в София. И какво очакваш да ти кажат от Ст. Загора ? Ще ти прехвърлят оплакването пак в София, там където те карам да се обадиш лично !
Казвам го за твое добро, а не да те ядосвам ! А още по-важно - казвам го на всички :wink: :D


02 Окт 2017 22:37
Профил
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2012 12:40
Мнения: 160
Отговори с цитат
vanderel написа:
Аз не само съм го казал, ами и съм се обосновал. Ти обаче и в момента търсиш телефон в Ст. Загора, да им се оплачеш, че нямаш нет в еди кой си блок в София. И какво очакваш да ти кажат от Ст. Загора ? Ще ти прехвърлят оплакването пак в София, там където те карам да се обадиш лично !
Казвам го за твое добро, а не да те ядосвам ! А още по-важно - казвам го на всички :wink: :D



Нещо се получи като изгубени в превода, каква Стара Загора, в профила ми пише че съм от София, просто намерих телефона на най-близкия офис на Була до нашия блок където живея, така проблема с интернета ще е по-лесно локализиран, тъй като офиса на Була ни е в района по местоживеене, къде съм писал Стара Загора или друг град, карай най вероятно е станало недоразумение, ще помоля администратор или модератор да закрие цялата тема.


03 Окт 2017 11:48
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 2851
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
Павел Василев написа:
кажете ми колеги, на кой телефон да се обадя

Тук питаш за телефон и се подразбира че търсиш национален телефон, а не на някой офис ...
И колегите съвсем логично ти предлагат телефоните от сайта, а на тях отговарят от Зт. Загора :wink:
vanderel написа:
Ти обаче и в момента търсиш телефон в Ст. Загора, да им се оплачеш, че нямаш нет в еди кой си блок в София.


В края на краищата става ясно, че няма смисъл за интернет повреди да се звъни на национален телефон - това което се опитвам да обясня в тази тема :D :arrow:
Павел Василев написа:
просто намерих телефона на най-близкия офис на Була до нашия блок където живея, така проблема с интернета ще е по-лесно локализиран, тъй като офиса на Була ни е в района по местоживеене


03 Окт 2017 12:53
Профил
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2012 12:40
Мнения: 160
Отговори с цитат
vanderel написа:
Павел Василев написа:
кажете ми колеги, на кой телефон да се обадя

Тук питаш за телефон и се подразбира че търсиш национален телефон, а не на някой офис ...
И колегите съвсем логично ти предлагат телефоните от сайта, а на тях отговарят от Зт. Загора :wink:
vanderel написа:
Ти обаче и в момента търсиш телефон в Ст. Загора, да им се оплачеш, че нямаш нет в еди кой си блок в София.


В края на краищата става ясно, че няма смисъл за интернет повреди да се звъни на национален телефон - това което се опитвам да обясня в тази тема :D :arrow:
Павел Василев написа:
просто намерих телефона на най-близкия офис на Була до нашия блок където живея, така проблема с интернета ще е по-лесно локализиран, тъй като офиса на Була ни е в района по местоживеене


Благодаря за разяснението, от Булсата би трябвало да ти дават заплата за това че толкова помагаш в този форум, както и други известни колеги :).


03 Окт 2017 14:13
Профил

Регистриран на: 12 Юни 2012 23:47
Мнения: 47
Отговори с цитат
vanderel написа:

В края на краищата става ясно, че няма смисъл за интернет повреди да се звъни на национален телефон - това което се опитвам да обясня в тази тема :D :arrow:


Това е едно твое твърдение!

Всички големи оператори имат национални телефони за връзка и обслужване на клиенти.
Доколкото съм запознат, всички оператори ползват т.нар. 3 степенна поддръжка.
Като целта на това нещо е клиента да получи възможно най-бързо решение на проблема.

Примерно, ако ти е забил рутера, трябва ли да чакаш няколко часа техниците да дойдат да го рестартират ?
Или очакваш ли че служителката в офиса на фирмата ще дойде да го рестартира ?
Когато се обадиш на националният телефон, те ще те посъветват да направиш това и проблема ще ти се реши в рамките на 5 минутки, вместо за няколко часа.

Или пък ако има моментен проблем с дадена телевизионна програма или прекъсване на интернет за цял квартал.
Очакваш ли техника да знае за този проблем ? Или служителката в офиса да ти каже кога ще бъде разрешен ?
Нито техника, нито служителката имат контакт с отдела отговорен за решаването на този проблем и затова няма да получиш нужната информация и оставаш недоволен, че никой не ти обръща внимание и неможе да ти каже какво се случва.
Примери такива - колкото желаеш и голяма част от тях могат да бъдат решени от националният телефон. Ако немогат, то от там могат да задействат конкретният отдел отговарящ за решаването на проблема ти.

Е, дали има смисъл да се звъни на националният телефон ?


05 Окт 2017 11:45
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 2851
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
Ха, нека да приемем че ти колега zaelot си оператор на национален телефон. Ето ти пресен въпрос от съседна тема :arrow:
deniccc написа:
Колеги да питам имате ли проблем с тоя проклет фюжън след примерно 18:00 когато е натоварено смисъл когато хората гледат тв в тъй наречените час пик ...от известно време започна това насичане на все 5 секунди замръзва картината и изчезва звука ..от булсат ми казват ,че е от оператора кой ми предоставя услугата на интернет ,но според мен проблема е в техните устройства..

Човекът очаква с нетърпение някой да му отговори. Давай! Аз ако е за сателитна телевизия ще му кажа до най-малката подробност какво да прави, но за нета в неговия квартал, съм пас ! Опитай ти ! Ще е интересно за всички и най-вече за човека задал въпроса.

РР: Ако не можеш с конкретни действия или инструкции да му помогнеш, не се насилвай. Не целя да злепоставя някого, особено теб. Просто го давам за пример, как интернет проблемите са трудни за локализация от разстояние !


Последна промяна vanderel на 05 Окт 2017 13:12, променена общо 2 пъти



05 Окт 2017 12:34
Профил
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24
Мнения: 2851
Местоположение: Pleven/Gabrovo
Отговори с цитат
zaelot написа:


Или пък ако има моментен проблем с дадена телевизионна програма или прекъсване на интернет за цял квартал.
Очакваш ли техника да знае за този проблем ? Или служителката в офиса да ти каже кога ще бъде разрешен ?
Нито техника, нито служителката имат контакт с отдела отговорен за решаването на този проблем и затова няма да получиш нужната информация и оставаш недоволен, че никой не ти обръща внимание и неможе да ти каже какво се случва.
И тук като че ли си противоречиш бре приятелю. Ако служителките в местния офис и техниците на гр.Видин не знаят какъв е проблемът с нета в кв."Баба Вида", чакай момичето или техника от от Ст.Загора да ти го обясни :D От нац телефона само ще пуснат тикет и проблемът пак ще го решат местните техници. Естествено, че повечето потребители на услугата,ще въртят на националните телефони. На тези обаче, които са имали находчивостта да се обърнат към форума, нали ние с теб и останалите колеги трябва да им предложим и друг вариант, продиктуван от опита ни. По възможност, по-бърз и по-ефективен ... :wink:
Това е !


05 Окт 2017 12:53
Профил

Регистриран на: 12 Юни 2012 23:47
Мнения: 47
Отговори с цитат
vanderel,
аз не съм оператор на национален телефон.
Учил съм някой неща, в други съм самоук, в трети съм работил дълги години.

Искаш да реша проблем на клиент, като даваш една малка част от разговора с клента, при това по думите само на самият клиент.
Недей да съдиш нещо само по външният му вид! Това е само малка частица от пъзела която ти е представена субективно.

И още нещо, един специалист може да диагностицира до 90% от интернет проблемите дистанционно. Само защото интернет комуникяцията е двупосочна.
Затова моля неизползваи знанията си да накланяш везната в посоката която ти е угодно. Да бъдеш светец в очите на слепите е лесно.

Ако искаш да помогнеш на някой, просто го насочи да ползвя възможностите и процедурите на фирмата. Ако не му харесват, да потърси място с по-добро обслужване на клиента.

Относно противоречието: Ако поне малко си работил във фирма с много рязлични отдели, нямаше да споменаваш за това.


05 Окт 2017 19:51
Профил
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2012 12:40
Мнения: 160
Отговори с цитат
Между другото, когато се обаждах на националния телефон, след кратко обяснение за проблема, прехвърлиха ме към човек отговарящ за интернета, аз - добър ден, нямам интернет, той - какъв ви е рутера, аз - tp - link 300mb, той - свети ли индикацията изобразяваща "планета", аз - не, той - рестартирайте рутера, аз добре и никаква реакция, лампичката на "планета" все така не светеше, той - включете лан кабела директно към лаптопа ако имате възможност, аз - добре, вързах го и никаква реакция, нито лампички светнаха на самия вход на лан кабела на лаптопа, все едно лан кабела е бил отрязан, той - има технически проблем и не е при вас, ще пратим техник при вас, аз - благодарих и техника когато дойде се оказа изгорял суич. Та това по отношение за обслужването на националния телефон, само да не ме бяха таксували като при импулсен телефон...


05 Окт 2017 22:43
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 40 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®