Автор |
Съобщение |
tbyte
Регистриран на: 28 Дек 2016 01:42 Мнения: 3
|
Цял ден няма Интернет. Аз мога да "видя" съседите си по ЛАН-а , но не и рутъра на булсат. От татък съпорта явно без никакъв опит решава да ми прати "техници" на адреса !!! За какво са ми като ЛАН-а работи в квартала (Банкя) , а няма връзка към рутърите на булсат ? И толкова ли не можа да провери , че НИКОЙ от хората на същото трасе на което съм аз няма Интернет ! Преди да купят Пауърнет хората разбираха проблема за секунди. Сега имам чувството , че разговарям със абсолютни невежи или хора които изобщо не им се работи тая работа. А на всичкото отгоре някой от съседите ми явно си обърна рутъра (защото явно се чуди защо няма интернет и мести кабела по "дупките") и сега има DHCP което раздава 192.168.0.0/24 IP-то.
Весели празници.
|
28 Дек 2016 01:54 |
|
|
user6396
Регистриран на: 23 Ное 2015 16:01 Мнения: 657
|
То техниците може и да са невежи, но поне като ще правите подобни квалификации, помолете някой да Ви обясни на какво прилича вашия пост и какво ниво на компетентност издава.
|
28 Дек 2016 14:09 |
|
|
tbyte
Регистриран на: 28 Дек 2016 01:42 Мнения: 3
|
user6396 написа: То техниците може и да са невежи, но поне като ще правите подобни квалификации, помолете някой да Ви обясни на какво прилича вашия пост и какво ниво на компетентност издава. Съжалявам , че нараних чувствата ти излагайки професионалните ти ... невъзможности. Но за проблема съм предупредил преди 2 месеца. Админите им трябваше до сега да са направили нещо по въпроса си мисля ? Два месеца все пак. Проблема и тогава и сега беше същия тогава ми трябваха около 3 мин. да разбера какъв е - това ми е работата последните 16 години все пак.
|
28 Дек 2016 14:27 |
|
|
user6396
Регистриран на: 23 Ное 2015 16:01 Мнения: 657
|
Защо най-елементарно не разрешите въпросния проблем или просто не смените доставчика, ако той е в неговата инфраструктура и той не може да бъде взаимстван от правата, които имате Вие? Очевидно, след 2 месеца на никого не му се занимава с това, след като не сте получили адекватен отговор след това време. Не виждам къде е проблема? Безхаберни и апатични хора е имало, винаги и ще има. Ако Вие не сте сред тях, просто не се занимавайте с такива. Не е толкова трудно, мисля?
|
29 Дек 2016 12:52 |
|
|
tbyte
Регистриран на: 28 Дек 2016 01:42 Мнения: 3
|
user6396 написа: Защо най-елементарно не разрешите въпросния проблем или просто не смените доставчика, ако той е в неговата инфраструктура и той не може да бъде взаимстван от правата, които имате Вие? Очевидно, след 2 месеца на никого не му се занимава с това, след като не сте получили адекватен отговор след това време. Не виждам къде е проблема? Безхаберни и апатични хора е имало, винаги и ще има. Ако Вие не сте сред тях, просто не се занимавайте с такива. Не е толкова трудно, мисля? Не мислиш ли , че 1-во е моя работа дали искам да сменя доставчика ? 2-ро ако изобщо някой от супервайзорите , чете форума може и да направи нещо по въпроса. 3-то - не разбирам защо ми губиш времето ? Все пак надеждата ми е да се хванат в ръце и да си стегнат админите преди да тръгна да си сменям доставчика с някой който дори не знам какво ще ми достави. Поне за сега.
|
29 Дек 2016 14:18 |
|
|
user6396
Регистриран на: 23 Ное 2015 16:01 Мнения: 657
|
И други хора имаха такива надежди. Останаха напразни, не им стигна живота да чакат и прецениха да направят това, което вече те посъветвах. Ако фирмата не бъде купена от някоя друга, чуждестранна, то спасение за нея едва ли ще има. Има бая фирми в тази държава, като тази, които от години работят на загуба, но въпреки всичко персонала получава солидни възнаграждения.
|
30 Дек 2016 11:05 |
|
|
jjjoo
Регистриран на: 24 Дек 2011 22:08 Мнения: 22
|
Не мислиш ли , че 1-во е моя работа дали искам да сменя доставчика ? 2-ро ако изобщо някой от супервайзорите ........ Оппп тук в тоя форум техници вече не "влизат" Вие отидохте на супервайзор .ако сте бизнес клиент се обърнете към търговеца си , иначе надежди всякакви .... Може би вече "блянувате" даже за бившите Банкя Нет в последствие Паур нет... поредната добра фирма попаднала не където трябва. Но да решението е ваше.... е аз не съм при Големия оператор ,нямам суперваизър плащам 20 лв но имам Инет
|
30 Дек 2016 21:58 |
|
|
Atom Heart
Регистриран на: 10 Май 2009 22:33 Мнения: 385 Местоположение: Всичко, което пиша тук се базира на строго лично мнение!
