Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: 22 Сеп 2019 10:22



Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
Непостоянен интернет 
Автор Съобщение

Регистриран на: 05 Фев 2016 20:45
Мнения: 5
Отговори с цитат
Здравейте,
От село Лесичово (област Пазарджик) съм. Искам да попитам, как е възможно при предишните собственици на мрежата в селото, да нямахме никакви проблеми с интернет връзката, а сега, след като мрежата беше закупена от Булсатком, интернета спира на всеки 5 минути, особено вечер. Няколко пъти съм се оплаквал по телефона, за лошото качество на интернета, но промяна няма. Моля, да ми бъде дадена поне някаква информация, защо се влоши качеството на интернет връзката.
Благодаря ви!


05 Фев 2016 20:54
Профил

Регистриран на: 23 Ное 2015 15:01
Мнения: 666
Отговори с цитат
Компютъра Ви под Windows ли е? Ако да, опитайте следните стъпки, докато сте свързани с интернета на БСК:
1. Стартирайте Comand Promt. Може да напишете в търсачката "cmd" или да натиснете клавишната комбинация Windows бутона и R и в отворилия се прозорец да изпишете "cmd". В двата случая, това трябва да се случи без кавичките.
2. В отворилия се команден прозорец, въведете следното "ping -t -l 50000 bulsat.com" без кавичките!
3. Оставете прозореца така 15-20 минути.
4. За да прекратите теста, без да затваряте прозореца, за да видите резултата, натиснете клавишната комбинация Control + C. Публикувайте резултата. Накрая ще видите средноаритметичното време и загубите на пакети. Ако те са големи, то интернет връзката Ви наистина прекъсва. Това е тест към сайта на Булсатком. Може да направите проверката и към други сайтове, като още в стъпка 2, промените "bulsat.com" с някакъв друг сайт/IP адрес. Може да пробвате и с някакъв вътрешен IP от мрежата на Булсатком. Аз не съм клиент на интернет от тях и не знам за такива.
Може да направите и други проверки като тест за скоростта и т.н.


06 Фев 2016 15:06
Профил

Регистриран на: 05 Фев 2016 20:45
Мнения: 5
Отговори с цитат
Благодаря, но всички проверки съм правил. Вечер ping-a е най-висок и непостоянен, варира от 60(което е нормалното) до около 350-400ms. С предишните собственици на мрежата, такива проблеми нямаше. През деня, интернета може да се каже, че е нормален, но мине ли 6 часа и край. Да не говорим, че понякога убивам време, с една игра в реално време и вечер е просто невъзможно да се играе. Не знам поради каква причина е това, но е наистина досадно и дори изнервящо понякога.


06 Фев 2016 19:38
Профил

Регистриран на: 05 Фев 2016 20:45
Мнения: 5
Отговори с цитат
Тази вечер пуснах проверка, за около 25 минути и ми отчете загуби от 13%, като за няколко минути интернета дори беше спрял, а най-високият отчетен ping е 1487ms. И това, ако е интернет, аз съм автобус.


06 Фев 2016 20:35
Профил

Регистриран на: 23 Ное 2015 15:01
Мнения: 666
Отговори с цитат
Очаквах доста по-голямо количество загуби :D (не че и това е малко). Подайте заявка за монтажист в офис на Булсатком и споделете с тях тези резултати. Може да направите теста и пред тях. Както и да покажете, прекъсванията от някоя онлайн услуга.


06 Фев 2016 22:25
Профил

Регистриран на: 05 Фев 2016 20:45
Мнения: 5
Отговори с цитат
Въпроса не са загубите, а това, че интернета спира нацяло през няколко минути. В този случай просто изписва, че не може да се свърже с хост-а, но не го отчита като загуба, по простата причина, че няма никаква връзка с интернет. Помислих, че може да е от рутера, но свързах, компютъра директно с кабела и си е същата работа. Въпросът е, че техници идваха, вече няколко пъти и голяма промяна няма или се оправи за 1 седмица и следващата седмица, старата песен на нов глас.


06 Фев 2016 22:57
Профил

Регистриран на: 23 Ное 2015 15:01
Мнения: 666
Отговори с цитат
Вие с оптичен интернет ли сте или LAN? Ако сте с оптика опитайте да свържете компютъра директно от друг порт на приемника. Може и в него да е проблема. Както и когато е свързан рутера, при другите устройства има ли спиране на интернет връзката, или е само на компютъра?


07 Фев 2016 08:37
Профил

Регистриран на: 05 Фев 2016 20:45
Мнения: 5
Отговори с цитат
С LAN съм. Няма интернет при нито едно устройство, свързал съм и настолния компютър с рутера, чрез кабел и на него няма интернет връзка.


07 Фев 2016 12:47
Профил

Регистриран на: 23 Ное 2015 15:01
Мнения: 666
Отговори с цитат
В тази ситуация, е почти сигурно, че проблема е в Булсатком. Свържете се тях и опитайте още веднъж, дали ще решат проблема. Попитайте дали и при други клиенти, които са близо до вас, го има този проблем.


07 Фев 2016 17:17
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 9 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB®