Автор |
Съобщение |
malice
Регистриран на: 09 Яну 2013 18:37 Мнения: 52
|
днес цял ден загубите бяха между 2%-5% 46.47.83.1 е default gateway на мрежата за загуби не се проверява на нормален пакет и ип-то ми е статично по лично мое желание. Спама неми е приоритет просто нещо като хронология на загубите ако някой прояви интерес да се занимае с проблема.
|
27 Май 2013 00:42 |
|
|
Pecko
Регистриран на: 15 Май 2013 13:25 Мнения: 42
|
Аз проявявам интерес, ама не мога да помогна!
|
27 Май 2013 19:19 |
|
|
Rishko
Регистриран на: 22 Яну 2011 13:44 Мнения: 330
|
Pecko вече е проявен интерес от който трябва, няма нужда да се пълни темата с излишни приказки. просто е нужно време за да стане ясен резултата.
|
27 Май 2013 23:46 |
|
|
malice
Регистриран на: 09 Яну 2013 18:37 Мнения: 52
|
Ping statistics for 46.47.83.1: Packets: Sent = 15, Received = 3, Lost = 12 (80% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 13ms, Maximum = 14ms, Average = 13ms
и докато се свържа ( има няма 3 мин чакане на телефона ) загубите изчезнаха. Моля обяснете на "техническото" лице на *4800 защо пинга се пуска към default gateway. И моля най - накрая отстранете проблема
|
30 Май 2013 12:38 |
|
|
Rishko
Регистриран на: 22 Яну 2011 13:44 Мнения: 330
|
malice, казах ти че чакам колегите да ми пратят информация. казвам ти го още веднъж че не си забравен.
|
30 Май 2013 16:05 |
|
|
malice
Регистриран на: 09 Яну 2013 18:37 Мнения: 52
|
Ping statistics for 46.47.83.1: Packets: Sent = 67, Received = 29, Lost = 38 (56% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 8ms, Maximum = 34ms, Average = 16ms
ами каквото било било както се очакваше седмица и малко и пак проблеми
|
09 Юни 2013 15:12 |
|
|
malice
Регистриран на: 09 Яну 2013 18:37 Мнения: 52
|
Ping statistics for 46.47.83.1: Packets: Sent = 32, Received = 3, Lost = 29 (90% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 9ms, Maximum = 12ms, Average = 11ms
09.06.2013 16:24
|
09 Юни 2013 16:35 |
|
|
DevNull
Регистриран на: 08 Дек 2007 16:33 Мнения: 717 Местоположение: Сателитната телевизия и интернет не е за всеки
|
Rishko написа: malice, казах ти че чакам колегите да ми пратят информация. казвам ти го още веднъж че не си забравен.
|
09 Юни 2013 18:43 |
|
|
malice
Регистриран на: 09 Яну 2013 18:37 Мнения: 52
|
DevNull написа: Rishko написа: malice, казах ти че чакам колегите да ми пратят информация. казвам ти го още веднъж че не си забравен. дам обадиха ми се на 31.05.2013 и ми казаха ,че проблема е отстранен
|
09 Юни 2013 18:52 |
|
|
pensiq
Регистриран на: 01 Дек 2011 23:06 Мнения: 18
|
Моя начин за справяне с проблема. 1.Закъсняваш умишлено с плащането на нет и телевизия. 2.Отиваш и си плащаш двете услуги - до края на изтичане на договора за телевизия (в моя случай само 2 месеца) 3.Нета се оправи, но аз платих вече за по ниска скорост (по малко пари) 4.Минаваш на следващите без да хабиш нерви и "досаждаш" по телефона или тук във форума. Успех!
|
09 Юни 2013 20:10 |
|
|
malice
Регистриран на: 09 Яну 2013 18:37 Мнения: 52
|
Ping statistics for 46.47.83.1: Packets: Sent = 51, Received = 19, Lost = 32 (62% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 11ms, Maximum = 27ms, Average = 13ms
09.06.2013 22:44
|
09 Юни 2013 22:48 |
|
|
malice
Регистриран на: 09 Яну 2013 18:37 Мнения: 52
|
Ping statistics for 46.47.83.1: Packets: Sent = 105, Received = 79, Lost = 26 (24% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 9ms, Maximum = 12ms, Average = 9ms
10.06.2013 8:30
|
10 Юни 2013 08:36 |
|
|
zmei
Регистриран на: 19 Апр 2010 14:34 Мнения: 71
|
Цитат: 6. Спама няма да бъде толериран (спам - едносрични и повтарящи се постове, както и оф-топици). Потребители които спамват ще бъдат предупреждавани, а тяхните постове ще бъдат изтривани. Считай това за предупреждение. Има телефони звъниш и казваш там следващия подобен пост ще имаш Lost = 100 (100% loss), до форума за 1 седмица.
|
10 Юни 2013 10:56 |
|
|
malice
Регистриран на: 09 Яну 2013 18:37 Мнения: 52
|
zmei написа: Цитат: 6. Спама няма да бъде толериран (спам - едносрични и повтарящи се постове, както и оф-топици). Потребители които спамват ще бъдат предупреждавани, а тяхните постове ще бъдат изтривани. Считай това за предупреждение. Има телефони звъниш и казваш там следващия подобен пост ще имаш Lost = 100 (100% loss), до форума за 1 седмица. И на теб ще ти напиша ,че званенето за съобщаване на проблем не решава проблема. Имам 2 жалби пуснати и идва ред на 3-та ( в рамките на около 2 месеца). Относно "спама" ако раздела се казваше "щасливи клиенти на интернет в град Варна" да е спам. Придържам се към заглавието на тема и пиша по нея. Банването на клиенти нерешава техните проблеми сварзани с ползването на услугите ако оделяхте повече внимание на оплакванията вместо да се заяждате и да заплашвате във форума нямаше въобще да съществуват такива теми като моята . Сагласен съм и на перманентен бан стига това да ми реши проблема. Също така предлагам да обарнете внимание на на телeфонистите и да им обясните как се проверява за загуби а не като се обадя и ония отсреща да ми дига нервите с липсата на компетентност по повдигнатия въпрос . Време и малко от малко да почнете да си следите мрежата е не всеки да си прави експерименти с нея.
Последна промяна malice на 10 Юни 2013 13:03, променена общо 1 път
|
10 Юни 2013 12:32 |
|
|
zmei
Регистриран на: 19 Апр 2010 14:34 Мнения: 71
|
Аз няма как да ти реша проблема ама това постояно което го пускаш дразни потребителите на форума за това си стоя на позицията че това е спам. Тази информация която постваш мислиш ли че го интересува някой от потребителите а тези който трябва да ти решат проблема едвали ще влезнат тука да я видят.
|
10 Юни 2013 12:40 |
|
|