|
user6396 написа: И други хора имаха такива надежди. Останаха напразни, не им стигна живота да чакат и прецениха да направят това, което вече те посъветвах. Ако фирмата не бъде купена от някоя друга, чуждестранна, то спасение за нея едва ли ще има. Има бая фирми в тази държава, като тази, които от години работят на загуба, но въпреки всичко персонала получава солидни възнаграждения. Не ви ли омръзна вече толкова години да пророкувате провал, фалит и каквото друго се сетите? Откакто Булсатком съществува винаги има такива едни умници по форумите, които най-добре знаят да управляват многомилионен бизнес, но някак предпочитат скромните форумни проявления на своята компетентност. Това е много тежка симптоматика. jjjoo написа: .... е аз не съм при Големия оператор ,нямам суперваизър плащам 20 лв но имам Инет Кълна се, няма сила на този свят, която да ме накара да кисна по форумите на бившия ми оператор и да се перча с оригиналното решение и величествен "statement" да сменя доставчика. Сякаш някакво злобно джудженце човърка някъде отвътре и се опитва да маскира злорадството си зад човеколюбивия мотив да предпазим другите хора от лошия оператор.
|
01 Яну 2017 21:24 |
|
|
user6396
Регистриран на: 23 Ное 2015 16:01 Мнения: 657
|
Никъде не предричам фалит. Съобщавам за няколкогодишна работа на загуба.
|
02 Яну 2017 17:45 |
|
|
Atom Heart
Регистриран на: 10 Май 2009 22:33 Мнения: 385 Местоположение: Всичко, което пиша тук се базира на строго лично мнение!
|
"...и каквото друго се сетите"
|
03 Яну 2017 14:36 |
|
|
vanderel
Регистриран на: 14 Мар 2007 01:24 Мнения: 2856 Местоположение: Pleven/Gabrovo
|
Була едва ли са на загуба. Камо ли пък да са пред фалит. Но с немарливото си управление, за последните няколко години са пропуснали толкова много ползи и пари разбира се, че на човек наистина може да му се стори че си отиват ... Сега чакаме спътникът да опровергае неадекватното им поведение
|
03 Яну 2017 15:54 |
|
|
v.dimitroff
Регистриран на: 03 Яну 2017 15:20 Мнения: 2
|
Аз цял ден се опитвам да се свържа с някой от съпорта....безуспешно... а искам да си платя просто... Отчайващо е.
|
03 Яну 2017 16:44 |
|
|
user6396
Регистриран на: 23 Ное 2015 16:01 Мнения: 657
|
Е след толкова пропуснати ползи, отблъснати клиенти и т.н. на какво са? Както беше писал някой, някъде в този форум, може би беше ти, един доволен клиент може да привлече още 2-3, до 5 нови клиента, но един недоволен клиент, може да отблъсне до 10. Именно втория сценарий се случва многократно до сега.
|
03 Яну 2017 16:58 |
|
|
Петър
Регистриран на: 02 Ное 2011 20:32 Мнения: 489
|
vanderel написа: Була едва ли са на загуба. Камо ли пък да са пред фалит. Но с немарливото си управление, за последните няколко години са пропуснали толкова много ползи и пари разбира се, че на човек наистина може да му се стори че си отиват ... Сега чакаме спътникът да опровергае неадекватното им поведение Абсолютно си прав приятелю vanderel. Булсата са костелив орех и няма да фалират. Някой помни ли като мен бившите ITV Partner, Сателайт БГ, Тотал ТВ (брей, щом ги знам значи съм дрът вече Та те всичките литнаха към небитието, а Булсатя се държи все още, евалла му правя.
|
04 Яну 2017 16:12 |
|
|
jjjoo
Регистриран на: 24 Дек 2011 22:08 Мнения: 22
|
Сега чакаме спътникът да опровергае неадекватното им поведение [/quote]Абсолютно си прав приятелю vanderel. Булсата са костелив орех и няма да фалират. Някой помни ли като мен бившите ITV Partner, Сателайт БГ, Тотал ТВ (брей, щом ги знам значи съм дрът вече Та те всичките литнаха към небитието, а Булсатя се държи все още, евалла му правя.[/quote] Чакаме... е ще стане ,но тои не е техен докато не го изплатят дано да успеят..Костелив орех да и това е така , при толкова заеми към банки ? Все пак не съм злорад ,въпреки че не харесвам фирмата и никога не съм бил техен клиент се радвам че са Българска фирма ( поне така се знае). Сателайт не пробиха заради цените, качеството на картината им беше невероятно добро още тогава имаха над 160 канала бях наистина доволен , а защо не пробиха ли? цитирам изказване на г-н Заяков: " поноякога 2-3 лв. разлика в цената е решаваща за избора на оператор..." Ето затова Сателайта не пробиха пакета беше с уникално качество но ,на цена 32лв. ,а именно :" потребителите си мислят че интернета и телевизията трябва да е безплатна даденост" е извода ми е че ние не знаем какво е качество ,важното е че плащаме малко ,масово телевизията се ползва вместо радио .
|
04 Яну 2017 20:06 |
|
|