Напълно възможно е. Четете си договорите и гледайте какво подписвате и какво получавате. Напълно възможно е понякога вината да не е в доставчика на дадена услуга/артикул, ами във вас, тъй като не сте разбрали какво точно се задължава да Ви предостави и дали има разминаване между него и предоставеното. Като цяло това важи не само за конкретния случай, но и по принцип. Отделно е напълно възможно до сега да си се възползвал от неофициалните "промоции", често правени за някои клиенти, които представляват активиране на по-голям пакет от дадена услуга, за определен период от време, за който този пакет от дадената услуга не е заплатен. Прави се с цел зарибяване към тези, по-големи пакети. Можеш да си активираш абонамента за по-високата скорост на интернет връзката още сега, но ще загубиш определен период от време, който вече е изминал от новия месец, Септември. Доплаща се само ценовата разлика между пакетите.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл